Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2013 09:13 - Селена Гомез в България
Автор: marityyy16 Категория: Други   
Прочетен: 1977 Коментари: 1 Гласове:
1



Това е малко стара история но реших да го споделя

Селена Гомез: Не знаех, че съм толкова популярна в България, искам да осиновя бездомно българско куче         image

"Не съм и предполагала, че е възможно да съм толкова популярна в България. Просто не бях подготвена за подобен интерес от страна на почитателите ми във вашата страна" - това разкрива тийн сензацията Селена Гомес (Selena Gomez) за престоя си у нас.

Както е известно, певицата участва заедно с холивудската знаменитост Итън Хоук (Ethan Hawke) в американската продукция The Getaway, която се снима под режисурата на Кортни Соломон на родна земя.

"На моменти сериозно се притеснявах да не се случи нещо с тези деца, които тичаха безразборно между колите, за да стигнат до мен. Но е адски трогателно и приятно да разбера, че и в България хората ме познават и следят кариерата ми", разкрива още Селена.

Тя признава, че поради натоварения си работен график, не е имала време да опознае добре страната ни, но въпреки това видяното до момента й харесва.

"През нощта работя, а през деня спя и чета сценария. Почти нямам време за нещо друго. Надявам се към края на снимките, да успея да посетя някоя от забележителностите ви. Докато пътувам към снимачния терен обаче всеки път се наслаждавам на гледката към планината, фантастична е".

За финал тийн звездата разкри дори, че има вероятност да осинови бездомно българско куче... стига майка й Манди да го разреши.

"Бездомните кучета определено ме натъжават. Ако мама няма нищо против, бих осиновила и едно от вашите. И без това, вече се грижим за шест у дома"





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marityyy16
Категория: Лични дневници
Прочетен: 26379
Постинги: 27
Коментари: 2
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930