Постинг
17.05.2011 22:09 -
Няма такова нещо като "цел в живота"
Автор: zelas
Категория: Други
Прочетен: 15526 Коментари: 40 Гласове:
Последна промяна: 18.05.2011 10:51
Прочетен: 15526 Коментари: 40 Гласове:
2
Последна промяна: 18.05.2011 10:51
ЦЕЛ
Това, към което човек се стреми, което трябва да се осъществи. Цел в живота. Благородни цели.
Всеки човек си поставя определени цели в живота и ги преследва с идеята, че един слънчев ден животът му ще стане по-добър. Постигайки една цел, той мигновенно я замества с нова така, защото постигайки я, човек осъзнава, че тя всъщност е лишена от смисъл. Целите водят само до усложнения в живота, до болка и тъга, защото са наложени от натиска на обществото върху човека да следва общо приет начин на живот. Тоест, преследването на цели е неестествено състояние за човека.
Защо въпреки това, хората продължават да си поставят все нови и нови цели?
За постигане на целите ние използваме воля, тя ни зарежда с допълнителна енергия, за да се справим с проблемите по пътя, но тя има своите ограничения. Ние не можем да преодолеем тези ограничения, защото никой не е идеален. В процеса на постигането на целите, енергията на волята създава "триене", което довежда до износване на човека и в крайна сметка след постигане на целта, ние пак се чувствуваме неудовлетворени и се връщаме обратно в изходна позиция [за постигане на нова цел].
"Целта оправдава средствата", дали?
Всички цивилизации и култури са изградена на базата на определени цели, независимо дали материални или духовни. За да мобилизира и мотивира индивидите да се придържат към наложения обществен ред, обществото поставя пред хората определени цели. То е създало много добри механизми за постигането на материлни цели, но дори и при тях в крайна сметка процесът е болезнен. Инструментите, за постигане на материалните цености дават определени резултати. С тяхна помощ можете да постигнате желаните резултати, но дори при тях няма сигурност.
Независимо от това колко дълго една нация преследва своите национални цели, в крайна сметка тя винаги си поставя нови такива, подобно на индивида. Обществото пропагандира целите, с идеята, че поколението сега е отговорно да направи нещо за поколението напред, но въпреки това, когато хората погледнат назад си казват: "Ех, колко по-лесен и по-добър беше живота преди!". Постигането на нови цели и прогрес никога не довеждат до по-добър живот, защото те са задачи наложени от обществото, самият индивид няма нужда да превзема все по-високи върхове, ако е верен на себе си. Пред себе си няма какво да доказваме, нуждата да постигнем определена цел е, за да се докажем пред другите - това също обезсмисля целите.
Това за съжаление не е достъчно за хората да осъзнаят, че преследването на целите е като да си гониш сянката си. И не само това, обществото учи човека, че целта оправдава средствата и това неизбежно довежда до сблъсъци с останалите хора. Без одобрението или неодобрението на другите хора, човек никога не е сигурен дали всъщност е постигнал целите си и чрез сблъсъците по пътя за постигане на целите, той загубва хората, които трябва да му дадат това одобрение. Не случайно съществува израза - На върха е самотно!
Една единствена цел
Човек се нуждае от три неща, за да оцелее - храна, подслон и дрехи. Тези три неща той може да си подсигури сравнително лесно и без много усилия. Всяко цел над тези основни неща води само до страдание и крайно неудовлетворение.
За да сте в мир със себе си, трябва просто да не правите нищо, да не следвате определени цели, а само вътрешния глас на тялото ви - не мисълта. Този глас някои наричат интуиция, той никога не греши. Винаги знае кое е най-добро за вас. Това е така, защото човешкото тяло притежава невероятна умовитост, която за съжаление е била подтискана от мисълта в продължение на хиляди години.
Целта не оправдава средствата, тя ги пропилява.
Това, към което човек се стреми, което трябва да се осъществи. Цел в живота. Благородни цели.
Всеки човек си поставя определени цели в живота и ги преследва с идеята, че един слънчев ден животът му ще стане по-добър. Постигайки една цел, той мигновенно я замества с нова така, защото постигайки я, човек осъзнава, че тя всъщност е лишена от смисъл. Целите водят само до усложнения в живота, до болка и тъга, защото са наложени от натиска на обществото върху човека да следва общо приет начин на живот. Тоест, преследването на цели е неестествено състояние за човека.
Защо въпреки това, хората продължават да си поставят все нови и нови цели?
За постигане на целите ние използваме воля, тя ни зарежда с допълнителна енергия, за да се справим с проблемите по пътя, но тя има своите ограничения. Ние не можем да преодолеем тези ограничения, защото никой не е идеален. В процеса на постигането на целите, енергията на волята създава "триене", което довежда до износване на човека и в крайна сметка след постигане на целта, ние пак се чувствуваме неудовлетворени и се връщаме обратно в изходна позиция [за постигане на нова цел].
"Целта оправдава средствата", дали?
Всички цивилизации и култури са изградена на базата на определени цели, независимо дали материални или духовни. За да мобилизира и мотивира индивидите да се придържат към наложения обществен ред, обществото поставя пред хората определени цели. То е създало много добри механизми за постигането на материлни цели, но дори и при тях в крайна сметка процесът е болезнен. Инструментите, за постигане на материалните цености дават определени резултати. С тяхна помощ можете да постигнате желаните резултати, но дори при тях няма сигурност.
Независимо от това колко дълго една нация преследва своите национални цели, в крайна сметка тя винаги си поставя нови такива, подобно на индивида. Обществото пропагандира целите, с идеята, че поколението сега е отговорно да направи нещо за поколението напред, но въпреки това, когато хората погледнат назад си казват: "Ех, колко по-лесен и по-добър беше живота преди!". Постигането на нови цели и прогрес никога не довеждат до по-добър живот, защото те са задачи наложени от обществото, самият индивид няма нужда да превзема все по-високи върхове, ако е верен на себе си. Пред себе си няма какво да доказваме, нуждата да постигнем определена цел е, за да се докажем пред другите - това също обезсмисля целите.
Това за съжаление не е достъчно за хората да осъзнаят, че преследването на целите е като да си гониш сянката си. И не само това, обществото учи човека, че целта оправдава средствата и това неизбежно довежда до сблъсъци с останалите хора. Без одобрението или неодобрението на другите хора, човек никога не е сигурен дали всъщност е постигнал целите си и чрез сблъсъците по пътя за постигане на целите, той загубва хората, които трябва да му дадат това одобрение. Не случайно съществува израза - На върха е самотно!
Една единствена цел
Човек се нуждае от три неща, за да оцелее - храна, подслон и дрехи. Тези три неща той може да си подсигури сравнително лесно и без много усилия. Всяко цел над тези основни неща води само до страдание и крайно неудовлетворение.
За да сте в мир със себе си, трябва просто да не правите нищо, да не следвате определени цели, а само вътрешния глас на тялото ви - не мисълта. Този глас някои наричат интуиция, той никога не греши. Винаги знае кое е най-добро за вас. Това е така, защото човешкото тяло притежава невероятна умовитост, която за съжаление е била подтискана от мисълта в продължение на хиляди години.
Целта не оправдава средствата, тя ги пропилява.
Следващ постинг
Предишен постинг
Съгласна съм с всяка дума от написаното. Сякаш прочетох собствените си мисли...
Лека нощ!
цитирайЛека нощ!
zabavnata написа:
Съгласна съм с всяка дума от написаното. Сякаш прочетох собствените си мисли...
Странно! Как живеете без цел в това общество, то не търпи безцелниците?
Е, той и дон Кихот е воювал с вятърни мелници, тъй че...Нищо ново под слънцето! Безцелниците вероятно са обявени за луди, анатемосвани и прочие. Този свят още не е узрял да разбере, че освен материята има и друг свят, много по-осезаем, много по-красив. Е, може пък да съм някоя далечна прароднина на лудия благородник, кой знае.:)
цитирайА аз съм рода със Санчо - духовните/благородните цели са ми също толкова безинтересни колкото и материалните.
цитирай
5.
анонимен -
Зелас, какво целиш с тая поредица?
18.05.2011 07:47
18.05.2011 07:47
Зелас, какво целиш с тая поредица?
цитирайkushel написа:
Зелас, какво целиш с тая поредица?
Точно тази тема би трябвало да ти отговори на този "въпрос". Всъщност ти нямаш въпрос - вече имаш готов отговор в себе си.
kushel написа:
Зелас, какво целиш с тая поредица?
Тези теми той си ги пише за себе си, нещо за домашно, да не забравя
намаляване на ентропијата, генериране на ред, това е основната цел.
Имаш нещо против?
цитирайИмаш нещо против?
pioneer написа:
намаляване на ентропијата, генериране на ред, това е основната цел. Имаш нещо против?
Нямам нищо против само това с какви заблуди в живота си живееш, изтъквам абсурдността на човешкото мислене. Ето да вземем за пример, тази общо приета постановка, която ти като примерен член на обществото беше така добър да изрецитираш.
Ентропията е термодинамична характеристика, която определя енергия, която е недостъпна за "ползотворна работа" в термодинамичен процес, като например в устройства за преобразуване на енергия или машини.
Това определение предполага, че реда създаден в природата е несъвършен и човек трябва да прави всичко по силите му, за да промени този ред, тоест да създаде свой собствен. Това което "умният" човек не може все още да осъзнае, че въпреки хилядолетията загубени в опити да промени природния ред, той винаги се проваля и никога не успява да намери покой и мир със себе си.
Този процес, който ти яростно защитаваш в крайна сметка ще доведе до пълното самоунищожение на човешкия вид. Само се надявам, че животните ще оцелеят до тогава. За да може най-сетне да си отдъхнат от този досаден паразит - човека.
Преди две години, направихме една хубава картина в мислите с другаря.
Linus Torvalds създателят на Linux операционната система, седи сам в една барака в тъмните гори на финландия. Зимо. Седи там сам и пише Линукс поддръжката. Можеш само да представиш колко ентропија е била там в този момент, на тази точка, генерирани ли, похарчена ли!
Linus Torvalds е правил ред на земята!
цитирайLinus Torvalds създателят на Linux операционната система, седи сам в една барака в тъмните гори на финландия. Зимо. Седи там сам и пише Линукс поддръжката. Можеш само да представиш колко ентропија е била там в този момент, на тази точка, генерирани ли, похарчена ли!
Linus Torvalds е правил ред на земята!
pioneer написа:
Преди две години, направихме една хубава картина в мислите с другаря. Linus Torvalds създателят на Linux операционната система, седи сам в една барака в тъмните гори на шведска. Зимо. Седи там сам и пише Линукс поддръжката. Можеш само да представиш колко ентропија е била там в този момент, на тази точка, генерирани ли, похарчена ли!
Linus Torvalds е правил ред на земята!
Linus Torvalds е правил ред на земята!
И мислиш ли че с това светът е станал малко по-добър. Я си включи телевизора за да се осведомиш за състоянието на света и да си свериш часовника.
Това, което е най-удивително, че човечеството е като вечният двойкаджия, който винаги се проваля на изпитите и въпреки това, не може да разбере къде греши и продължава да преследва същите цели, в които вече се е провалил. Ами как да наречем това състояние освен - идиотизъм, неспособност да видиш по-далеч от носа си.
Но Никола, не ме разбирай погрешно, аз не искам да те променям (или всички останали) или да те накарам да загърбиш илюзиите си, без илюзиите си ти няма да можеш да живееш, ще свършиш в лудницата. Така че бягай по-далеч от този блог. Тук е опасно!
Linus Torvalds е правил това за безпари.
От удоволствие! :-)
цитирайОт удоволствие! :-)
pioneer написа:
Linus Torvalds е правил това за безпари.
От удоволствие! :-)
От удоволствие! :-)
Никой не говори за пари тук. Ако го е правил само за СОБСТВЕНО удоволствие защо е трябвало да го дава на хората?
Може би е само искал да се похвали!
цитирайLinus Torvalds е правил това за без пари. От удоволствие! :-)
Явно пак се изказвате неподготвени. :) И ще ви тегля една "лекция" (уууф, за малко щях да напиша една друга фраза...) относно Open Source движението...
Та, въпросния г-н Torvalds (шведски фин, слабо е говорил фински, но шведския му е бил майчин) докато е бил пършиво студентче в Хелсинки университето е бил м/у лекциите и хумантист-идеалист, та ногУ се интересувал от Open Source, човешки права, "Теория на Свободата", Урхо Кеконен и генерал Манерхейм (сигурно за това често се разхождал по Манерхеймин тие - най-дългата столична улица в света), и още какво ли не. След като се убедил, че Open Source movement са прави в твърдението им, че всички OS по света произлизат от Unix (който бил Open Source но © и ® на AOL) - демек цапцарапнати и със затворен криптиран код (и до ден днешен) решил да debugне кернела на Unix - да види дали може да се цапцарапне. Е, цапцарапнал го - намерил обходен път - на вместо най-прекия път (по Unix) от Хелсинки през Тампере до Вааса - той минал по обходен - Хелсинки, Турку, Пори, Вааса.
:) С други думи: Поставил си Цел в Живота. Да цапцарапва. Щото всичко вече било измислено преди него - Linux and Unix се различават единствено (и изключително) само по кернела - всички команди, файлова структура, security, permissions, - дибидюс еднакви. :) От Open Source го потупали по рамото в знак на похвала за "Поставената му Цел в Живота", а от AOL (дето притежавали Unix) пили една хладничка водица (не я знам дали е била Cool). :)
Та, следващата му "Цел в Живота" била да отиде у хамараканско за да продължи цапцарапването. Така и до ден днешен. Цапцарапва (за яки пачки) си човеко у Силикон Валей и си свирка. Ми въпрос на "Цел в Живота"...
Ма те и патките в езерата (на Нейно Величество у британиите) имат "Цел в Живота" - да напълнят гушките и измътят яйцата. Ааа, и да се издрискат когато имат нужда. По същата логика, и в този ред на клишета, и изнасилвачите са невинни създания -
Започвам да смятам, че би предпочел да прекараш живота си като зеленчук. Щастлив и спокоен зеленчук.
цитирайщото имат нужда. И си я задоволяват - както и патките на Нейно Величество дрискат - щото имат нужда. :) А тази нужда им е "Цел в Живота". Така и много коментиращи из блоговете също имат "Цел в Живота" - да дрискат коментари дет им падне. За това до някъде и браткиша Зелас има "пръстче" в тази работа. Но пък той е и извинен - "Няма Цел в Живота", не цапцарапва чужди мисли за да ги представи за свои, пише статии в блога си, пък и живее в Ландън - въобще безнадежден случай...:)
Абе браткиш Зелас, да те попитам: Как ти понася "лявото движение" у ингилизко? Щото имам един велик приятел (Nigel Kemberly), който веднъж ми сподели, че точно "лявото движение" го е направило човекомразец, католик, и в изблик на самосъжаление (че е ингилизиц) се оженил за полякиня - последствия, които изплаща и до днес. Но пък той е от Hull, а ти от Ландън - знам ли...:)
Привет приятелю, усмивки и добро настроение...
Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae.
цитирайАбе браткиш Зелас, да те попитам: Как ти понася "лявото движение" у ингилизко? Щото имам един велик приятел (Nigel Kemberly), който веднъж ми сподели, че точно "лявото движение" го е направило човекомразец, католик, и в изблик на самосъжаление (че е ингилизиц) се оженил за полякиня - последствия, които изплаща и до днес. Но пък той е от Hull, а ти от Ландън - знам ли...:)
Привет приятелю, усмивки и добро настроение...
Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae.
Хехе, много яко това непространно есе за линукса, кефиш! :)) Ама виж как лесно впечатлителни момци от другия браг на Вардаро се впечатляват и охкат и ахкат.
Да ама патките си имат всяка година ЕДНА и СЪЩА цел, докато интелигентния чоловек има толкова интелигентни цели, че всяка година трябва да ги сменя с още по-интелигентни - точно като примера с Unix и Linux.
А за изнасилвачите не го разбрах, щото съм паток. Па-па-па!
цитирайtzarkarui написа:
Ма те и патките в езерата (на Нейно Величество у британиите) имат "Цел в Живота" - да напълнят гушките и измътят яйцата. Ааа, и да се издрискат когато имат нужда.
Ма те и патките в езерата (на Нейно Величество у британиите) имат "Цел в Живота" - да напълнят гушките и измътят яйцата. Ааа, и да се издрискат когато имат нужда.
Да ама патките си имат всяка година ЕДНА и СЪЩА цел, докато интелигентния чоловек има толкова интелигентни цели, че всяка година трябва да ги сменя с още по-интелигентни - точно като примера с Unix и Linux.
А за изнасилвачите не го разбрах, щото съм паток. Па-па-па!
vladoangelov написа:
Започвам да смятам, че би предпочел да прекараш живота си като зеленчук. Щастлив и спокоен зеленчук.
Ами помисли зеленчука директно попива енергия от слънцето без да се мръдне от мястото си. Не само това, пуска си корени точно толкова дълги, колкото да стигне то водата и ценните минерали.
А какво прави человека - гори фъшкии, за да се предвижи от А до Б с ламаринената си кутия на четири колела и понеже е толкова велик трябва да яде зеленчуци, за да се зареди със слънчева енергия, витамини и минерали.
Зеленчук - това звучи гордо!
tzarkarui написа:
Абе браткиш Зелас, да те попитам: Как ти понася "лявото движение" у ингилизко? Щото имам един велик приятел (Nigel Kemberly), който веднъж ми сподели, че точно "лявото движение" го е направило човекомразец, католик, и в изблик на самосъжаление (че е ингилизиц) се оженил за полякиня - последствия, които изплаща и до днес. Но пък той е от Hull, а ти от Ландън - знам ли...:)Привет приятелю, усмивки и добро настроение...
Лявото движение ми пасва идеално, щото съм си левак!
Поздрави и на теб!
А какво прави человека - трябва да яде зеленчуци, за да се зареди със слънчева енергия, витамини и минерали.
Браткиш, готов си за Sungazing. А той работи - нали знаеш? От личен опит ти го казвам. Жалко, че така и не стигнах до края - яко активизира "шишарката". Само дето има една малка подробност, която циганина от индийски произход (умишлено) не споменава (може и да не я знае - щото нали - мангал) - никакъв секс. И "главата на патката" - в гащите. Това е - никакво кундалини, никаква Кама Сутра.
Но иначе - на прав път си (според мен). Но пък и този път ти се явява "Цел в Живота"... хехе :) Привет
Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae.
Лайнукс е много убаа програма.
А целта в живота е проста.
Като свърши, купчината от добрите т идела да може да зарине и закрие купчината от лошите.
Таа цел е супер, както и да я погледнеш. И ако има бог, и ако нема, и ако има отвъден живот, и ако нема, и ако целта ти е добруването на вида, и ако е друга.
цитирайА целта в живота е проста.
Като свърши, купчината от добрите т идела да може да зарине и закрие купчината от лошите.
Таа цел е супер, както и да я погледнеш. И ако има бог, и ако нема, и ако има отвъден живот, и ако нема, и ако целта ти е добруването на вида, и ако е друга.
Лявото движение ми пасва идеално, щото съм си левак!
Много кофти браткиш, те тва Сохо ще вземе да те направи и куманиз... хехе :) Мани ги тея марули и се приобщи към обществото на трижди великия НемаТод (да се свети името му, да пребъде волята му, ...Амон) - стани вълчомезеядец и винопиец - ей тези 3 работи. Аз (Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae.) като велик първосвещеник и Папа на Единствения Бог на Универсума - НемаТод (да се...Амон) с радост ще те покръстя в учението и практиките на Клира. Даже и Епископ на НемаТод в Сохото ще те направя - само да спазваш обета на вълчомезеядството и да си непримирим към марулоядците. хехе :)
tzarkarui написа:
Браткиш, готов си за Sungazing. А той работи - нали знаеш? От личен опит ти го казвам. Жалко, че така и не стигнах до края - яко активизира "шишарката". Само дето има една малка подробност, която циганина от индийски произход (умишлено) не споменава (може и да не я знае - щото нали - мангал) - никакъв секс. И "главата на патката" - в гащите. Това е - никакво кундалини, никаква Кама Сутра.
Ами то само храненето от слънцето да беше, ние имаме толкова много закърнели способности на това тяло, което има невероятна умовитост, но е подтискано от мисълта. Телепатията е способността на тялото да се свързва с други животни извън мозъка заразен с вируса на мисленето. Левитацията тоже. Способността да ни боли физически, когато другите страдат физически, много са, но сме спрели да еволюираме.
За секса, мисля, че се абсюлитизира и там е проблема. Съвокуплението между мъжа и жената е нещо естествено и важно за живота, но обществото го е превърнало в култура и нещо повече от това, което е. Като например продължителното лашкането по време на секс е напълно неестествено и дори много болезнено за тялото.
Женския оргазъм е остатъчен вторичен полов процес, който е абсолютно ненужен, подобно на цицките при мъжете. Мъжът не е програмиран да задържа еякулацията, това са измишльотини на мисълта и като цяло на обществото.
Самата дума секс е неподходяща за описване на съвокуплението, защото звучи като нещо, което трябва да се прави за удоволствие. Всяко продължително удоволствие е болка за тялото.
Проблемът на зеленчуците е, че са прекалено зеленчуци, за да се насладят на факта, че са зеленчуци.
цитирайнужда и от една тояжка да си почесвам гърба, че не достигам с ръка...
цитирайvladoangelov написа:
Проблемът на зеленчуците е, че са прекалено зеленчуци, за да се насладят на факта, че са зеленчуци.
Ето точно тук много добре показваш абсурдността на мисълта.
Зеленчука няма нужда да осъзнава и най-малкото да се наслаждава на своята същност, той просто Е.
Човекът, обаче с деформираното си мислене също се стреми към това състояние на нула-мисъл, но инструментите които използва са точно това, което му пречи.
Той използва трикове като медитация, йога, лишаване от полов акт, молитва и какво ли още не, за да се отърве от мисълта, но не може, защото точно мисълта е тази, която го кара да използва тези инструменти.
Няма надежда за човека.
зелаз, ти си значи в блога безцелевo, a?
Или се лъжа?
Все си мисля, че стреляаш някакъв агитпроп.
цитирайИли се лъжа?
Все си мисля, че стреляаш някакъв агитпроп.
pioneer написа:
Все си мисля, че стреляаш някакъв агитпроп.
Мисли каквото искаш. Мислиш следователно не съществуваш като индивид.
Ами то само храненето от слънцето да беше, ние имаме толкова много закърнели способности на това тяло, което има невероятна умовитост, но е подтискано от мисълта. Телепатията е способността на тялото да се свързва с други животни извън мозъка заразен с вируса на мисленето. Левитацията тоже. Способността да ни боли физически, когато другите страдат физически, много са, но сме спрели да еволюираме.
:) Радва ме, че (отново) сме на едно и също мнение. Проблема не е в мисленето, а поради факта, че ограничаваме всичко в думи и понятия, но не в смисъл и възприятия. Поне що се отнася до телепатията. Която пък е тясно свързана с емпатията (за която споменаваш). :)
И понеже виждам, че някои се кефят с лекцията ми на тема "Линукс" ще продължа в същия дух:
Човешкия мозък се явява графичен интерфейс, който прикрива конзолата с командния интерфейс, която пък прикрива бинарния код течащ непрекъснато. Най-големите грехове на Бил Гей(тс) и Стив (Скив) Джоб(с) са точно този графичен интерфейс. Щото ХОРата забравиха командите и тяхната структура в командната конзола. Даже и командите SU and SUDO се асоциират с Егото и връщат обратно от огледалните неврони в лявото полукълбо на процесора (мозък). За което процесора не е виновен - вината е на предмониторното пространство. Щото то е забравило основни команди и функции. А решението е просто - започва се с "Unix for Dummy's" до "Advanced Unix") - иззобват се от кора до кора, отваря се командната конзола, пише се SUDO, взимат се всички permitions и ownership to Administrator of domain, и ставаш Господар на РСто (барабар с процесора-мозък).
:) хехе Графичния интерфейс - инструмент на Илюзията. Want to delete, erase? Yes, No, Cancel, Maybe (for women)...
Want to Sungaze? Are you ready?
Yes, No, Cancel, Maybe (for women)...
Are you truly ready?
If Yes - go Sungaze
If no - go Hell
If Hell = Soho
If Soho - go Save the World
If Save the World - go Shoot yourself to Dead
If Shoot yourself to Dead go Debug
Debug = reincarnation
:)
Инженерите получават такова - Шерлок Холмс - тренировка.
Какво да ти кажа ...
А че караш агитпроп, караш.
Честно/почтено би било от теб, да си поставиш името на Мисията/Цел тук, горе в заглавната част на блога.
цитирайКакво да ти кажа ...
А че караш агитпроп, караш.
Честно/почтено би било от теб, да си поставиш името на Мисията/Цел тук, горе в заглавната част на блога.
- звучи добре, ама де да беше толкова лесно.
:))))))))))
цитирайtzarkarui написа:
Maybe (for women)...
:))))))))))
Graphic interface Tm © ® programing and Owner Yhvh
Reincarnation = restart (if Power On)
:) хехе
цитирайReincarnation = restart (if Power On)
:) хехе
Женския оргазъм е остатъчен вторичен полов процес, който е абсолютно ненужен, подобно на цицките при мъжете.
:) Браткиш, готов си за кришнаит (покриваш на 100% изикванията) или в краен случай мормон. Но ако особено държиш да си ристиенин може да те набутаме и в светата католическа (не я знам колко е кривославна) църква от средните векове, който твърдяла (и все още не се е отрекла от това си свое твърдение), че жените не принадлежат към човешкия род. :) хехе
Обаче си мисля, че най ще ти отива да станеш мюслим. Ще си държиш жените затворени в стая (клетка), ще ги оплождаш по желание, и да снасят наследници като кокошки-носачки. :) хехе И да не забравиш фереджето щото и то си има полезна страна. Ако не щеш фередже можеш да хвърлиш една кърпа в/у лицето - да не и гледаш нещастната физиономия. Ааа, да не забравя - никакво благоволение (демек целувка) - щото не е позволено от ненаучно-хвантастичен роман по сценарий на един неграмотен (и доста неквалифициран) камилар - МухаМед. хехе :)
(абе браткиш, що си изтри 2 статии? А?)
Power Off си правя в момента на РСто...:)
tzarkarui написа:
Обаче си мисля, че най ще ти отива да станеш мюслим.
Ам че аз съм си от помашко коляно, бре брате, та що да не! :))
А каква според теб тогава е функцията на женския оргазъм?
А каква според теб тогава е функцията на женския оргазъм?
:) Да "възхвалява" могъществото на Фалоса. хехе Да пъшка и да охка - щото жените by default са мазохистки, а мъжете - садисти. хехе :) А мазохизма (такова де - вагината) е "разтегливо" понятие... Черна дупка към "матриалните" измерения. Щото няма човек, който да е излязал от тази дупка и да не се е разревал... хехе :)
:) Браткиш, power on доброто си настроение - и да те открехна - помаците не са муслими най-малкото щото папат свинско и не носят фереджета. Ти обаче не ми мязаш на помак, съжденията ти не са миризливи, :) пък и не вярвам да затваряш жена си в кокошкарника... хехе :)
Обаче тезата ти, че секса и половите органи са създадени само за продължение на рода е в пълен синхрон с кришнаистите. А пък както ноторно се знае Кришна е джагал от сой, хомосексуалист, и извратеняк. :) Така, че внимавай с "навигацията" - не знаеш в какви "води" (околоплодни) навлизаш...
Привет браткиш
Ами аз не се интересувам от други учения, приятелю и ако нещо съвпадне то е случайност.
цитирайzelas написа:
Ами аз не се интересувам от други учения, приятелю и ако нещо съвпадне то е случайност.
... ще ти изпуши CPU-то .
- Сложи си ново охлаждане ... по"яко", иначе системните грешки в програмните операции или осигуряване(или каквото и др. е там?), ще стават все повече и повече !! - Плашиши читателите си човече !?
get написа:
Плашиши читателите си човече !?
Страхът е доброволен, както и четенето на този блог.
40.
анонимен -
Свобода и интуиция-това е истин...
24.08.2012 00:21
24.08.2012 00:21
Свобода и интуиция-това е истината.
Много женомразци сте се навъдили, ама такива жени обичате-от породата тъпи.
И се страхувате от умните. По-ограничен и страхлив от българския мъж няма и понеже е такъв,той е комплексар и женомразец.Който се е обявил срещу женското начало, не е прокопсал ... и откъде се появихте ви питам, мамини синчета ?
цитирайМного женомразци сте се навъдили, ама такива жени обичате-от породата тъпи.
И се страхувате от умните. По-ограничен и страхлив от българския мъж няма и понеже е такъв,той е комплексар и женомразец.Който се е обявил срещу женското начало, не е прокопсал ... и откъде се появихте ви питам, мамини синчета ?