Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2011 21:45 - В плен на мисълта
Автор: zelas Категория: Други   
Прочетен: 19398 Коментари: 48 Гласове:
2

Последна промяна: 03.06.2011 15:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Когато без да подозирате се допрете до горещ предмет, мигновено си отдръпвате пръстта. Няма момент на забавяне, през който да помислите какво да направите - дали да си дръпнете пръстта или да рискувате, просто няма такъв момент. Този отпор се случва без намесата на мисълта. Той е просто порив и вродено поведение присъщо на живия организъм. Очевидно е, че тялото има вродена умовитост, която не е плод на мозъка само, ами на целия организъм.

Защо тогава имаме нужда да мислим?

Мисълта анализира сведениета, които идват от сетивата ни, за да можем да се напътваме в този свят и за да можем да извършваме по-сложни операции, при които вродено поведение  не може да ни помогне. Естествената мисъл обаче се различава от процеса на мислене при хората.

Естествената мисъл "излиза на повърхността" само когато има нужда от нея. Например виждаме как един заек изкача от храстите , знанието (мисълта) изкача с него и ни казва, че това е "заек" и така отбелязва неговото присъствие. В момента, в който заека се шмугне обратно в храстите и изчезне от обсега на зрителното сетиво, мисълта която го е регистрирала "изчезва" с него, тя не "мисли" повече за него. Така оперира мисълта при дивите животни и малките деца, затова казваме, че лесно забравят и не се травматизират ако им се случи нещо, когато паднат и се ударят.. 

При хората мисълта постоянно е на повърхността и тя "дебне" да се закачи за някакво сведение от сетивата. Тя също ще отбележи заека, но дори след изчезването му от погледа ще продължи да мисли за него: "Ах, какво сладко зайче!" или "Защо не си взех пушката да го гръмна този тлъст заек" и т.н. Тя може да мисли за този заек през целият ден ако няма други дразнители, с които да се занимава.

Мисълта при човека е обсебила целия организъм и има водеща роля. Изкачила се е на трона и царува от много, много лета. За да поддържа това си положение тя има нужда да се задържи на повърхността чрез постоянно разможаване и навръзване. Една мисъл води до друга и така до безкрай. Всъщност мисълта е само една. Ако имаше две мисли щяхме да можем да "погледнем" и "усетим" другата мисъл и да разберем какво представлява.

Естествено нещо ли е музиката?

Мисълта е имала възможността да се развива в продължение на хиляди години и е усъвършенствувала методите за поддържане на последователността си. Един такъв метод е например музиката. Нашата звукова сетивност няма нужда от продължителни звукови дразнители. След като един звук е регистриран, всяко продължително дразнение притъпява нашата сетивност, причинява ни болка. 

Мисълта, обаче е създала способи за получаване на постоянен приток на информация и така да поддържа последователността си, за да не потъне. Музиката предоставя един постоянен приток на нови звуци, които поддържат съзнанието будно и мисълта на повърхността.

Кое наричаме музика и кое не, е субективен въпрос, но музиката също служи за приглушаване на звуци, които са плашещи за нас, защото страхът изостря естествените ни сетива, тоест инстинктите, и застрашава господството на мисълта. 

Нестествения характер на музиката е виден от факта, че независимо колко гениално и прекрасно да си мислим, че определено музикално произведение е, то рано или късно ще ни омръзне. Това е предупреждение от тялото, че то не може повече да понесе това настъпление върху сетивата си. Подобно е положението с твърде силната музика, тя е непоносима за тялото. Освен музиката мисълта създала и други подобни способи, като другите форми на изкуство.

Мисълта е създала и идеята за АЗ и ТИ като един много благотворен способ да се задържи на трона. ТИ си нейния най-верен помощник. ТИ (егото) се грижиш за собственото си съществувание, а всъщност работиш само за нея.

Можем ли да мислим естествено или да не мислим изцяло?

Състоянието на безмисловност или описано още в религиите като "абсолютна тишина" и "блаженство", не съществува. Момента, в който спрем да мислим и възприемаме света наоколо, означава смърт за нас. Всеки практикуващ медитация и особено дълбока медитация си играе със смъртта. Не можем (и не трябва) да спрем да мислим като използваме мисълта като инструмент за постигане на тази цел. Абсурдно е.

Най-интересното е, че мисълта е толкова самоуверена и опитна, че тя самата ни позволява да експериментираме с нещо, което застрашава самата нея. Подобно на това есе, което се опитва да я разобличи. То също е продукт на неестествената мисъл.

Нашият проблем не е самата мисъл в естественото и състояние, ами неестествената такава, тази която постоянно се стреми да се задържи на повърността и така пречи на цялото тяло да функционира нормално. Тя не ни позволява да намерим покой със себе си и с околните, тя ни прави бесни.

Мисълта само по себе е мъртва, тя е просто един инструмент, който използваме, като например парите, които подобно на нея са се превърнали в нещо повече и ни пречат да живеем естествено. Парите са само една мъртва хартийка, мисълта е само една мъртва енергия, която сама не може да роди нищо.

Постоянното придобиване на чуждо знание е един от способите на мисълта да не потъне. Ето защо естествената мисъл е състояние на незнание или по-точно знание продобито от нас самите. То предполага пълно и тотално отхвърляне на мъдростта и знанието на поколенията преди нас, защото този багаж пречи на нашата естествена природа да се прояви. 

Това, разбира се, не означава, че сега трябва да направим една огромна клада и изгорим всички книги. Това, което човекът е създал до тук е плод на него самият и би било абсурдно да се унищожи от самия човек. При положение, че не сме в плен на мисълта тези книги не биха представлявали интерес за нас, нито заплаха. Тези, които горят книги са точно тези в най-силен плен на мисълта.

Човек никога не ще намери покой докато е в плен на мисълта, независимо колко нови религии и духовни учения бъдат създадени, те не се справят с проблема, а точно обратното, те изострят тази неестествената мисъл. Не случайно тези идеи са причина за конфликтите между хората. Мисълта се интересува само от себе си.

За да мислим естествено просто трябва да не правим нищо. Трябва да бъдем себе си и да не приемаме чужди знания и идеи ...

включително и току-що представените тук.



Гласувай:
7



1. zelas - Умолявам дискутиращите да се пр...
02.06.2011 22:06
Умолявам дискутиращите да се придържат към НЕКУЛТУРЕН тон, нека покажем на какво е способна мисълта!
цитирай
2. tzarkarui - Умолявам дискутиращите да се пр...
02.06.2011 23:32
Умолявам дискутиращите да се придържат към НЕКУЛТУРЕН тон

Не можем браткиш - опитвали сме - не става. И в "Тарикати" сме ходили, и сме се насилвали да слушаме Азис (и от сорта), и хамаракански филми сме гледали (в които всяка трета дума е fuck) - не става и не става. Такива сме ние - не се учим и туй то. Ей, не случи на дискутиращи... хехе :)

Съгласен съм с теб, че:
Трябва да бъдем себе си и да не приемаме чужди знания и идеи ...

обаче - Ти, браткиш, Знаеш ли точно Кой си? Какъв си, на какво си способен (таланти), и Защо Си? Свириш на "струмент" - сам ли се научи, или си използвал опита на някои преди теб?

:) Това да не правиш "нищо" е много трудна работа. Обаче е генетичен талант на българина - не е ли така?

Срещат се двама:
- Кво праиш браткиш?
- Ами нищо.
- Еййй...

Въобще нищоправенето е много трудна работа. А онези тъпандури от параламента са №1 в нищомисленето... хехе :)
цитирай
3. pioneer - На зелас мисълта станала наясно ...
03.06.2011 00:01
На зелас мисълта станала наясно сама за себе си и иска да се самоубие, как такава.
От там идва и идеята за „почтена интелигенция„.
Смърт на фашизма, свобода на народа!
Хауг!
цитирай
4. zelas - Това да не правиш "нищо" ...
03.06.2011 00:19
tzarkarui написа:
Това да не правиш "нищо" е много трудна работа. Обаче е генетичен талант на българина - не е ли така?


Трудно е да, особено сега. Като бях малък можех да гледам как пълзят мравките по стената по 4-5 часа, сега не мога, много съм чел за тва. Английските деца ги лекуват при такива отклонения - водят ги на шринк и ги карат да мислят, да се развиват. Хубаво че съм се родил в колиба в планината.

Като ни хване старческата пак ще си спомним как да гледаме мравките! :))
цитирай
5. zelas - На зелас мисълта станала наясно ...
03.06.2011 00:23
pioneer написа:
На зелас мисълта станала наясно сама за себе си и иска да се самоубие, как такава.
От там идва и идеята за „почтена интелигенция„.
Смърт на фашизма, свобода на народа!
Хауг!


Никола, много ти е сложно-инджинерна мисълта, не мога да я следвам. ;-)
цитирай
6. zelas - Ти, браткиш, Знаеш ли точно Кой с...
03.06.2011 00:34
tzarkarui написа:
Ти, браткиш, Знаеш ли точно Кой си?


Не, не знам, но съм сигурен, че ти знаеш кой съм, имаш си вече портрет в главата, както и аз за теб.

Знам кой е обществения ми АЗ, но за това пак са ми нужни чуждите знания. Зная, че съм българин, но също така и помак, така че не съм изцяло сигурен и поне това стереотипно знание ми е спестено ... донякъде.

Зная, че съм мъж, само защото така са ми казали. Между другото една американска двойка е решила да не казват на детето си какъв му е пола и да не прилагат обществените стереотипи за пол, като цвят и определени дрехи и играчки. Искат то само да установи какво е. Не искат да кажат и на околните, за да не му влияят.

Интересен експеримент, не мислиш ли? Обществото сигурно ще ги линчува.
цитирай
7. анонимен - !
03.06.2011 01:17
Понякога така попадаме в този плен на мисълта,че даже и оставаме
вечни пленници-ако ме разбираш какво искам да кажа
цитирай
8. tzarkarui - Не, не знам, но съм сигурен, че ти ...
03.06.2011 09:10
Не, не знам, но съм сигурен, че ти знаеш кой съм, имаш си вече портрет в главата, както и аз за теб.

Недей да бъдеш така сигурен. Ако знаех кой си щях да знам вибрационната ти идентификация (честотата на вибрационното ти поле), а пък тогава нямаше да пиша коментари, ами директно щях да си "ХОРтувам" с теб телепатически (ако си си отворил съзнанието и да не те е страх да го направиш). :) И недей да си МИСЛИШ, че щампирам людете и ги натиквам в догматични чекмеджета (за улесняване на бюрократичните канцеларски услуги). хехе

Не знам, но предполагам, че търсиш себе си (пожелавам ти искрено да се намериш), но това предположение се основава на въпросите (и "логичните" заключения) които задаваш в статиите в блога си, което предположение може да се окаже погрешно, ако тези въпроси са зададени преднамерено и провокативно.
Не употребяваш (често) сложни и дълги изречения, от което (логически) следва извода, че аналитическата ти мисъл не обхваща много аспекти на Цялото, но се взираш в определено листо (от определен клон на дърво във предисторическа гора), изкарвайки го от контекста на смисъла на съществуването на "Гората" като цяло.

Бих искал да ти подхвърля едно въпросче - Чувстваш ли се удобно и безпроблемно сам със себе си (във времена изолация от другите), и ако е така - липсва ли ти някакъв катализатор, който се появява само при общуването с другите?
Ако такъв катализатор отсъства и се чувстваш безпроблемно в самота, то "визията от моята камбанария" (непоискана) е, че би трябвало да продължиш с "наблюдение на мравките", като разшириш това наблюдение и в/у звездите нощем (вместо да обменяш полово обособени флуиди с кокошките от курника хехе - joke).
А пола на човек се определя в мисленето му (и нивото на неговата самостоятелност), а не по полови белези, които следват това мислене. :) В този ред на клишета имаме Човек (със самостоятелно мислене) и запартък (недорасъл), който следва този Човек (в повечето случаи със женски полови белези).
:)
цитирай
9. d3bep - Аз го мога некултурния тон, ама П...
03.06.2011 11:16
Аз го мога некултурния тон, ама Пламен иска лесн ода ни победи със него.

В тоя свят съзнанието те води, мисълта те доближава до бога, до съвършенството... или както е там по твоята теория, Пламене.

Не е съвършенна мисълта.
Една голяма част от учението е просто възпитание и пропаганда.
Н отова не прави ученето и мисълта излишни мъртви предмети.
цитирай
10. sande - Най-много мразим да мислим!
03.06.2011 11:51
Шопът го е казал това, когато, по една или по друга причина, му се наложи да помисли.

От много мислене глава боли, пада ти косата, падат ти и други работи, жените бягат ...

Поздравлявам Зелас за това, което е успял да измъдри! Свежарско! Чете се!

Поздравлявам също така пионерчето от Велес Никола, d3bep, tzarkarui и другите
коитоса изразили ценни мисли.
цитирай
11. zelas - Чете се! Щом се чете, добре, ...
03.06.2011 12:41
sande написа:
Чете се!


Щом се чете, добре, важното е после глава да не боли. :))


цитирай
12. zelas - Понякога така попадаме в този плен ...
03.06.2011 12:43
xloris написа:
Понякога така попадаме в този плен на мисълта,че даже и оставаме
вечни пленници-ако ме разбираш какво искам да кажа


Разбирам. Няма времени пленици на верижната мисълта. Няма понякога, като паднеш в кюпа и пиши го бегал!
цитирай
13. zelas - Не знам, но предполагам, че търсиш ...
03.06.2011 12:45
tzarkarui написа:
Не знам, но предполагам, че търсиш себе си (пожелавам ти искрено да се намериш), но това предположение се основава на въпросите (и "логичните" заключения) които задаваш в статиите в блога си, което предположение може да се окаже погрешно, ако тези въпроси са зададени преднамерено и провокативно.
Не употребяваш (често) сложни и дълги изречения, от което (логически) следва извода, че аналитическата ти мисъл не обхваща много аспекти на Цялото, но се взираш в определено листо (от определен клон на дърво във предисторическа гора), изкарвайки го от контекста на смисъла на съществуването на "Гората" като цяло.

Бих искал да ти подхвърля едно въпросче - Чувстваш ли се удобно и безпроблемно сам със себе си (във времена изолация от другите), и ако е така - липсва ли ти някакъв катализатор, който се появява само при общуването с другите?
Ако такъв катализатор отсъства и се чувстваш безпроблемно в самота, то "визията от моята камбанария" (непоискана) е, че би трябвало да продължиш с "наблюдение на мравките", като разшириш това наблюдение и в/у звездите нощем (вместо да обменяш полово обособени флуиди с кокошките от курника хехе - joke).


Уж не знаеш кой съм а такъв анализ му удари. Може и така да е, знам ли, аз не знам кой съм. Благодаря.

За сложните изречения винаги съм имал трудности още в училище, всичко трябва да ми се обясни в думи прости и ясно. За сложните изречения си има други хора.
цитирай
14. zelas - Не е съвършенна мисълта. Една го...
03.06.2011 12:47
d3bep написа:
Не е съвършенна мисълта.Една голяма част от учението е просто възпитание и пропаганда.Н отова не прави ученето и мисълта излишни мъртви предмети.


Собствения опит е също учене. Мисълта не е излишна, даже необходима, но само когато е естествена, с други думи на повикване, а не постоянно в къщата, като неканен гост.
цитирай
15. get - - Зелас, ако действително вярваш в това пишеш не знаеш в какво навлизаш !
03.06.2011 13:03
zelas написа:
tzarkarui написа:
Ти, браткиш, Знаеш ли точно Кой си?


Не, не знам, но съм сигурен, че ти знаеш кой съм, имаш си вече портрет в главата, както и аз за теб.

Знам кой е обществения ми АЗ, но за това пак са ми нужни чуждите знания. Зная, че съм българин, но също така и помак, така че не съм изцяло сигурен и поне това стереотипно знание ми е спестено ... донякъде.

...

Интересен експеримент, не мислиш ли? Обществото сигурно ще ги линчува.


Какво имам в предвид - Ако "ни чупиш стойки" за да събираш вниманието на "почитатели"(ки), християните го наричат "себе-прехласване", другаде ще го срещнеш и като "нарцисизъм" !
- Подменяйки тезата с антитеза - не мисли, че ще постигнеш хипотеза (работеща) !? - Не просто това си е един своеобразен "маниеризъм" !! ... който на практика е едното Н-и-щ-о !
- Изпаднал си в положението на "руският декаденс" по времето на ВОСР !
- Предполагам известна ти е картината на Малевич, "Черният квадрат" ? - Ето я ! http://jivi.ucoz.ru/Pictures1/izkustvo/4erenkvadrat.bmp - В момента е оценена на около 20 млн. долара.

- Душевно нищите, единствено и само те, могат да стигат до кух маниеризъм, в опитите си да докажат, че разбират "нищото" !
- Във връзка с тези (духовно нищите) двама видни психиатри се занимават с проблематиката. Единият е Ч. Ламброзо, вторият М. Нордау. На вторият, трудът му изготвен във връзка с проблема, защото това е както социален, така и психичен проблем е озаглавен ... "Израждането". Какво следва да разбираш под израждане, ще ти помогне ако прочетеш книгите на адаша ми Григорий Климов. Ще разбереш и поради какви причини, определени групи хора са заплашени от него !
- Пример за дегенерация или израждане, е това сексуално неопределено същество, с изложбата му от ... "Вагини" ! - http://e-vestnik.bg/imgs/vagini_izlojba/Kasiel_izlojba9.jpg

- Има ли изход от ситуацията - да има !

- С уважение !

от Гет "ктист"
цитирай
16. zelas - Гетски, Зелас е враг на народа! :))
03.06.2011 13:26
Гетски, Зелас е враг на народа! Помашко-буржоазен декадент и агент на илюминатите (бритиш бранч). Свиквай народния съд, ти си ченге знаеш как. :))
цитирай
17. d3bep - ----- Гетски, извинявай ама. . . И ...
03.06.2011 14:07
get написа:
-----

Гетски, извинявай ама...
И тука съм длъжен да ти отправя забележка. Насречи ме пак ментор, философ и каквото искаш....

Целяит ти постинг е се едно един моряк се обажда на изгубен кораб и им казва:

"Чакайте сега, ше ви помогна да намерите пътя за Малайзия. Слушайте какъв е пътя:
Начи първо, ветъра ми идва отлево.
И второ, отдесно имам голема група попчета!"

През това време корабът потъва....
Айде кажи сега, морякът помага ли или не помага...

И товите изказвания са едни такива.
Стъпили на плаващи пясъци, дъски, пръснати във водата и други нестабилни ориентири.

Значи, следните неща:
1. Изобщо нее известно къде и дали изобщо някъде си стигнал или само така си мислиш.
2. Никой не е длъжен да минава по твоя път.

3. Ако искаш наистина да бъдеш, хайде не оценен, но поне разбран:
ДАЙ НЯКАКВИ ПО - СТАБИЛНИ ОРИЕНТИРИ.
От попчетата и ветъра.
Ти вместо ориентири само заплиташ още по - големи лабиринти...

Картографията не е непременно измама, но от отбелязването на китове и русалки с времето се е отказала.
цитирай
18. zelas - Ти вместо ориентири само заплиташ ...
03.06.2011 14:26
d3bep написа:
Ти вместо ориентири само заплиташ още по - големи лабиринти...


Много е чел човека, нали това се цени?! Аз го разбирам и му съчуствувам! Макар, че не разбирам какво иска да ми каже, ама то щото съм си селянин. Всеки път като видя такова мнение и ми се иска да му сипя едно винце на човека да се отпусне. :))
цитирай
19. pioneer - Са дори не му е дал име на „движени...
03.06.2011 14:48
Са дори не му е дал име на „движениево„, няма нужда да се бъде грозен и ригорозен(суров) към зелас.
цитирай
20. анонимен - Tук
03.06.2011 14:50
Веднъж пътник на кораб
забелязал безчисленото множество
малки и големи подводни скали,
с които било осеяно морето.
Той запитал кормчията:
-Господин кормчия,
как успявате да преминете през това множество скали?
Сигурно познавате всеки камък,
за да можете да го заобикаляте.
-Не, - отвърнал кормчията,- камъните не познавам,
но познавам най-дълбоките места,
през които може безопасно да се преведе кораба.
цитирай
21. zelas - Веднъж пътник на кораб забелязал ...
03.06.2011 14:56
анонимен написа:
Веднъж пътник на кораб
забелязал безчисленото множество
малки и големи подводни скали,
с които било осеяно морето.
Той запитал кормчията:
-Господин кормчия,
как успявате да преминете през това множество скали?
Сигурно познавате всеки камък,
за да можете да го заобикаляте.
-Не, - отвърнал кормчията,- камъните не познавам,
но познавам най-дълбоките места,
през които може безопасно да се преведе кораба.


Ей такива мъдрости ми дайте, тези са полезни за живота. Благодаря!
цитирай
22. get - - Връщам ти шегата ! - Народният съд го организираха колибарите дето бяха ...
03.06.2011 15:42
zelas написа:
Гетски, Зелас е враг на народа! Помашко-буржоазен декадент и агент на илюминатите (бритиш бранч). Свиквай народния съд, ти си ченге знаеш как. :))


... слезли от Балкана.
- Полицаите бяха ретроградните "агенти" на световната буржоазия ! - някои от тях, бяха дотам наивни да вярват, че има род, Родина, общество, морал и справедливост, било законова, било божия !!
- Кой е бил правият - ти ще отсъдиш ?!

- С уважение !

от Гет "ктист"
цитирай
23. sande - Зелас е за Белене, местото му е в ТПЛ /трудово-поправителен лагер/ Белене - час по-скоро...
03.06.2011 15:59
zelas написа:
Гетски, Зелас е враг на народа! Помашко-буржоазен декадент и агент на илюминатите (бритиш бранч). Свиквай народния съд, ти си ченге знаеш как. :))


.. Защото ще зарази и други. За по-младите ми е дерта.

По-бързо да се арестува. Къде е Цветанов? Цветанов спи ли?

Или мисли. Ето ви вредата от мисленето!!!

Докато умните се наумуват, лудите се налудуват.
цитирай
24. d3bep - Извода от въпроса: Какво трябва ...
03.06.2011 16:33
Извода от въпроса:
Какво трябва да мислим за мисленето?
Е:
Не му мислете много - много.
цитирай
25. zelas - Народният съд го организираха к...
03.06.2011 16:40
get написа:
Народният съд го организираха колибарите


Да бе да, половината от имената са еврейски. Евреин колибар, я не ме разсмивай! :))

цитирай
26. zelas - Извода от въпроса: Какво трябва ...
03.06.2011 16:42
d3bep написа:
Извода от въпроса:
Какво трябва да мислим за мисленето?
Е: Не му мислете много - много.


За това става въпрос! Не мисли, действувай - ако много мислиш, ръката в огъня ще изгори.

Диалога е невъзможен, защото човек слуша само "себе си" или по-точно знанието, с което е бил натоварен през годините.

Истината най-малко се ражда в спора, ако въобще има такова нещо като "истина".
цитирай
27. sande - Вържи попа - да е мирно селото!
03.06.2011 16:51
d3bep написа:
Извода от въпроса:
Какво трябва да мислим за мисленето?
Е:
Не му мислете много - много.


Не требе въобще да се мисли. Вредно е. И се губи време.

Но Зелас требе да се въдвори в Белене като опасен агент на световния империализъм.

А още по-добре е да го предадем на съветските другари. Те си имат Сибир, ГУЛАГ, къде, къде по-сигурно е!

Иначе се оправяйте с този елемент.

цитирай
28. tzarkarui - ми се иска да му сипя едно винце на ...
03.06.2011 17:05
ми се иска да му сипя едно винце на човека да се отпусне

:) Не се стискай - дай винцока насам. Вълчото мезе - от мен. Ще му направим едно жертвоприношение на Бог НемаТод (да се свети името Му, да бъде...Амон) и ще те приобщим към Вселенската КривоСлавна РеЛигия от Раз - НЕ МУ МИСЛИ! :) хехе Щото иначе ще те хванат някакви дъновисти, кришнаити, мормони, марулоядци, йеховисти, библисти, камасутристи, и кви ли още не - та ще отидеш мърцина... Специално кришнаитите са много опасни - щото нали - джагали - ще им искаш специално разрешение да влезеш в курника при кокошката. Скръб.

А във Вселенската Кривославна църква на НемаТод (...Амон) само мисленето е забранено. Жертвоприношенията са елементарни - хапка, пийка - ей тези три работи. Ааа, и марулите се използват само за украса към вълчото мезе. Мисленето се ограничава САМО до концентрацията в избора м/у каберне и мерло (розето е за кокошките в курника). :) Въобще така като те гледам си напълно готов да те баптисваме в кривославието. АЗ като Главен Жрец (и Папа) на НемаТод (...името му...Амон) направо ще те направя Епископ на Ландън - живот ще си отживееш. Не му мисли - направо скачай в купела да те баптисваме.

Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae.
цитирай
29. get - - Кви са тези мисли ... нали немаше да мислиш ! Ма като опря яйцето до ...
03.06.2011 17:05
zelas написа:
get написа:
Народният съд го организираха колибарите


Да бе да, половината от имената са еврейски. Евреин колибар, я не ме разсмивай! :))



... айде да викаме на помощ "батета" болшевици !!
- Правилно казват, че Албиона бил най-социалистическата държава ! Примери колко щеш: чичко "Мавър" там са го приютили да си пише "Тне Capital", пък колко конгреса на Интернасионала сте направили там да не казвам !! :))
- От там си засукал и идеите си дето ни ги развиваш, тук в нещо като стил "Човешкото съзнание, като "табула раза". - Хайде, не на мене тия - щот съм ги чел и съм се явявал на изпити ... кво да правиш, нали щяхме да строим Рай на земята !
- Сега кво стана, Рай няма - хайде ходом марш всички обратно в казана !!
- Втори път не ви се връзвам ! - папищаши такива !! :(((

- Пък ти Зелас сигурно отрано се подсигуравяш, да си отговорник за поддържане на огъня под казана ?! - Хахахаха !!
цитирай
30. zelas - розето е за кокошките в курника ...
03.06.2011 17:08
tzarkarui написа:
розето е за кокошките в курника


:)))) Ех бяло, бяло вино, защо не си червено!
цитирай
31. zelas - хайде ходом марш всички обратно в ...
03.06.2011 17:09
get написа:
хайде ходом марш всички обратно в казана !!


Ама ти си вече в казана, ама огъня е още слаб, та го не усяташ! Сега започваме! :))
цитирай
32. tzarkarui - ако въобще има такова нещо като &...
03.06.2011 17:12
ако въобще има такова нещо като "истина"

ИСТИНАТА е в НемаТод (...Амон) и неговото кривославно Вселенско паство.

:) Не стискай бутилката, ами налей в чашите. Щото иначе - на - Гетски ще те прати и в немски концлагер - да станеш един от 6те милиона, дето по-рано бяха само 4, а в 47ма едва няколко хиляди. :) За това ти казвам - не се стискай, ами наливай. А пък ако поискаш специално заради теб ще променя и канона - ще включим и конопец (тревица) към божествените ритуали - само да кажеш. Ако трябва и нова Меса ще изкомпозирам.

Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae
цитирай
33. zelas - ИСТИНАТА е в НемаТод Немтудом ...
03.06.2011 17:20
tzarkarui написа:
ИСТИНАТА е в НемаТод


Немтудом нали знаеш какво значи на маджарски - НЕ ЗНАМ! :)))
цитирай
34. tzarkarui - Ама ти си вече в казана, ама огъня е ...
03.06.2011 17:21
Ама ти си вече в казана, ама огъня е още слаб, та го не усяташ! Сега започваме! :))

Ааа, комундетата са атеисти, но НемаТодисти by default - особено Сталин - виден НемаТодист. Но са секта към Вселенската Църква кривославна - щото са водкаджии, а водката не се признава като кривославен халкохол, който е достоен за Жертвоприношение. Щото избивал нематодите в червата. Но Сталин си е бил НемаТодист - падал си е по грузински винцок, попушвал си е арна тревица, и всеки ден си е имал ново чикенче в курника.
Никаква водка - анатемаааа. Само божествен НемаТодистки винцок. Може и бял мискет като начало на церемонията/жертвоприношение....
цитирай
35. zelas - Айде гетски, стига си спамил по б...
03.06.2011 17:26
Айде гетски, стига си спамил по блоговете на хората, казах НЕКУЛТУРЕН тон, а не БАНАЛЕН.

И ти спираме пиенето докато не напишеш нещо свое.! :))
цитирай
36. d3bep - Хмммм. За да не съм офтопик: Внасям предложение 1 по отворения конкурс за обществена поръчка "Нематодска Ме(а)са " :)))
03.06.2011 17:37
Някой рече ми да мисля
ко да мисля ,аз не знам?
Мислих , мислих и измислих:
Дай ракията насам.

Труден бил живота вънка
гражданите нямат срам
без пари си ти издънка -
Дай ракията насам.

"Ученият ще сполучи"?!?
Що да уча - всичко знам
и без работа ще случа:
Дай ракията насам!

Книгите вредят ми доста
я ги фърлай бързо там.
Тая даскалка е проста!
Дай ракията насам !

На училище не ходя
сам се уча с жар и плам
да гася със гола вода:
Дай ракията насам!

Обществото да го духа
немам работа със тям
избори, войни, сполука...
Дай ракията насам!

Има Бог и си говорих
с него докато бях сам
щом бутилката отворих
Дай ракията насам!

И вселената лъжа е.
А звездите са сусам.
Виждат се, но като кажа:
Дай ракията насам!

Истината е салатка
от луканка и балсам
с метър шунчица по - гладка!
ДАЙ РАКИЯТА НАСАМ!
цитирай
37. zelas - ДАЙ РАКИЯТА НАСАМ!
03.06.2011 17:44
:))) Тъй, тъй е на тва му викам ся коментар по темата, с подобаващо некултурно-забавлителен тон!

Аз казах - Немтудом!
цитирай
38. sande - d3bep измисли как да не се мисли, той е новия Спасител!
03.06.2011 19:40
Някой рече ми да мисля
ко да мисля ,аз не знам?
Мислих , мислих и измислих:
Дай ракията насам.

А аз като Цар на Пастух предлагам Зелас да го помилваме.

Ако черпи.
цитирай
39. tzarkarui - АААААААААА, браткиш Дзвер - стр...
04.06.2011 13:30
АААААААААА, браткиш Дзвер - страшно си я направил тази Меса (Месса) - Направо некОлтурно звучи в макам хиджяс. Да те благослови НемаТод (...Амон) и Аз (Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae) те БлагоСлавям. Обаче имам нЕкои забележки:
Не се споменава СвЕтото НемаТодово Име
Не се споменава ръководната роля на (за малко щях да кажа на Партията) Вселенската НемаТодска Кривославна църква
Може да се спомене, че "Ракия" е името на Светия НемаТодски Дух
Че Светата НемаТодска Троица (ей тея три работи) е Винцок, Вълчо мезе, и трите са в едно
Че буквата "S" олицетворява змията която дала много кОлтурно акъл на Ева (от Долна Махала) относно употребата на фалоса извън оралните занимания и неговия произход от УйСкито - демек че от фалос със ски глава не боли.

Браткиш, произвеждам те Епископ Поморийски!
Ай ся Дай Ракията Насам да НемаТодстваме, че стана жертвоприношително време...

хехе :)
Обществото да го духа немам работа със тям

Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae.
цитирай
40. d3bep - поДправка, поДправвкааааааа .....! Звинете, не бях са збръснал, рано сутринта станах, чааветата ревът!
04.06.2011 21:45
tzarkarui написа:
Обаче имам нЕкои забележки:
Не се споменава СвЕтото НемаТодово Име
Не се споменава ръководната роля на (за малко щях да кажа на Партията) Вселенската НемаТодска Кривославна църква
Може да се спомене, че "Ракия" е името на Светия НемаТодски Дух
Че Светата НемаТодска Троица (ей тея три работи) е Винцок, Вълчо мезе, и трите са в едно
Че буквата "S" олицетворява змията която дала много кОлтурно акъл на Ева (от Долна Махала) относно употребата на фалоса извън оралните занимания и неговия произход от УйСкито - демек че от фалос със ски глава не боли.

Много са звинявам че не отговарям на условията за конкурса.
Надявам се съвестта ми и чувството за вина, поднесени под формата на петрохан с винце да ми дадат преимуществото на извинението!
Сега ше опрайм таа работа!

ДОбаФка:

-----------

Пий, безсмъртен ставаш, слава!
Нема-tot - това го знам!
Сал един накрай остава.
Дай ракията насам!

А змията - древен грях
смок един аз отглеждам
но за Ева го скатах.
Дай ракията насам.

Винце, виски, пък и водка -
Нематоди в моят храм
мезвам със саламче кротко.
Дай ракията насам!

Да се махаш с тая бира!
Такваз партия не знам.
Партията ми е "витамин Ръ"!
Дай ракията насам!

Време дойде за молитва...
Я възлей един стакан?
Бог салатката опитва...
ДАЙ РАКИЯТА НАСАМ!!!!

цитирай
41. d3bep - Това са надявам да ма рехабилитирга ...
04.06.2011 21:48
Това са надявам да ма рехабилитирга почти напълно заради непълната Маса от предния пост.
Пардон, меса...
цитирай
42. zelas - d3bep
04.06.2011 22:00
Първият вариант тече естествено, вторият малко се запъва - щото си го мислил повече. Мисълта пречи дори и на думите. :))
цитирай
43. tzarkarui - Браткиш Дзвер, само НемаТод (да се. ...
04.06.2011 22:59
Браткиш Дзвер, само НемаТод (да се...Амон) може да ти даде такова вдъхновение за да напишеш тази Меса от Месса. И затова те произвеждам те АрхиЕпископ Поморийски и Кардинал Мускат! Ся браткиша Зелас като виден музикант шъ изкомпозира музиката към Месата в макам хиджяскяр. Браткиш Зелас, имаш пълна свобода кви струменти да използваш, ама флейта, кавал, и цугтромбон са подходяща комбинация - ногу кОлтурна и възпитана. И без подсмисъл. Не му мисли ногу кат композираш - изпраскай тук-там маане, зурла, и тъпан - за окраска. Ти браткиш си НемаТодист, ама още не го знаеш. Ама като композираш и те фане НемаТодското вдъхновение ша разбереш и повЕрваш.

Браткиш Дзвер, може ли твоето НемаТодско вдъхновение да се пусне в отделен пост? Независимо дали в твоя или моя блог. Ще направим една кОлтурно-Убразователна тема за Вселенската Църква на НемаТод (...Амон) и ще разясняваме на млади НемаТодистки същината на НемаТодската Вяра.

Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae.
цитирай
44. zelas - tzarkarui
04.06.2011 23:06
Не композирам нищо, музиката я отрекохме и нея горката. Ти не четеш ли какво пише в темата?

А за нематод съм немтудом! :))
цитирай
45. d3bep - Царю :)
05.06.2011 00:30
Ами ако искаш, пусни го в блога ти :) По принцип ти си главният нематодист :)
цитирай
46. tzarkarui - Не композирам нищо, музиката я о...
05.06.2011 09:18
Не композирам нищо, музиката я отрекохме и нея горката. Ти не четеш ли какво пише в темата?

Анджън я, ти маане, зурла, и тъпан в макам хиджяскяр музика ли го наричаш?

Обаче пак намирам грешчица.
Партията ми е "витамин Ръ"!

:) Еманация на Всемогъщия Създател на всички космоси и морета в които е повръщано - Всемилостивия НемаТод (...Амон) е "РА". ОТ РА е произлЕзнала РАкията (гроздова, 40°), а в РАкията е Божественото Вдъхновение НемаТодово и витамин "РА", който витамин в подходяща комбинация с Вълчо Мезе произвежда ефекта, който монасите бенедиктинци наричат "Охота за сурово месо", а братята шотланци нецензурирано му казват "Уй с Ски". Но това е Велика Тайна и на непосветени не я казваме - Тайната на Въздигането, "S", Великата Змия, Третородния Грях. В КривоСлавния Канон ясно се казва Истината - Ако хАдам е бил кривославен НемаТодист и жертвоприносител, никога не би посетил публичния дом (във варварските езичества се нарича Райската градина - Едем), би направил прилично жертвоприношение НемаТоду (...името Му...Амон), и не би издигнал Питона като знаме. И не би преименувал Едем в Е*ем. :) Обаче той "правнал" във кривата вЕра и тръгнал да запушва някакви дупки, с което си деяние (на хАпостолите) измислил Секса, който браткиша Зелас - Епископ Ландънски - много правилно заклеймява като хЕретичен и садистично-мазохичен.

Цар Кару І - ecce Inquisitor Curiae.
цитирай
47. d3bep - Е има се прИдвид витамион Р, а ъ-то е ...
05.06.2011 11:54
Е има се прИдвид витамион Р, а ъ-то е добвано просто за благозвучие. Поетично, такова.
Иначе витаминът е чсно , че може да бъде както съкратеното Ра, така и цялото ра-кия!
цитирай
48. zelas - ОТ РА е произлЕзнала РАкията (гр...
05.06.2011 19:31
ОТ РА е произлЕзнала РАкията (гроздова, 40°), а в РАкията е Божественото Вдъхновение НемаТодово и витамин "РА"


Ракията, между другото единствената спиртна напитка, която се развива в бутилката. Божествена ще да е! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelas
Категория: Други
Прочетен: 5800532
Постинги: 820
Коментари: 7388
Гласове: 4981
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930