Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2015 14:29 - Съвети от Ели
Автор: eli1994 Категория: Други   
Прочетен: 1313 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте !
Аз съм Ели. Както вече споменах, много обичам да помагам на хората със съвети. Обичам да разсъждавам над даден казус, да търся варианти, които ще доведат до правилното решение на проблема. Всеки човек има проблеми - някой любовни, други финансови, трети просто не знаят какво искат и не могат да намерят своето място в света. Не казвам,че съм видяла всичко от живота, но  смея да твърдя, че съм видяла доста. И от  хората , с които съм контактувала , съм се научила на много неща. Живота няма точна формула. Как да си добър в работата, да ти върви в любовта и същевременно да имаш всичко от което имаш нужда. Публично скрита лужа е, че можем да имаме всичко. Не, не можем, винаги има нещо, нещичко, мъничко, което ни липсва. И всеки човек , които го е осъзнал, ще ме подкрепи. Винаги в този живот има нещо , което липсва. Но то е за добро , може би. Именно ,че го има , има за какво да се борим, да живеем и ден след ден да се доближаваме до целта си. Човек винаги трябва да има цел в житова. Ако нямаш цел, за къде си ? Животът ден за ден не е живот. Не, че и да си плануваш бъдещето е гаранция ,че ще се случи това, което искаш,но поне имаш какво да следваш. 
Лично аз предпочитам да казвам - Провалих се, но поне Пробвх. Без трудности, няма хубости.
Пишете ми, ще се опитам да Ви помогна, да Ви дам  съвет, който да реши въпроса. 





Гласувай:
3



Следващ постинг

1. cecobob - Точно! Напоследък много блогъри в този блог
26.11.2015 00:22
се чудят, какво става и защо се появяват разни дразнители. Добре дошла! Тук ще имаш доста работа и ще се сдобиеш с огромен опит. Може да започнеш с мен. И аз не съм цвете за мирисане. ЦЕННА СИ ЗА ТОЗИ БЛОГ.
цитирай
2. eli1994 - Здравей
26.11.2015 10:23
Дразнителите също са част от нашия живот. Можеш да ги игнорираш или просто да ги приемеш - такива каквито са. Има хора,на които характера им е такъв, а има и такива , които го правят с някаква цел. С радост бих помогнала всеки му. Успешен ден.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eli1994
Категория: Други
Прочетен: 7738
Постинги: 2
Коментари: 3
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031