Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2012 19:30 - За вегетарианството
Автор: zelas Категория: Други   
Прочетен: 10703 Коментари: 21 Гласове:
4

Последна промяна: 10.08.2012 22:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не виждам никаква истинска причина защо човек трябва да бъде вегетарианец. Вашето тяло няма да бъде по-чисто от тялото, което се храни с месо.

Вегетарианство за какво? За някои духовни цели? Ето в Индия има много вегетарианци, но те са по-малко агресивни от другите нации. Историята на Индия е пълна с кръвопролития, масови убийства - всичко в името на религията. Вегетарианецът често може да бъде по-агресивен, отколкото месоядецът.

Една от форма на живот съществува благодарение на друга – това е реалността в природата. 

 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. audan - Що е то "вегетарианец"?
10.08.2012 19:44
Вярно е, Зелас! От личен опит знам, че мнозина вегетарианци са доста агресивни. Защо ли?
Предполагам, че не им стига енергия и си я набавят чрез ... енергиен вампиризъм.

Сиреч - мнозина вегетарианци не ядат животни, а хора.

Препоръчвам да прочетете откъс от книга на доста препатил човек :

" За солта, миризмите, "незаменимите" белтъчини, вегетарианците, стероидите и бодибилдърите. проф. Столешников. Истината лекува!"
http://grigorsimov.blog.bg/politika/2012/08/08/za-solta-mirizmite-quot-nezamenimite-quot-beltychini-vegetar.986487
цитирай
2. zelas - Вярно е, Зелас! От личен опит знам, ...
10.08.2012 20:11
audan написа:
Вярно е, Зелас! От личен опит знам, че мнозина вегетарианци са доста агресивни. Защо ли?
Предполагам, че не им стига енергия и си я набавят чрез ... енергиен вампиризъм.

Сиреч - мнозина вегетарианци не ядат животни, а хора.

Препоръчвам да прочетете откъс от книга на доста препатил човек :

" За солта, миризмите, "незаменимите" белтъчини, вегетарианците, стероидите и бодибилдърите. проф. Столешников. Истината лекува!"
http://grigorsimov.blog.bg/politika/2012/08/08/za-solta-mirizmite-quot-nezamenimite-quot-beltychini-vegetar.986487


Audan, много хубав този постинг на Григор Симов, благодаря!

Аз имах спор с един вегетарианец и му казах същото:
Остави на вън парче хляб, парче зеленчук, парче плод и парче месо.
След една седмица виж коя храна ще е изядена най-напред, коя втора и коя последна.

Бактерията май е по-умна от човека. :))

Аз смятам да напиша една тема за вредата хляба и всички зърнени храни по принцип, но се опасявам, че пак ще ме пишат безродник като се има предвид как българина гледа на хляба. :))
цитирай
3. audan - Едно време ...
10.08.2012 20:58
zelas написа:
Аз смятам да напиша една тема за вредата хляба и всички зърнени храни по принцип, но се опасявам, че пак ще ме пишат безродник като се има предвид как българина гледа на хляба. :))

Бе ти напиши! ;)
Все ще има недоволни и/или недоразбрали и/или недозрели обидчии.

Спароток зачеса преди време, че хлябът с квасец не е сегашния с мая. Дори бозата е с Е951 - аспартам.
Българинът сега яде най-вече хляб (пълен с глутен и други гадости) и кисело мляко (сухо мляко+свинска мас от Чехия, гаче си нямаме наша+чужди бактерии, които са полезни САМО за тамошните хора...).
Та яде българинът "хляб" и "кисело мляко" (кавичките са задължителни, май) и ... затлъстява. Сиреч организмът не може да усвои това, което има в тези два "хранителни" продукта и ги оставя, опаковани в мазнина докато дойдат достатъчно сили. Но ако човечецът продължава да яде тези два продукта, сили няма да дойдат.

Та едно време, преди 10-ти, когато преядях и ми ставаше тежко, изяждах по 2-3 лъжици КИСЕЛО МЛЯКО ... и ми минаваше. Сега ям 2-3 "уж същото и ми става тежко...
Ръжен хляб (15ст) никой не ядеше. Всички ядяха бял.Черния, типов - за животните. И като ме видеха да ям ръжен, ме питаха от какво съм болен, та съм на диета. :)

Сега има един интересен хляб от дива пшеница - "Лимец". Може би той е единственият истински хляб от времената на старите българи.
цитирай
4. zelas - Да, лимеца (spelt) е за предпочи...
10.08.2012 21:34
Да, лимеца (spelt) е за предпочитане пред всички останали.
цитирай
5. анонимен - работя по стечение на обстоятел...
10.08.2012 22:35
работя по стечение на обстоятелствата измежду вегетарианци-нито са по-добри,нито по-духовни,нито по-здрави от нас месоядните.
Тъй,че няма как да ме убедят в ползата от вегетарианството.
Виж,но съм за рационалното хранене,наблягащо на чисти и сурови храни.
Пречистване чрез глад отвреме на време и това е достатъчно за да си в кондиция.
Поздрави за позицията в постинга!
цитирай
6. zelas - работя по стечение на обстоятел...
10.08.2012 22:44
анонимен написа:
работя по стечение на обстоятелствата измежду вегетарианци-нито са по-добри,нито по-духовни,нито по-здрави от нас месоядните.
Тъй,че няма как да ме убедят в ползата от вегетарианството.
Виж,но съм за рационалното хранене,наблягащо на чисти и сурови храни.
Пречистване чрез глад отвреме на време и това е достатъчно за да си в кондиция.
Поздрави за позицията в постинга!


Кратко точно и ясно - чисти и необработени храни и гладуване за прочистване на тръбите - формулата на здравето.
цитирай
7. анонимен - Подводни
11.08.2012 00:25
Ако наистина знаете технологията на процеса хранене, спорът за или против вегетарианството би бил спечелен от растенията.
Храненето не е това което се "знае".
цитирай
8. audan - Зъбите
11.08.2012 06:35
Да, чисти храни,много вода и поне 1 ден седмично глад е идеалното и според мен.

Що се отнася до това какво животно е човекът, защото е животно, не е растение, все пак. то един от белезите са зъбите.
Човекът има зъби за всеядно животно, следователно ограничаването изкуствено с определен вид храна, би довело до липса на определени вещества.

Е, тези дето се хранят от слънчевата светлина са интересни и ако ще говорим за обич към всичко живо, то това е начинът за хранене, а не вегетарианството. Защото, ако заръфате животно, то пищи от болка. Но хапвате жив домат исе кефите колко обичате живото, защоро не разбирате как доматът реагира на болката. От тази гледна точка месоядството е по-хуманно - убиваш и ядеш, а не ръфаш живо месо. ;)
цитирай
9. анонимен - това за зъбите са пълни глупости!
11.08.2012 07:15
Доказано 100%,че зъбите са наследственост.Естествено,че поддържането им е важно,но не основно - най - малко миене два пъти на ден и посещение при зъболекар поне 2 пъти в годината,дори без оплаквания.И се хранете с каквото ви душа иска.
Ако човек спазва предписанията на Църквата,относно постите - това е достатъчно за детоксикация на организма и поддържане във форма .
Всяка крайност,както е вегитариянството,води до психични разстройства.
Да не говорим,че месото е основен източник на протеини,без които клетките умират.
цитирай
10. goby3 - "Не ви опетнява това, което ...
11.08.2012 08:12
"Не ви опетнява това,което влиза в устата ви,а това,което излиза от нея!"
Поздрав :)
цитирай
11. podvodni - Всяка крайност, както е вегит...
11.08.2012 10:09
анонимен написа:

Всяка крайност,както е вегитариянството,води до психични разстройства.
Да не говорим,че месото е основен източник на протеини,без които клетките умират.

Те тука, лекинко силно грешиш !!
цитирай
12. анонимен - Напротив!Дори ще доразвия написаното!
11.08.2012 10:18
podvodni написа:
анонимен написа:

Всяка крайност,както е вегитариянството,води до психични разстройства.
Да не говорим,че месото е основен източник на протеини,без които клетките умират.

Те тука, лекинко силно грешиш !!


Последните проучвания върху КУЛТУРАТА НА ХРАНЕНЕ,доказват недвусмислено,че за човек са полезни само храните,характерни за географската ширина в която се е оформил генотипа му.Тоест,за ескимосите са вредни бананите,както и за българите ,впрочем!
Начинът на хранене е изкуство и трябва много старателно да се изучат основните принципи!
Апропо,за бананите е малко известно,че след 6 ия час на отделянето от дръвчето,започват да отделят силно токсични вещества.
цитирай
13. zelas - "Не ви опетнява това, което ...
11.08.2012 12:26
goby3 написа:
"Не ви опетнява това,което влиза в устата ви,а това,което излиза от нея!"
Поздрав :)


Ти се смееш ама има голяма доза истина в това, което казваш.
От няколко години вече съм много внимателен какво ям
и акото ми почти не мирише така лошо както преди.

:)))
цитирай
14. zelas - Доказано 100%, че зъбите са насл...
11.08.2012 12:46
анонимен написа:
Доказано 100%,че зъбите са наследственост.


Зъбите са наследственост, но трябва да се уточни точно какъв е механизма.

За да има новороденото добри първоначални зъби е МНОГО важно, какво е състоянието на зъбите и общото състояние на минерали в телата на ДВАМАТА родители по време на зачеването и около шест преди това.

След това е важно как се развива плодът в корема на майката, тоест нейната диета.

Дори и да имате лоши зъби, ако се грижите за зъбите си преди и по-време на зачеването, плодът ще има много по-добри зъби от вас самите.

Това не означава само перфектна хигиена на устната кухина, също много важно е да се храните така, че усвояването на минерали като калций и фосфор да е оптимално. Калцият и фосфорът трябва да бъдат в съотношение 2:1
цитирай
15. анонимен - Тук
11.08.2012 14:06
Да се храниш със Смърт значи сам да станеш храна за Смъртта.
Като живееш за сметка на нечия болка - сам ставаш плячка на болката.
Разбиращите знаят че всяка плът, на която нанасят вреда,
рано или късно със собствената си плът ще трябва да възстановят.
Всяка кост, която са строшили,
ще се възстанови за сметка на собствените им кости.
И за всяка капка кръв, от тях пролята, ще трябва със своя кръв да се разплащат.
От двама, които заедно пият мляко и наблюдават как теленцето бозае,
единият с очите си го яде вече, мисли си за нежното месо
и за това, колко добре ще стои то на бъдещия пир
и колко доволни ще бъдат гостите му.
Другият теленцето почита като млечен брат
и мисли с любов за него и за кравата.
Да, вторият наистина ще се нахрани с плътта му,
а първият се е отровил само.
Много от това, което би трябвало сърцето ни да изпълни,
пада като тежък товар в червата.
Много от това, с което джобовете си тъпчем и кътаме в килерите
би било по- добре просто да гледаме и чуваме, аромата му да вдишваме.
И много от нещата, които смиламе със зъбите си
би трябвало с ума си да смиламе.
Толкова малко на тялото е нужно.
Колкото по - малко му даваме
- толкова повече в замяна то ни връща.
И обратно - колкото повече го пълниме,
толкова по-малко то ни дава.
Но докато не можем да се храним само с аромати,
вземайте толкова, колкото ви е нужно,
но не повече, от сърцето на щедрата Земя.
Земята е пълна с такова радушие, с толкова любов,
че никога не затваря недрата си за своите деца.
И както Земята ни кани на трапезата си,
нареждайки на нея всичко, което има, без да укрие нещо,
така и вие я поканете и и изкажете любовта и благодарността си
И ако ние с благодарност започнем храната си от Земята да поемаме,
тогава видът на храната няма особено значение.
И разбиращи - ще ни достигне мъдрост, да не лишаваме майката Земя от чедата и,
особено тези, които познават радостта от живота и болката от смъртта;
тези, които също като нас в света на двойнствеността са били захвърлени.
цитирай
16. zelas - @ 15. анонимен - Тук
11.08.2012 14:36
Установено е че растенията също имат съзнание, реагират на музика, дори и на човешки думи. На всекиму е известен експеримента с ориза, нали? Два буркана с ориз - Обичам те, мразя те - Чувал си, нали?

Растенията не искат да бъдат изядени, НИКОЙ не иска! :))

Не случайно растенията отделят естествени пестициди. Знаеше ли това? Семената имат защитна обвивка с фитинова киселина, служи им като щит. Когато са сурови, горчат. Защо е така, а? Знаеш ли това?

А да не говорим, че някои от растенията са направо отровни, това да не е случайно. Други си слагат бодли и т.н.

Тея работи дето си ги наредил звучат много поетично и мило.
Ама са религиозни бръщолевения.

Една форма на живот се храни с друга форма на живот. Животът и смъррта са едно, това е "жестоката" реалност, другото са лиготии.

От много вегетарианство най-много да обърнеш шайбата. Не че има нещо лошо, ама да знаеш. :)))


Айде, бъди здрав и слушай тялото си, а не главата. :))
цитирай
17. анонимен - Тук
11.08.2012 15:28
Да, така е. "растенията също имат съзнание"
"не искат да бъдат изядени, НИКОЙ не иска!"
Но, силните служат за храна на слабите не по- рядко,
отколкото слабите - за храна на силните.
И кой в природата е силен, а кой- слаб?
Самата Природа наистина е силна,
всички останали са слаби създания,
подвластни на нейните закони
и покорно влачещи се на среща със Смъртта.
Само безсмъртния може да бъде наречен силен.
А Човекът, Зелас, е безсмъртен. И е по-могъщ от природата.
Той прониква в сърцето на плътта и
само за да открие своето безплътно сърце.
Размножава се, за да се издигне над продължението на рода.
Знам, че разбираш за какво става дума.
Когато си способен сърцето си да управляваш,
какво значение има кой управлява тялото ти?
Когато Вселената ти принадлежи,
има ли значение кой управлява едно или друго земно пространство?
Любимец на Вселената е човекът. Всичко се радва да му служи.
Но малцина са тези, които не са разглезени от тази грижа
и още по- малко са тези, които не хапят ръката, която с любов ги отглежда!
За този, койго не е разглезен и змийското ухапване е любовно докосване.
Но за разглезения и ласката се превръща в змийско ухапване.
Благодаря за "здравето" и "тялото".
Благодаря и за "главата".
Лек и светъл ден и поздрав с една кратка история:


цитирай
18. анонимен - Тук
11.08.2012 15:32
Веднъж Настрадин видял странно на вид здание,
пред чиито порти седял потънал в размисъл йогин.
Ходжата решил, че може да научи нещо от тази впечатляваща фигу­ра,
и подхванал разговор, като го попитал кой е той.
- Аз съм йогин - отвърнал човекът - и прекарвам вре­мето си,
като се опитвам да постигна хармония с всичко живо.
- Това е много интересно - казал Настрадин, - защото веднъж
една риба ме спаси от смърт.
Йогинът го помолил да остане с него, като казал,
че през цялото това време,прекарано в опити
да постигне хармония със света на живата природа,
никога не се е доближавал до такова общуване,
което е постигнал Настрадин.
След няколко дни съвместни медитации
йогинът по­молил ходжата да му разкаже
повече за чудното си прежи­вяване с рибата,
защото „сега ние се познаваме много по-добре".
- Сега, когато те познавам по-добре, се съмнявам дали ще имаш
полза от това, което ще ти кажа - отвърнал На­страдин.
Йогинът настоявал.
- Добре - казал Настрадин. - Рибата наистина ми спа­си живота.
По това време гладувах, а тя поддържа живота ми цели три дни.
цитирай
19. goby3 - "Не ви опетнява това, което ...
11.08.2012 19:06
zelas написа:
goby3 написа:
"Не ви опетнява това,което влиза в устата ви,а това,което излиза от нея!"
Поздрав :)


Ти се смееш ама има голяма доза истина в това, което казваш.
От няколко години вече съм много внимателен какво ям
и акото ми почти не мирише така лошо както преди.

:)))

Не говорех за акото ти,което излиза от теб,а за думите,които излизат от устите ни.И не се смеех,а се усмихвах :)
цитирай
20. zelas - Кой е агресивният - този, който не ...
14.08.2012 23:10
анонимен написа:
Кой е агресивният - този, който не яде убитите животни в кланиците или тези, които си гледат домашни животни например и ядат месо на убити животни. Или звероподобния човек се опитва да ме убеди, че много обича животните като същества, както и месото им. Не стига, че са агресивни, а и са двулични. Когато невежеството прави блог е вече много страшно, защото масата от звероподобни се намира и обединява. Информацията, която се укрива от медицината, в името на запазване огромните печалби на месокланиците в световен план, е че именно употребата на месо води до раковите заболявания... Моите съболезнования! Растения може да ядем, защото все още те не са съзнателни същества т.е. нямат необходимите органи в себе си да възприемат душата и духът си, но това предстои в тяхната бъдеща еволюция като реванш от страна на природата, тъй като благодарение на тях ние съществуваме физически. Защото всичко във Вселената и света е едно цяло. За Бог между съзнателните същества няма разлика и какво ще кажете, че ако за убийствата по кланиците на животните от звероподобния човек, плащаме с двойно пролята кръв в множество войни, а според някои пророчества, предстои и 3-та световна. Дали звероподобният човек ще се замисли поне малко ,или когато това се случи, няма да бъде прекалено късно...


Както се казва - ще се видим отново в ада! :))
цитирай
21. анонимен - Е, Зелас - още имаш шанс за рая, не се ...
19.08.2012 23:13
Е, Зелас - още имаш шанс за рая , не се отчайвай ,въпреки че още не можеш да филтрираш скритата си агресия. Ако толкова ти харесваше земният ад, нямаше толкова да се бунтуваш срещу него в този блог.Поздрави на инаконемислещите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelas
Категория: Други
Прочетен: 5798630
Постинги: 820
Коментари: 7388
Гласове: 4981
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930