Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2012 21:32 - Без морални тормози
Автор: zelas Категория: Други   
Прочетен: 1993 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 13.08.2012 21:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Когато направя нещо не съжалявам за нищо, не предлагам никакви извинения на никого, защото това каквото правя е автоматично. В дадена ситуация аз просто не съм в състояние да действувам по друг начин. Действията ми не са рационални, не мисля логично - нищо подобно - това е просто единствената и естествената реакция в тази конкретна ситуация. Следващия път реакцията ще бъде различна. Може да наречете действия ми фурнаджийска лопата, несъответствие или противоречие. Аз просто не мога да действам по друг начин ... като малко дете.

Морални дилеми от рода на - "Трябва да постъпвам по един или друг начин, защото така е прието“ -  не тормозят съзнанието ми. Действията ми преди и след определена ситуация не се поставят под съмнения.

Това не е свобода, защото няма нищо, от което да бъдеш свободен.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zelas - Така представено, звучи добре за ...
14.08.2012 22:57
анонимен написа:
Така представено, звучи добре за теб, но какво ще кажат "потърпевшите" наоколо ти, а и в човека все пак е заложена вътре в душата му някаква съвест, ако има душа, разбира се . Ако спазваш 10-те Божи заповеди ... значи нямаш проблем. Иначе и убиецът може да звучи по твоя начин - шегааа... Мисля, че блогът ти е анархистичен и леко агресивен- засега лошо няма. Аз пък харесвам анонимността може би защото съм потайна и все пак жена! Поздрави !


Много повече хора са убити под лозунга на "обичай ближния си". Човекът без задръжки е най-миролюбивият на земята, защото той не таи нищо в себе си и няма нужда да променя света около себе си.

Десетте божи заповеди имат заложена агресия, тъй като налагат общи правила, които винаги имат нужда да бъдат наложени със сила.

Този, който иска да направи света по-добър и най-опасният.
цитирай
2. zelas - Няма смисъл да съжаляваме или да ни ...
14.08.2012 22:59
анонимен написа:
Няма смисъл да съжаляваме или да ни пука ако смятаме че това, което сме направили е правилно или това, което сме казали е истина.


Това, което правиш без да мислиш е винаги правилно.
Това, което казваш е винаги погрешно, защото няма истина.
цитирай
3. анонимен - Ти мислиш като индианец, но не си ...
19.08.2012 23:41
Ти мислиш като индианец, но не си достигнал до това, че си божие създание.А 10-те заповеди са уточнение за това кое е престъпление пред очите на Бога, както и предупреждение за кармата,която си навличаме с престъпването им.Пък ти прави каквото искаш, нали ти е дадена свободна воля! Но отговаряш накрая - при положение,че тялото умира, но душата и духът живеят вечно. Честито!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelas
Категория: Други
Прочетен: 5801141
Постинги: 820
Коментари: 7388
Гласове: 4981
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930