Постинг
02.09.2012 20:45 -
Разсъждения на един родоотстъпник
Автор: zelas
Категория: Други
Прочетен: 30748 Коментари: 84 Гласове:
Последна промяна: 03.09.2012 12:22
Прочетен: 30748 Коментари: 84 Гласове:
2
Последна промяна: 03.09.2012 12:22
1. Ти не си българин – ти си това, което си, няма втори като тебе. Ако си българин, то ти си единственият българин на земята.
Разсъждения на един родоотстъпник
:))) Не...На всеки търговец му се въртят такива мисли в главата,когато няма ....
Оборот!!!
Като те чета имам чувството,че англите са спрели да пият вино:)))
цитирай:))) Не...На всеки търговец му се въртят такива мисли в главата,когато няма ....
Оборот!!!
Като те чета имам чувството,че англите са спрели да пият вино:)))
bgwest написа:
Разсъждения на един родоотстъпник
:))) Не...На всеки търговец му се въртят такива мисли в главата,когато няма ....
Оборот!!!
Като те чета имам чувството,че англите са спрели да пият вино:)))
:))) Не...На всеки търговец му се въртят такива мисли в главата,когато няма ....
Оборот!!!
Като те чета имам чувството,че англите са спрели да пият вино:)))
:)))
Най-истинските неща се раждат по време на криза ... или в неделя вечерта.
zelas написа:
:)))
Най-истинските неща се раждат по време на криза ... или в неделя вечерта.
bgwest написа:
Разсъждения на един родоотстъпник
:))) Не...На всеки търговец му се въртят такива мисли в главата,когато няма ....
Оборот!!!
Като те чета имам чувството,че англите са спрели да пият вино:)))
:))) Не...На всеки търговец му се въртят такива мисли в главата,когато няма ....
Оборот!!!
Като те чета имам чувството,че англите са спрели да пият вино:)))
:)))
Най-истинските неща се раждат по време на криза ... или в неделя вечерта.
Хахаха....Това за неделя вечер не е вярно:)))...Повярвай ми...Роден съм в неделя и то вечерта....
Успех!!!
bgwest написа:
Хахаха....Това за неделя вечер не е вярно:)))...Повярвай ми...Роден съм в неделя и то вечерта....
Успех!!!
Хахаха....Това за неделя вечер не е вярно:)))...Повярвай ми...Роден съм в неделя и то вечерта....
Успех!!!
Ти откъде знаеш, че си роден? Спомняш ли си нещо?
5.
анонимен -
razsuzhdenija ili kopirane na tova ...
02.09.2012 21:48
02.09.2012 21:48
razsuzhdenija ili kopirane na tova koeto veche si prochel, nishto novo pod sluinceto
цитирайанонимен написа:
razsuzhdenija ili kopirane na tova koeto veche si prochel, nishto novo pod sluinceto
Вярно е няма нещо ново под слънцето, но ще е полезно да ми припомниш къде какво съм прочел и копирал.
7.
анонимен -
ti samija govoreshe che njamame ...
02.09.2012 22:10
02.09.2012 22:10
ti samija govoreshe che njamame sobstveni misli, vsichko veche sme go chuli njakude ili procheli ;)
цитирайанонимен написа:
ti samija govoreshe che njamame sobstveni misli, vsichko veche sme go chuli njakude ili procheli ;)
Вярно е, но копиране значи да повториш нещо буквално ... па може и да копирам, знаеш ли? Шуш, не казвай на никого! ;-)
- Тъмно е ... !
... в ъгълът тече вода.
- Тъмно е - но пак ще съмне !
- Ето на, водата спря !
:)))))))))))))))))))))
цитирай... в ъгълът тече вода.
- Тъмно е - но пак ще съмне !
- Ето на, водата спря !
:)))))))))))))))))))))
zelas написа:
Ти откъде знаеш, че си роден? Спомняш ли си нещо?
bgwest написа:
Хахаха....Това за неделя вечер не е вярно:)))...Повярвай ми...Роден съм в неделя и то вечерта....
Успех!!!
Хахаха....Това за неделя вечер не е вярно:)))...Повярвай ми...Роден съм в неделя и то вечерта....
Успех!!!
Ти откъде знаеш, че си роден? Спомняш ли си нещо?
:))) Абе незнам...може и да съм излюпен....умнико!!!
11.
анонимен -
Това е 100% истина!
02.09.2012 22:20
02.09.2012 22:20
29. Рано или късно обществото ще елиминира здравите хора и ще започне да възпроизвежда само инвалиди.
УМСТВЕНИ!
цитирайУМСТВЕНИ!
get написа:
- Тъмно е ... !
... в ъгълът тече вода.
- Тъмно е - но пак ще съмне !
- Ето на, водата спря !
:)))))))))))))))))))))
... в ъгълът тече вода.
- Тъмно е - но пак ще съмне !
- Ето на, водата спря !
:)))))))))))))))))))))
Харесах.
Срещу всяка мантра съм сложил линк, от където е копирана. :)) Щото някой вече питаше.
анонимен написа:
29. Рано или късно обществото ще елиминира здравите хора и ще започне да възпроизвежда само инвалиди.
УМСТВЕНИ!
УМСТВЕНИ!
Човеците на бъдещето ще са по модела на Стивън Хокинг - мозък и мъртво тяло.
14.
анонимен -
АЗ-ът е изява на либидото.
02.09.2012 22:45
02.09.2012 22:45
АЗ-ът е изява на либидото.
цитирайzelas написа:
Харесах.
Срещу всяка мантра съм сложил линк, от където е копирана. :)) Щото някой вече питаше.
get написа:
- Тъмно е ... !
... в ъгълът тече вода.
- Тъмно е - но пак ще съмне !
- Ето на, водата спря !
:)))))))))))))))))))))
... в ъгълът тече вода.
- Тъмно е - но пак ще съмне !
- Ето на, водата спря !
:)))))))))))))))))))))
Харесах.
Срещу всяка мантра съм сложил линк, от където е копирана. :)) Щото някой вече питаше.
- Аз част от шизофрнното мисловно раздвояване/сънуване на автора ли съм ? ... или да кажа - Cogito, ergo sum !!
- Иначе изпадаме в двойно логическо ... досадно включване на моя милост, със знак за ( - ) отпред :)))
анонимен написа:
АЗ-ът е изява на либидото.
Фройдиски глупости.
Сексът просто физиологична функция. Той не е с нищо по специален от душането, биенето на сърцето или уринирането.
Не се обиждай от това "умнико"
Добронамерен съм .Нямам навика да обиждам.
цитирайДобронамерен съм .Нямам навика да обиждам.
18.
get -
- Само да определим - Либидо ??! - го разбираме, като "велик нагон" !! ... или
02.09.2012 22:49
02.09.2012 22:49
анонимен написа:
АЗ-ът е изява на либидото.
... вкарвате и още нещо ?
Време за равносметка или носталгия по миналото, Пламене?
цитирайget написа:
- Аз част от шизофрнното мисловно раздвояване/сънуване на автора ли съм ? ... или да кажа - Cogito, ergo sum !!
- Иначе изпадаме в двойно логическо ... досадно включване на моя милост, със знак за ( - ) отпред :)))
- Аз част от шизофрнното мисловно раздвояване/сънуване на автора ли съм ? ... или да кажа - Cogito, ergo sum !!
- Иначе изпадаме в двойно логическо ... досадно включване на моя милост, със знак за ( - ) отпред :)))
Ти си много сложен за автора. Той има ограничен речник и желание.
21.
анонимен -
Това е точно!
02.09.2012 22:52
02.09.2012 22:52
zelas написа:
Фройдиски глупости.
Сексът просто физиологична функция. Той не е с нищо по специален от душането, биенето на сърцето или уринирането.
анонимен написа:
АЗ-ът е изява на либидото.
Фройдиски глупости.
Сексът просто физиологична функция. Той не е с нищо по специален от душането, биенето на сърцето или уринирането.
И ,че Фройд е идиот и,че сексът нищо не е.
Няма случай някой да е умрял от липса на секс.Виж от безразборен секс се умира - и духовно,а и физически!
dolsineq написа:
Време за равносметка или носталгия по миналото, Пламене?
Миналото е мъртво ... а бъдещето проекция на миналото.
bgwest написа:
Не се обиждай от това "умнико"
Добронамерен съм .Нямам навика да обиждам.
Добронамерен съм .Нямам навика да обиждам.
Идиотът никога не се обижда. ;)
- Питането ми и зовът за помощ са свързани с това изречение-просветление ?!
- Могат ли едноклетъчните ... да развиват условни рефлекси ?
- Второто - може ли тази информация да се предава в поколението ?!
цитирайzelas написа:
Човешкото тяло не може да се учи от чуждия опит
Човешкото тяло не може да се учи от чуждия опит
- Могат ли едноклетъчните ... да развиват условни рефлекси ?
- Второто - може ли тази информация да се предава в поколението ?!
get написа:
- Питането ми и зовът за помощ са свързани с това изречение-просветление ?!
- Могат ли едноклетъчните ... да развиват условни рефлекси ?
- Второто - може ли тази информация да се предава в поколението ?!
zelas написа:
Човешкото тяло не може да се учи от чуждия опит
Човешкото тяло не може да се учи от чуждия опит
- Могат ли едноклетъчните ... да развиват условни рефлекси ?
- Второто - може ли тази информация да се предава в поколението ?!
Еволюцията е развитие на видовете, а не на индивида.
zelas написа:
Ти си много сложен за автора. Той има ограничен речник и желание.
get написа:
- Аз част от шизофрнното мисловно раздвояване/сънуване на автора ли съм ? ... или да кажа - Cogito, ergo sum !!
- Иначе изпадаме в двойно логическо ... досадно включване на моя милост, със знак за ( - ) отпред :)))
- Аз част от шизофрнното мисловно раздвояване/сънуване на автора ли съм ? ... или да кажа - Cogito, ergo sum !!
- Иначе изпадаме в двойно логическо ... досадно включване на моя милост, със знак за ( - ) отпред :)))
Ти си много сложен за автора. Той има ограничен речник и желание.
- След като, не си се научил на "изкуството на мълчанието" ... ще те стреляме с разни врели, некипели !! ... въпроси :))
- Хаха ! - дори играещият ролята на "непретенциозен" и "идиот" ... е "в роля" ?!
zelas написа:
Еволюцията е развитие на видовете, а не на индивида.
get написа:
- Питането ми и зовът за помощ са свързани с това изречение-просветление ?!
- Могат ли едноклетъчните ... да развиват условни рефлекси ?
- Второто - може ли тази информация да се предава в поколението ?!
zelas написа:
Човешкото тяло не може да се учи от чуждия опит
Човешкото тяло не може да се учи от чуждия опит
- Могат ли едноклетъчните ... да развиват условни рефлекси ?
- Второто - може ли тази информация да се предава в поколението ?!
Еволюцията е развитие на видовете, а не на индивида.
- Защото ще се срещнеш с това - http://www.google.bg/imgres?q=ouroboros&hl=bg&sa=X&biw=907&bih=440&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=4j9PhRhOyq1-WM:&imgrefurl=http://blog.rats.at/tag/ouroboros&imgurl=http://blog.rats.at/pix/ouroboros_knot_240.jpg&w=240&h=240&ei=B7tDUPL8KonCtAb0tYHgDA&zoom=1&iact=hc&vpx=561&vpy=74&dur=2181&hovh=192&hovw=192&tx=98&ty=109&sig=117389085692642733374&page=1&tbnh=114&tbnw=114&start=0&ndsp=12&ved=1t:429,r:4,s:0,i:82
още и тороида на Родин ?!!
get написа:
Ако успееш да "млъкнеш", друга песен ще запееш !!
А кога ще доживеем деня да чуем Гетски да зададе свой въпрос? Все препратки, мъртви чужди символи, развален телефон на историята и цитати на големи умове?
Ти знаеш ли какво (не кой) си ти? Щото гледам все извън себе си го търсиш. Не че всички не сме така, ама на теб ти личи. :))
29.
анонимен -
Боже колко объркани хора има по света
02.09.2012 23:28
02.09.2012 23:28
толкова противоположности "обединяващи" се взаимно, почти за Гинес!
Пиши, пиши човече може пък и да ти помогне......
цитирайПиши, пиши човече може пък и да ти помогне......
zelas написа:
А кога ще доживеем деня да чуем Гетски да зададе свой въпрос? Все препратки, мъртви чужди символи, развален телефон на историята и цитати на големи умове?
Ти знаеш ли какво (не кой) си ти? Щото гледам все извън себе си го търсиш. Не че всички не сме така, ама на теб ти личи. :))
get написа:
Ако успееш да "млъкнеш", друга песен ще запееш !!
А кога ще доживеем деня да чуем Гетски да зададе свой въпрос? Все препратки, мъртви чужди символи, развален телефон на историята и цитати на големи умове?
Ти знаеш ли какво (не кой) си ти? Щото гледам все извън себе си го търсиш. Не че всички не сме така, ама на теб ти личи. :))
- Искаше конкретен въпрос ?! - Моля !
- Втори въпрос !!
В питането ми могат ли едноклетъчните да имат условни рефлекси ... които да ги предават на следващо поколение ?? - се съдържа въпрос, даже два ... Даже фундаментален такъв ?!! - Защото тялото ни е изградено от клетки !! ... Да не се окаже в един момент, че мозъкът ни е в корема, чатала ... или на друго место/а ?
анонимен написа:
Боже колко объркани хора има по света - толкова противоположности "обединяващи" се взаимно, почти за Гинес!
Пиши, пиши човече може пък и да ти помогне......
Пиши, пиши човече може пък и да ти помогне......
Обърканият човек е жив човек, млад човек, защото има още какво да научи, да изправи.
Праведният човек, комуто всичко му е ясно, е мозък в мъртво тяло.
get написа:
- Втори въпрос !!
В питането ми могат ли едноклетъчните да имат условни рефлекси ... които да ги предават на следващо поколение ?? - се съдържа въпрос, даже два ... Даже фундаментален такъв ?!! - Защото тялото ни е изградено от клетки !! ... Да не се окаже в един момент, че мозъкът ни е в корема, чатала ... или на друго место/а ?
В питането ми могат ли едноклетъчните да имат условни рефлекси ... които да ги предават на следващо поколение ?? - се съдържа въпрос, даже два ... Даже фундаментален такъв ?!! - Защото тялото ни е изградено от клетки !! ... Да не се окаже в един момент, че мозъкът ни е в корема, чатала ... или на друго место/а ?
Ами че те официално вече го потвърдиха това, бре Гетски. Ей на гледай:
Вторият мозък в нашия стомах - http://www.bbc.co.uk/news/health-18779997
Те за туй ингилизите викат - gut feeling
Аз пък отивам и още по-далеч - умът не е плод на мозъкa. Умът е във всяка клетка.
get написа:
Защо деактивира предишният си постинг ?
Ами то всеки достатъчно си показа магариите, а пък и ми омръзна да съм жандарин и да трия глупости.
34.
анонимен -
Защо натрапваш хаотични мисли единствено на българите.
03.09.2012 05:32
03.09.2012 05:32
Мазната ти усмивка какво мислиш че говори?
И какъв човек е този, който чуждо мнение не приема.
цитирайИ какъв човек е този, който чуждо мнение не приема.
35.
анонимен -
Ти наред ли си за да твърдиш това:
03.09.2012 06:19
03.09.2012 06:19
" Ако не умееш да мамиш, значи нещо не си наред."
Аман от мошеници в блога!!!!!!!!!!
цитирайАман от мошеници в блога!!!!!!!!!!
36.
анонимен -
Артур Шопенхауер
03.09.2012 06:46
03.09.2012 06:46
Да, мисленето наистина ражда проблеми или поне ти помага да ги осъзнаеш.Немисленето създава още повече, но тогава си толкова прост, че не можеш да разбереш колко си прост.Това, което ни се представя тук като сентенции, е по скоро израз на протест, сарказъм, опит за бягство от себе и за летене. Вегетарианците били по агресивни!Проблясък!Гладен човек е нервен, независимо какъв глад го мъчи.Има полови вегетарианци.Постят, постят, па нападнат някоя самотна 103 г. прапрабабичка. ...И като сте почитател/и/ на егоизма и самотата що щете тук с претенции за изява и обмяна на мисли /мисленето вреди и убива енергията/. Бих добавил - и пречи на вятъра в главата ти да се се разпростира на воля...
цитирай
37.
анонимен -
BUSH
03.09.2012 08:44
03.09.2012 08:44
Въобразяваш си,че можеш да стоиш отстрани и да гледаш на всичко,като на нищо.Много от нещата наоколо задължително приемаш на сериозно и те настройват поведението и действията ти.Фактът,че си на тази земя показва,че си далече от свобода на мисленето и действията....Къде остана критичния постинг към спароток и българската ти къща?
цитирайанонимен написа:
Защо натрапваш хаотични мисли единствено на българите.
Всяка мисъл е натрапена.
Ах, горките българи .... няма ли да дойде някой отвън да ги спаси най-сетне?!!
анонимен написа:
И като сте почитател/и/ на егоизма и самотата що щете тук с претенции за изява и обмяна на мисли /мисленето вреди и убива енергията/.
Просто убивам време ... както и ти самият.
анонимен написа:
Въобразяваш си,че можеш да стоиш отстрани и да гледаш на всичко,като на нищо.Много от нещата наоколо задължително приемаш на сериозно и те настройват поведението и действията ти.Фактът,че си на тази земя показва,че си далече от свобода на мисленето и действията....Къде остана критичния постинг към спароток и българската ти къща?
Критичният постинг много се изврати и се наложи да го заключим под карантина.
анонимен написа:
" Ако не умееш да мамиш, значи нещо не си наред."
Аман от мошеници в блога!!!!!!!!!!
Аман от мошеници в блога!!!!!!!!!!
Мошениците движат прогреса.
Ако всички сме равни, ще се получи това, което се получи по времето след 1944 в България и резултатите сега са налице - всеки иска да е мошеник, защото е бил подтиснат мошеник.
Всяко същество, което се е развило чрез естествен подбор е егоистично по природа.
За българите е особено важно да живеят в социална пирамида. Българинът обича да има лидери и царе, обича да бъде контролиран.
Републиката е неподходяща за българи, руси и украинци. Тези народи имат нъжда от силна ръка и дълга тояга.
Индивидуализма на българина най-добре се проявява, когато е част от стадото.
Равенството е пагубно за българина.
42.
анонимен -
Ах горкият zelas, убиец на времето!
03.09.2012 12:23
03.09.2012 12:23
Изборът е твой. А семейството ти знае ли какви ги вършиш, просто питам.
цитирайzelas написа:
Мошениците движат прогреса.
Ако всички сме равни, ще се получи това, което се получи по времето след 1944 в България и резултатите сега са налице - всеки иска да е мошеник, защото е бил подтиснат мошеник.
Всяко същество, което се е развило чрез естествен подбор е егоистично по природа.
За българите е особено важно да живеят в социална пирамида. Българинът обича да има лидери и царе, обича да бъде контролиран.
Републиката е неподходяща за българи, руси и украинци. Тези народи имат нъжда от силна ръка и дълга тояга.
Индивидуализма на българина най-добре се проявява, когато е част от стадото.
Равенството е пагубно за българина.
анонимен написа:
" Ако не умееш да мамиш, значи нещо не си наред."
Аман от мошеници в блога!!!!!!!!!!
Аман от мошеници в блога!!!!!!!!!!
Мошениците движат прогреса.
Ако всички сме равни, ще се получи това, което се получи по времето след 1944 в България и резултатите сега са налице - всеки иска да е мошеник, защото е бил подтиснат мошеник.
Всяко същество, което се е развило чрез естествен подбор е егоистично по природа.
За българите е особено важно да живеят в социална пирамида. Българинът обича да има лидери и царе, обича да бъде контролиран.
Републиката е неподходяща за българи, руси и украинци. Тези народи имат нъжда от силна ръка и дълга тояга.
Индивидуализма на българина най-добре се проявява, когато е част от стадото.
Равенството е пагубно за българина.
- Хай позадълбай в понятието "арете" ... и кой е ставал тир-тюранин ?! ... ще приключа не са така прости снещата, както се опитваш да си ги обясниш на себе си а и ... на нас !!
get написа:
- Хай позадълбай в понятието "арете" ... и кой е ставал тир-тюранин ?! ... ще приключа не са така прости снещата, както се опитваш да си ги обясниш на себе си а и ... на нас !!
Сега пак ще ме пратиш да гледам некви змии дет се хапят опашката или нещо подобно.
Гетски тъй като обичаш да се ровиш в историята, защо не започнеш да си вадиш и някои изводи. Винаги когато българите са били под силна ръка само тогава държавата долу-горе е била здрава.
Ако дадеш задача на десет българина без да назначиш кой ще ги командва, това което се получава е, че работата си остава несвършена, щото десетимката юнаци се изпокарват как де се свърши работата и кой какво ще прави.
Освен, че трябва да им назначиш началник, то той трябва да е много твърд и безкомпромисен и най-важното назначен от вън. Той не трябва да е техен другар.
Българската армия преди 1944 е била силна, защото е имало много добра школа за офицери, от които са израснали талантливи генерали.
-----------
По тази причина демокрацията е пагубна за българите, тя е дори по-зле и от тоталитарните режими, защото всеки българин си мисли, че може да е цар, без необходимата подготовка.
Ето затова сега имаме за МП един прост човек от народа, който иска да е цар.
45.
анонимен -
поредният самовлюбен нарцис
03.09.2012 13:06
03.09.2012 13:06
Назубрил малко глупости от комплексари като Ницше и влязъл тук да се кефи на "огромния" си интелект. Има ги много такива.
цитирайанонимен написа:
Назубрил малко глупости от комплексари като Ницше и влязъл тук да се кефи на "огромния" си интелект. Има ги много такива.
Щом мислиш така, значи ти самият си назубрил Ницше.
Я дай примери да се позабавляваме.
47.
анонимен -
А ти откъде знаеш
03.09.2012 13:13
03.09.2012 13:13
че не си роден? И ако не беше роден, как щеше да можеш да осъзнаеш че не си роден? Самият факт че осъзнаваш че си нероден означава че си роден. Каква е разликата между мъдростта и глупостта? Не е ли всеки мъдрец глупак? Не е ли тогава всяка мъдра мисъл, глупост. И не са ли всички тези мъдрости пълни глупости, направени да изглеждат като мъдрости?
цитирайанонимен написа:
че не си роден? И ако не беше роден, как щеше да можеш да осъзнаеш че не си роден? Самият факт че осъзнаваш че си нероден означава че си роден. Каква е разликата между мъдростта и глупостта? Не е ли всеки мъдрец глупак? Не е ли тогава всяка мъдра мисъл, глупост. И не са ли всички тези мъдрости пълни глупости, направени да изглеждат като мъдрости?
Абсолютно си прав, тези мъдри глупости не бива да се четат. В момента, в който ги прочетеш и вредата е нанесена.
Човек не се ражда, защото той не умира. Структурата на човешкото мислене е такава, че има склоността да разглежда нещата в двойки - раждане/смърт, добро/зло, мъж/жена, истина/лъжа.
Това е така, понеже мисълта е мъртва и тя не може да се впише в живота, за да го опише и точно поради това, всеки плод на мисълта е една пълна глупост, както вече сам откри.
Но въпреки това, ние не можем да функционираме в рамките на обществото без да бълваме нови глупости.
49.
анонимен -
А най-тъпа
03.09.2012 13:20
03.09.2012 13:20
е мисълта "всичко е погрешно", защото ако тази мисъл е вярна, значи тя самата също е погрешна, а ако тя е погрешна, значи не е вярно че "всичко е погрешно".
цитирайанонимен написа:
е мисълта "всичко е погрешно", защото ако тази мисъл е вярна, значи тя самата също е погрешна, а ако тя е погрешна, значи не е вярно че "всичко е погрешно".
Точно за това, тази мисъл единствена се приближава най-близко до същността на нещата, всички останали глупости са на километри от живота.
Затова истинското критическо мислене отхвърля всяка идея. Чрез отричането и то я динамизира.
Блогът на Павел Серафимов се казва Истинската Българска История - няма по-голяма глупост от това да твърдиш, че си намерил истината. Истината да не е шило да седи в торба? :))
51.
анонимен -
Бриз - пак се отплесна - "Блогът на Павел Серафимов се казва Истинската Българска История - няма по-голяма глупост от това да твърдиш, че си намерил истина
03.09.2012 14:19
03.09.2012 14:19
Павел не твърди че е намерИл истината, а показва доказателства, оборващи измислената от други истина, за историята българска. Виждаш ли разликата?
Ти си лъжец! Сега остава да кажеш, че лъжата е майка на прогреса.
Започнеш ли да потъваш, хващаш се за Серафимов, за което после го обвиняваш.
Лекувай се момче! Почини си сред природата и тогава друга песен ще запееш
цитирайТи си лъжец! Сега остава да кажеш, че лъжата е майка на прогреса.
Започнеш ли да потъваш, хващаш се за Серафимов, за което после го обвиняваш.
Лекувай се момче! Почини си сред природата и тогава друга песен ще запееш
52.
анонимен -
ти какво
03.09.2012 14:23
03.09.2012 14:23
само си търсиш повод да вкараш Павел Серафимов в разговора ли? Доста си дребнав. Историческата истина е много различно нещо от философската истина и докато философската истина е до голяма степен илюзия, историческата истина е факт и доста лесна за доказване. Мисля че умът ти е доста объркан. След като твърдиш че Павел Серафимов не казва истината, докажи че е така или си мълчи. Само да повтаряш "той не е прав, той не е прав" е детинско, глупаво и злобно, дай доводи. Все едно да решиш да се заяждаш с ядрен физик без да отбираш от физика. На такива като теб им викат "дървени философи".
цитирай
53.
анонимен -
всъщност
03.09.2012 14:27
03.09.2012 14:27
хиляди хора са намерили истината през годините. Не виждам обаче как ти ще я намериш. Изгубения човек не може да намери истината.
цитирайИсторическата истина е най-субективното нещо на света. Ние не знаем какво точно се случи по време на падането на Берлинската стена, а бяхме свидетели на събитията, камо ли нещо случило се преди хиляди години.
Не знаем какво точно се случва сега в Либия и Сирия. Историята е напълно безполезно занимание. Но е добро занимание за убиване на време. :)))
Спароток ви гали слуха с комплименти и вие естествено ги приемате за чиста монета просто от суета. Човешка слабост. Човек се страхува постоянно, затова има нужда някой друг да му напомпва самочувствието.
Саможивецът е най-смелият човек на света.
цитирайНе знаем какво точно се случва сега в Либия и Сирия. Историята е напълно безполезно занимание. Но е добро занимание за убиване на време. :)))
Спароток ви гали слуха с комплименти и вие естествено ги приемате за чиста монета просто от суета. Човешка слабост. Човек се страхува постоянно, затова има нужда някой друг да му напомпва самочувствието.
Саможивецът е най-смелият човек на света.
анонимен написа:
хиляди хора са намерили истината през годините. Не виждам обаче как ти ще я намериш. Изгубения човек не може да намери истината.
Истината е последна в моя лист на задачи за деня.
Има достатъчно търсачи на истина.
Моята истина не може да се предаде.
56.
анонимен -
ти не си саможивец
03.09.2012 15:21
03.09.2012 15:21
ти си просто самовлюбен глупак. Истинският саможивец няма нужда от блог, където горделиво да показва на другите какъв саможивец е. Съжалявам че съм толкова рязък но това е истината. Прочети книгата "Кичът" на проф. Славов, там ще видиш какво си.
ПП Първо казваш че няма истина, после казваш че истината ти била крайна цел, накрая пък казваш че твоята истина не можела да се предаде. Кое от тези три взаимно изключващи се твърдения е ИСТИНА?
цитирайПП Първо казваш че няма истина, после казваш че истината ти била крайна цел, накрая пък казваш че твоята истина не можела да се предаде. Кое от тези три взаимно изключващи се твърдения е ИСТИНА?
57.
анонимен -
след като
03.09.2012 15:22
03.09.2012 15:22
твоята истина не може да се предаде, защо се опитваш да я предадеш чрез безмисления си блог?
цитирай
58.
анонимен -
твърдиш че
03.09.2012 15:28
03.09.2012 15:28
си саможивец, а всъщност правиш точно обратното на това, което правят саможивците. И не е ли типично за суетния човек това което си направил тук, цялото това безмислено самохвалство в стил "вижте само какъв философ и саможивец съм"?
цитирайанонимен написа:
твоята истина не може да се предаде, защо се опитваш да я предадеш чрез безмисления си блог?
Блог е личен дневник. Никой не е задължен да го чете.
-----------
Реакциите на четящите тук потвърждават идеята, че българинът е неспособен да поддържа едновременно две противоречащи си идеи в главата - за него бялото е само бяло и черното само черно.
Поради тази причина той е много податлив на манипулация и е много лесно да го накараш да направи нещо, което може и да е против него.
60.
анонимен -
ако беше
03.09.2012 15:52
03.09.2012 15:52
философ, щеше да отговаряш на всеки пост. Ако беше саможивец нямаше да отговаряш на нито един. Ти обаче отговаряш избирателно, само на тези, на които ти е изгодно. И така, ти избирателен саможивец ли си или избирателен философ? Но внимавай с отговора, да не се окаже че си обикновен лицемер.
цитирайанонимен написа:
философ, щеше да отговаряш на всеки пост. Ако беше саможивец нямаше да отговаряш на нито един. Ти обаче отговаряш избирателно, само на тези, на които ти е изгодно. И така, ти избирателен саможивец ли си или избирателен философ? Но внимавай с отговора, да не се окаже че си обикновен лицемер.
Аз не мога да бъда лицемер, защото когато направя нещо не съжалявам за нищо, не предлагам никакви извинения на никого, защото това каквото правя е автоматично. В дадена ситуация аз просто не съм в състояние да действувам по друг начин.
Ако искаш кажи конкретно за какво искаш да си говорим, ще ти отговоря с удоволствие.
62.
анонимен -
май не знаеш
03.09.2012 16:29
03.09.2012 16:29
какво е лицемер. Това не е да съжаляваш за нещо, тогава си неудачник. Лицемер си когато действията не отговарят на думите ти. Не знаеш какво означават основни понятия, а опитваш да разсъждаваш за сложните. Не знаеш колко е две плюс две, а се опитваш да преподаваш математика. Как да говоря с теб като не ме чуваш?
цитирай
63.
анонимен -
Лицемер си бе Зеласе как да не си като ...
03.09.2012 16:39
03.09.2012 16:39
Лицемер си бе Зеласе как да не си като ти личи от един километър, ти нас за бълъци ли ни имаш, или какво?Едно време викаше, че Спаро ти е приятел даже в един пост му благодареше, че ти бил отворил очите ама сега се чудиш как истимарно да му забиеш нож в гърба.Нещо не си успял да го използваш и те е фанало яд сигурно, пък сега като ти е намалял алъшвериша още повече гледаш да мърсуваш, ай сиктир.
Димитър
цитирайДимитър
анонимен написа:
Лицемер си бе Зеласе как да не си като ти личи от един километър, ти нас за бълъци ли ни имаш, или какво?Едно време викаше, че Спаро ти е приятел даже в един пост му благодареше, че ти бил отворил очите ама сега се чудиш как истимарно да му забиеш нож в гърба.Нещо не си успял да го използваш и те е фанало яд сигурно, пък сега като ти е намалял алъшвериша още повече гледаш да мърсуваш, ай сиктир.
Димитър
Димитър
Ами, че аз още го смятам за приятел. Приятел означава ли да не сме критични едни към други? Защо смятате, че един човек може да е безгрешен?
Ето утре ще изложа още критика към него, защото някой трябва да му го каже.
анонимен написа:
Лицемер си когато действията не отговарят на думите ти.
Ами то в този блог има само думи, ти откъде прецени какви са ми действията?
Аз реагирам според ситуацията СЕГА, а не според думите от миналото. Животът е динамичен, ти не може да бъдеш същият какъвто си бил вчера. Ако си същият то ти си вече умрял. Дори и като труп тялото пак не спира да се движи и променя.
66.
анонимен -
зелата - просто самовлюбен глупак
03.09.2012 16:51
03.09.2012 16:51
анонимен написа:
ти си просто самовлюбен глупак. Истинският саможивец няма нужда от блог, където горделиво да показва на другите какъв саможивец е. Съжалявам че съм толкова рязък но това е истината. Прочети книгата "Кичът" на проф. Славов, там ще видиш какво си.
ПП Първо казваш че няма истина, после казваш че истината ти била крайна цел, накрая пък казваш че твоята истина не можела да се предаде. Кое от тези три взаимно изключващи се твърдения е ИСТИНА?
ПП Първо казваш че няма истина, после казваш че истината ти била крайна цел, накрая пък казваш че твоята истина не можела да се предаде. Кое от тези три взаимно изключващи се твърдения е ИСТИНА?
От това по-точно определение за зелата - просто самовлюбен глупак, здраве му кажи:)
67.
анонимен -
Лицемер си бе Зеласе как да не си като ...
03.09.2012 16:59
03.09.2012 16:59
zelas написа:
Ами, че аз още го смятам за приятел. Приятел означава ли да не сме критични едни към други? Защо смятате, че един човек може да е безгрешен?
Ето утре ще изложа още критика към него, защото някой трябва да му го каже.
анонимен написа:
Лицемер си бе Зеласе как да не си като ти личи от един километър, ти нас за бълъци ли ни имаш, или какво?Едно време викаше, че Спаро ти е приятел даже в един пост му благодареше, че ти бил отворил очите ама сега се чудиш как истимарно да му забиеш нож в гърба.Нещо не си успял да го използваш и те е фанало яд сигурно, пък сега като ти е намалял алъшвериша още повече гледаш да мърсуваш, ай сиктир.
Димитър
Димитър
Ами, че аз още го смятам за приятел. Приятел означава ли да не сме критични едни към други? Защо смятате, че един човек може да е безгрешен?
Ето утре ще изложа още критика към него, защото някой трябва да му го каже.
Слушай пич, не ни прави на по-балами отколкото сме, че не ни познаваш изобщо:)
За какви пет лева, за каква критика ми говориш бе аркадаш, ти обвиняваш Спаро в краен национализъм докато той често е казвал, че търси приятелство и разбирателство със съседните на България народи, какъв краен национализъм те гони тебе?
Твойто е безогледно чернене, ама не мога да ти фана бакиите защо точно го правиш, нещо те е яд, че него го четат повече, или си се раздразнил, че не ти играе по свираката? Bиж това не го знам, ама, че мразиш Спаро ти личи, не се хаби да се обясняваш като пубертетче, че не е така:)
анонимен написа:
Слушай пич, не ни прави на по-балами отколкото сме, че не ни познаваш изобщо:)
За какви пет лева, за каква критика ми говориш бе аркадаш, ти обвиняваш Спаро в краен национализъм докато той често е казвал, че търси приятелство и разбирателство със съседните на България народи, какъв краен национализъм те гони тебе?
Твойто е безогледно чернене, ама не мога да ти фана бакиите защо точно го правиш, нещо те е яд, че него го четат повече, или си се раздразнил, че не ти играе по свираката? Bиж това не го знам, ама, че мразиш Спаро ти личи, не се хаби да се обясняваш като пубертетче, че не е така:)
За какви пет лева, за каква критика ми говориш бе аркадаш, ти обвиняваш Спаро в краен национализъм докато той често е казвал, че търси приятелство и разбирателство със съседните на България народи, какъв краен национализъм те гони тебе?
Твойто е безогледно чернене, ама не мога да ти фана бакиите защо точно го правиш, нещо те е яд, че него го четат повече, или си се раздразнил, че не ти играе по свираката? Bиж това не го знам, ама, че мразиш Спаро ти личи, не се хаби да се обясняваш като пубертетче, че не е така:)
Всеки си е башка луд.
Ти що се хабиш тук, след като всичко е толкова очевидно. Просто му сипи пепел и си гледай напред. Аз критикувам, за да си убивам времето, колкото и невероятно да ти се струва това.
------------
А как Павел търси приятелство със съседните народи след като ги обвинява в геноцид?
Ти как си представяш, че това може да стане? да речем Гърция си признае и каже - Съжалявам. Тогава какво ще последва? Изведнъж парите ще потекат към България като буйна река - така ли ги виждаш нещата?
Ами нали това означава Гърция да се сложи под България. Тогаз няма ли България самата да се окаже в ролята на Гърция? Няма ли и тя да се помисли за много велика без никакво покритие сега?
-----------
Абсолютно безпочвено е да се перчим с миналото и да се надвикваме с комшиите. Вече е 21ви век, защо по-добре не се опитаме да се съревноваваме сега, да се опитаме да си подобрим живота сега. То животът ни тече сега, нали?
Ама нашата работа излиза, че е не можем да се похвалим с нещо стойностно сега и затова вадим стари лаври. Елементарно и инфантилно поведение.
zelas написа:
Сега пак ще ме пратиш да гледам некви змии дет се хапят опашката или нещо подобно.
Гетски тъй като обичаш да се ровиш в историята, защо не започнеш да си вадиш и някои изводи. Винаги когато българите са били под силна ръка само тогава държавата долу-горе е била здрава.
Ако дадеш задача на десет българина без да назначиш кой ще ги командва, това което се получава е, че работата си остава несвършена, щото десетимката юнаци се изпокарват как де се свърши работата и кой какво ще прави.
Освен, че трябва да им назначиш началник, то той трябва да е много твърд и безкомпромисен и най-важното назначен от вън. Той не трябва да е техен другар.
Българската армия преди 1944 е била силна, защото е имало много добра школа за офицери, от които са израснали талантливи генерали.
-----------
По тази причина демокрацията е пагубна за българите, тя е дори по-зле и от тоталитарните режими, защото всеки българин си мисли, че може да е цар, без необходимата подготовка.
Ето затова сега имаме за МП един прост човек от народа, който иска да е цар.
get написа:
- Хай позадълбай в понятието "арете" ... и кой е ставал тир-тюранин ?! ... ще приключа не са така прости снещата, както се опитваш да си ги обясниш на себе си а и ... на нас !!
Сега пак ще ме пратиш да гледам некви змии дет се хапят опашката или нещо подобно.
Гетски тъй като обичаш да се ровиш в историята, защо не започнеш да си вадиш и някои изводи. Винаги когато българите са били под силна ръка само тогава държавата долу-горе е била здрава.
Ако дадеш задача на десет българина без да назначиш кой ще ги командва, това което се получава е, че работата си остава несвършена, щото десетимката юнаци се изпокарват как де се свърши работата и кой какво ще прави.
Освен, че трябва да им назначиш началник, то той трябва да е много твърд и безкомпромисен и най-важното назначен от вън. Той не трябва да е техен другар.
Българската армия преди 1944 е била силна, защото е имало много добра школа за офицери, от които са израснали талантливи генерали.
-----------
По тази причина демокрацията е пагубна за българите, тя е дори по-зле и от тоталитарните режими, защото всеки българин си мисли, че може да е цар, без необходимата подготовка.
Ето затова сега имаме за МП един прост човек от народа, който иска да е цар.
- Показах ти картинката на П. Учело ... с рицаря, змея и дамата(която го държи на верижка ?!) - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ed/Paolo_Uccello_047b.jpg
- Показах ти Зеленият дракон ... във "фаза Уроборос" ... когото, някъде го изобразяват и като петел-предвестник ?!
- Ще ти кажа, че св.Георги от картината на Учело е и Герестият/Ерчещият се Геро(я).
- Това са много древни посветителски знания, които после са възприети в християнството ... но малко са знаели тяхната същност-символност ?!
- Герги=Героя=Джерман=Гърмен=Хермес(по-правилното е КарМесиос)=Кара+вели(те)=Каравелов=Кралевити Марко ... и т.н. са пряко свързани и с наименованието на градът/СВЕТИЛИЩЕ от Микенско време в изт.Родопи ... с име ПерПер ... без каквито и да е окончания !! ... това е и понятието-състояние "АРЕТЕ" ?! - което ни води до героя и още нещо много важно ... но не носещо субективен, а обективен харктер !!
- Твоите обобщения за социалният строй, който аз наричам ДУМОкрация и Царският институт ... Прощавай ! - но са волни съчинения, просто за да има какво да ми отговориш ?! - Темата ти е до болка непозната !
- Прощавай за откровеноста !!
get написа:
- Показах ти картинката на П. Учело ... с рицаря, дамат и змея - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ed/Paolo_Uccello_047b.jpg
- Показах ти Зеленият дракон ... във "фаза Уроборос" ... който някъде го изобразяват и като петел-предвестник ?!
- Ще ти кажа, че св.Георги от картината на Учело е и Герестият/Ерчещият се Геро(я).
- Това са много древни посветителски знания, които после са възприети в християнството ... но малко са знаели тяхната същност-символност ?!
- Герги-Героя-Джерман-Гърмен-Каравелите-Каравелов-Кралевити Марко ... и т.н. са пряко свързани и с наименованието на градът/СВЕТИЛИЩЕ от Микенско време в изт.Родопи ... с име ПерПер ... без каквито и да е окончания !! ... това е и понятието-състояние
- Показах ти картинката на П. Учело ... с рицаря, дамат и змея - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ed/Paolo_Uccello_047b.jpg
- Показах ти Зеленият дракон ... във "фаза Уроборос" ... който някъде го изобразяват и като петел-предвестник ?!
- Ще ти кажа, че св.Георги от картината на Учело е и Герестият/Ерчещият се Геро(я).
- Това са много древни посветителски знания, които после са възприети в християнството ... но малко са знаели тяхната същност-символност ?!
- Герги-Героя-Джерман-Гърмен-Каравелите-Каравелов-Кралевити Марко ... и т.н. са пряко свързани и с наименованието на градът/СВЕТИЛИЩЕ от Микенско време в изт.Родопи ... с име ПерПер ... без каквито и да е окончания !! ... това е и понятието-състояние
И какво Гетски? Какво да ги правим тези неща? Те моите деца не ядат икони на свети ти георги, нали?
Каква е ползата? Ок, дедите, които и да са били те са били големи пичове, евала, шапка им свалям. Ама какво значение има като нашата сега е просто една бледа сянка на всичко това.
Докога ще лежим на стари лаври?
71.
get -
- В момента изпаднахме в състояние, което е дидактичен и информационен проблем ?
03.09.2012 17:57
03.09.2012 17:57
- ЧУВАЕМОСТ-РАЗБИРАНЕ ??!
Великият древногръцки философ Талес учел, че няма разлика между живота и смъртта.
Един критик го попитал:
"Тогава защо не умрете?"
"Защото - отговорил философът - няма никаква разлика."
- Зелас ще приемем, че е философа ?!
ВТОРИ момент !!
Един сержант ... п...цай, отишъл при шефа си и му казал:
- Шефе, от една седмица чета един роман и не мога да схвана кой е главният герой.
- Я дай тук да видя бе ! - казал шефът му.
Старшината му подал книгата и като я видял, шефът му избухнал:
- Аз от цяла седмица си търся телефония указател, а той къде бил!..."
- Работим с различни понятийно-операционни системи ! - "Биосът" ни един ... ма, от там нататък "езиците" ... как разчитат информацията - един голям ВЪПРОС ??!
- Ще ти обясня още малко ... ма не от себе си ... а от позиции на по-древните и с по-голяма чувствителност(възприемчивост от мен и теб) ! - Това което можем да наречем Божият свят ?!
- Венеца, торквата, уробороса ... тоест затварящите се кръгове носят символноста на затворен цикъл ... Тоест преминавайки през житиейските цикли ... накрая достигаме Тоталност ?! - тоталноста не е само интелектуално-познавателно качество, а и морално ... етично ... действено Резултативно ?!!
цитирайВеликият древногръцки философ Талес учел, че няма разлика между живота и смъртта.
Един критик го попитал:
"Тогава защо не умрете?"
"Защото - отговорил философът - няма никаква разлика."
- Зелас ще приемем, че е философа ?!
ВТОРИ момент !!
Един сержант ... п...цай, отишъл при шефа си и му казал:
- Шефе, от една седмица чета един роман и не мога да схвана кой е главният герой.
- Я дай тук да видя бе ! - казал шефът му.
Старшината му подал книгата и като я видял, шефът му избухнал:
- Аз от цяла седмица си търся телефония указател, а той къде бил!..."
- Работим с различни понятийно-операционни системи ! - "Биосът" ни един ... ма, от там нататък "езиците" ... как разчитат информацията - един голям ВЪПРОС ??!
- Ще ти обясня още малко ... ма не от себе си ... а от позиции на по-древните и с по-голяма чувствителност(възприемчивост от мен и теб) ! - Това което можем да наречем Божият свят ?!
- Венеца, торквата, уробороса ... тоест затварящите се кръгове носят символноста на затворен цикъл ... Тоест преминавайки през житиейските цикли ... накрая достигаме Тоталност ?! - тоталноста не е само интелектуално-познавателно качество, а и морално ... етично ... действено Резултативно ?!!
Гетски, не го разбирам аз този език, говори ми като на малко дете.
цитирай
73.
get -
- Добре :) ! - нали бях и даскал в полицейско училище ... ще се опитам да ти обясня ...
03.09.2012 19:15
03.09.2012 19:15
... представя проблематиката, на това което е тема по друг начин ?!
- В Китай по време на династия "късен Хан" живее поета-мъдрец Ду Фу !
- Негов приятел е един друг одарен приятел и брат по перо Ван Вей !!
- В легендите и хрониките описващи дружбата им се споменава че ... Вей често се закачал с Фу, по отношение на факта, че всеки стих при него идва бавно, и е "дълбоко обмислен" ?!
- Едната част от биографите-коментатори на този факт, го тълкуват ... че видите ли Вей бил изпълнен със уважение към зрелоста на творческият процес на Фу ! - тоест той пише(л) нещата си, след дълги и дълбоки размисли !!
- Втората група коментатори, застъпват диаметрално противоположна теза ? - при китайците се е приемало Творческият процес е еднократен акт на спонтанност ... на сливането ни с Природата, същността на мига ... едва ли не творческият акт ни е даден(външно) ... или по-точното ... е като, Разговор с бог ?!!
- Тук се сблъскваме с двойнственият характер, на това което можем да наречем РаЗ-ум ?! - ако има интерес ... ще продължа с обясняненията ... за това, Що е разум ? - Само на човек ли е присъща тази категория-качество ... и други ... неща ?!
цитирайzelas написа:
Гетски, не го разбирам аз този език, говори ми като на малко дете.
- В Китай по време на династия "късен Хан" живее поета-мъдрец Ду Фу !
- Негов приятел е един друг одарен приятел и брат по перо Ван Вей !!
- В легендите и хрониките описващи дружбата им се споменава че ... Вей често се закачал с Фу, по отношение на факта, че всеки стих при него идва бавно, и е "дълбоко обмислен" ?!
- Едната част от биографите-коментатори на този факт, го тълкуват ... че видите ли Вей бил изпълнен със уважение към зрелоста на творческият процес на Фу ! - тоест той пише(л) нещата си, след дълги и дълбоки размисли !!
- Втората група коментатори, застъпват диаметрално противоположна теза ? - при китайците се е приемало Творческият процес е еднократен акт на спонтанност ... на сливането ни с Природата, същността на мига ... едва ли не творческият акт ни е даден(външно) ... или по-точното ... е като, Разговор с бог ?!!
- Тук се сблъскваме с двойнственият характер, на това което можем да наречем РаЗ-ум ?! - ако има интерес ... ще продължа с обясняненията ... за това, Що е разум ? - Само на човек ли е присъща тази категория-качество ... и други ... неща ?!
74.
анонимен -
BUSH
03.09.2012 19:31
03.09.2012 19:31
zelas написа:
Блог е личен дневник. Никой не е задължен да го чете.
-----------
Реакциите на четящите тук потвърждават идеята, че българинът е неспособен да поддържа едновременно две противоречащи си идеи в главата - за него бялото е само бяло и черното само черно.
Поради тази причина той е много податлив на манипулация и е много лесно да го накараш да направи нещо, което може и да е против него.
----Zelas,чувствам,че започват открито да те мразят.И мисля,че знам защо.Не харесват,че къщата е твоя...Аз харесвам няколко от твоите изречения.Това,че спароток се превъзнася и това,че ние не знаем нищо за историята.Тези историци,ако ги питаш какво са закусвали вчера,едва ли ще ти кажат,а иначе са отлично осведомени за неща,станали преди хиляди години....Аз знам,че къщата не е твоя...анонимен написа:
твоята истина не може да се предаде, защо се опитваш да я предадеш чрез безмисления си блог?
Блог е личен дневник. Никой не е задължен да го чете.
-----------
Реакциите на четящите тук потвърждават идеята, че българинът е неспособен да поддържа едновременно две противоречащи си идеи в главата - за него бялото е само бяло и черното само черно.
Поради тази причина той е много податлив на манипулация и е много лесно да го накараш да направи нещо, което може и да е против него.
75.
анонимен -
Пфу, язък за загубеното време ту...
03.09.2012 19:41
03.09.2012 19:41
Пфу, язък за загубеното време тука:)
цитирайанонимен написа:
Zelas,чувствам,че започват открито да те мразят.И мисля,че знам защо.Не харесват,че къщата е твоя...Аз харесвам няколко от твоите изречения.Това,че спароток се превъзнася и това,че ние не знаем нищо за историята.Тези историци,ако ги питаш какво са закусвали вчера,едва ли ще ти кажат,а иначе са отлично осведомени за неща,станали преди хиляди години....Аз знам,че къщата не е твоя...
Блогът е публичен и това е нормално - хора всякакви.
------------
А за историята, да тя е полезна само като хоби. Иначе всички знаем кой се възползвува от историята - политиците, за да замажат очите на хората.
77.
анонимен -
BUSH
03.09.2012 21:00
03.09.2012 21:00
zelas написа:
Блогът е публичен и това е нормално - хора всякакви.
------------
А за историята, да тя е полезна само като хоби. Иначе всички знаем кой се възползвува от историята - политиците, за да замажат очите на хората.
----Нищо не мога да кажа.Просто съм съгласен с теб.Кажи нещо за къщата.Не е възможно да има нещо общо между теб и нея!анонимен написа:
Zelas,чувствам,че започват открито да те мразят.И мисля,че знам защо.Не харесват,че къщата е твоя...Аз харесвам няколко от твоите изречения.Това,че спароток се превъзнася и това,че ние не знаем нищо за историята.Тези историци,ако ги питаш какво са закусвали вчера,едва ли ще ти кажат,а иначе са отлично осведомени за неща,станали преди хиляди години....Аз знам,че къщата не е твоя...
Блогът е публичен и това е нормално - хора всякакви.
------------
А за историята, да тя е полезна само като хоби. Иначе всички знаем кой се възползвува от историята - политиците, за да замажат очите на хората.
78.
анонимен -
BUSH
03.09.2012 21:01
03.09.2012 21:01
zelas написа:
Блогът е публичен и това е нормално - хора всякакви.
------------
А за историята, да тя е полезна само като хоби. Иначе всички знаем кой се възползвува от историята - политиците, за да замажат очите на хората.
----Нищо не мога да кажа.Просто съм съгласен с теб.Кажи нещо за къщата.Не е възможно да има нещо общо между теб и нея!анонимен написа:
Zelas,чувствам,че започват открито да те мразят.И мисля,че знам защо.Не харесват,че къщата е твоя...Аз харесвам няколко от твоите изречения.Това,че спароток се превъзнася и това,че ние не знаем нищо за историята.Тези историци,ако ги питаш какво са закусвали вчера,едва ли ще ти кажат,а иначе са отлично осведомени за неща,станали преди хиляди години....Аз знам,че къщата не е твоя...
Блогът е публичен и това е нормално - хора всякакви.
------------
А за историята, да тя е полезна само като хоби. Иначе всички знаем кой се възползвува от историята - политиците, за да замажат очите на хората.
79.
анонимен -
Тутурутка
03.09.2012 21:11
03.09.2012 21:11
А бре, защо преливате от празно в пусто ,а не си слушате кротко ,,Чалга'' и си пиете ракията?
цитирайанонимен написа:
А бре, защо преливате от празно в пусто ,а не си слушате кротко ,,Чалга'' и си пиете ракията?
... та поради това се занимаваме с Историята на българите ... което си е едно към едно, пак чалга но "научна" ! - ... плюс това е написана с цел ... да опива по-слабите интелекти ! - Капиш ?
81.
анонимен -
Тъй значи, да си траем, че като из...
07.09.2012 17:05
07.09.2012 17:05
Тъй значи, да си траем, че като изискаме отговорност за геноцида провеждан върху нас векове наред защото вижтате ли, съседите ни щели да се сърдят?Претенциите за ролята на българите са опасни понеже ще развалят отношенията ни с гърците? А бе пич, ти си търгаш на вино, нали така? Я си представи, че най-големия и най-платежоспособен клиент вземе да изнасили жена ти няколко пъти, ти ще й кажеш ли да си трае, понеже не ти се ще да си разваляш отношенията с клиента?
Държа да получа отговор, ама честен.
цитирайДържа да получа отговор, ама честен.
анонимен написа:
Тъй значи, да си траем, че като изискаме отговорност за геноцида провеждан върху нас векове наред защото вижтате ли, съседите ни щели да се сърдят?Претенциите за ролята на българите са опасни понеже ще развалят отношенията ни с гърците? А бе пич, ти си търгаш на вино, нали така? Я си представи, че най-големия и най-платежоспособен клиент вземе да изнасили жена ти няколко пъти, ти ще й кажеш ли да си трае, понеже не ти се ще да си разваляш отношенията с клиента?
Държа да получа отговор, ама честен.
Държа да получа отговор, ама честен.
Отговорът е много естествен, след като смяташ, че съседите изнасилват историята (жената), защо все още ни си хванал балкана?
Но ако трябва да бъдем сериозни, сравнението не ти е уместно тъй като хората, скоито търгуваш никога няма да си позволят такава грешка, ако са сериозни търговци, а ако го направят то значи, че търгъваш с неправилните хора, тоест има някаква грешка в теб или жената.
Третият сценарий е жена ти доброволно да се е предложила, което пак означава, че ти самият не си си свършил работата под завивките както трябва.
Отговорите съм сигурен, че няма да те задоволят, защото конструктивната самокритиката не е привична за българина.
83.
анонимен -
сравнението не ти е уместно тъй като хората, скоито търгуваш никога няма да си позволят такава грешка, ако са сериозни търговци, а ако го направят то значи, че
09.09.2012 22:46
09.09.2012 22:46
zelas написа:
Отговорът е много естествен, след като смяташ, че съседите изнасилват историята (жената), защо все още ни си хванал балкана?
Но ако трябва да бъдем сериозни, сравнението не ти е уместно тъй като хората, скоито търгуваш никога няма да си позволят такава грешка, ако са сериозни търговци, а ако го направят то значи, че търгъваш с неправилните хора, тоест има някаква грешка в теб или жената.
Третият сценарий е жена ти доброволно да се е предложила, което пак означава, че ти самият не си си свършил работата под завивките както трябва.
Отговорите съм сигурен, че няма да те задоволят, защото конструктивната самокритиката не е привична за българина.
анонимен написа:
Тъй значи, да си траем, че като изискаме отговорност за геноцида провеждан върху нас векове наред защото вижтате ли, съседите ни щели да се сърдят?Претенциите за ролята на българите са опасни понеже ще развалят отношенията ни с гърците? А бе пич, ти си търгаш на вино, нали така? Я си представи, че най-големия и най-платежоспособен клиент вземе да изнасили жена ти няколко пъти, ти ще й кажеш ли да си трае, понеже не ти се ще да си разваляш отношенията с клиента?
Държа да получа отговор, ама честен.
Държа да получа отговор, ама честен.
Отговорът е много естествен, след като смяташ, че съседите изнасилват историята (жената), защо все още ни си хванал балкана?
Но ако трябва да бъдем сериозни, сравнението не ти е уместно тъй като хората, скоито търгуваш никога няма да си позволят такава грешка, ако са сериозни търговци, а ако го направят то значи, че търгъваш с неправилните хора, тоест има някаква грешка в теб или жената.
Третият сценарий е жена ти доброволно да се е предложила, което пак означава, че ти самият не си си свършил работата под завивките както трябва.
Отговорите съм сигурен, че няма да те задоволят, защото конструктивната самокритиката не е привична за българина.
Такива разсъждения ми се виждат детински бе човеко, как ги измисли : "сравнението не ти е уместно тъй като хората, скоито търгуваш никога няма да си позволят такава грешка, ако са сериозни търговци, а ако го направят то значи, че търгъваш с неправилните хора"...
Не е въпроса в кого е вината, а какво ще направиш, ако най-платежоспособния ти клиент изнасили жена ти няколко пъти?Историята е свършен факт, изнасилването на жена ти е също свършен факт, отговори какво ще правиш в такава ситуация?
Не ми обяснявай, че сериозните клиенти не чукат жените на партньорите си, батковото, който има пари и власт прави каквото си поиска.Въпроса е - ти дали си мъж да отмъстиш за честта на жена ти, или ще си натискаш парцалките?
Чини ми се, че май ще е второто?
83. анонимен - на голям мъж ми се правиш, а си анонимен. Говориш за големи пари и ми се чини гладен ходиш.
Както и да е, жив и здрав! Не си ми интересен.
цитирайКакто и да е, жив и здрав! Не си ми интересен.