Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2016 18:29 - ЕнерГЕПИйната мафия: Христос Воскресе, роби!
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 14619 Коментари: 5 Гласове:
16

Последна промяна: 06.05.2016 10:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За мен е чест, че съм упълномощен да ви предам лично най-сърдечните пожелания към всички вас от страна на (из)родната политико-енерГЕПИйна мафия, по случай светлия християнски празник Воскресение Христово. То се изразява в една графика, повече от елементарна. Тя изглежда ето така (за по-добър прегледи и прочит кликнете с мишката върху нея):

image

(Из)родната мафия не ми е плащала за да ви казвам и показвам, от къде и как съм взел конкретните числа. Казаха ми да ви ги покажа, за да ви "зарадвам", а който иска да си ги търси сам в интернет.

Историята продължава на "
ЕнерГЕПИйната мафия: Христос Воскресе, роби! 2".

А поздравите продължават на "
ЕнерГЕПИйната мафия: Честит Гергьовден, роби!".

Георги Котев




Гласувай:
17



1. gikotev - Re: Здравей,
02.05.2016 18:56
Здравей!
От краткия и основен текст на посланието става ясно, че не съм упълномощен да давам повече информация. Или (из)родната политико-енерГПЕПИйна мафия ще трябва да ми плати още за да мълча, или робите трябва да ми платят повече, за да им кажа още. И на двете страни им е комфортно, че аз ШЕСТА година съм без доходи, но ... скоро двете страни ще трябва да се надцакват.
Поздрави!
цитирай
2. planinitenabulgaria - Които отвоворят постига ви нека прочетат двете истини за страната ни:
03.05.2016 11:14
В енергетиката всичко е разпределено!
Никой не може да промени съдебната система.

Само работилите дълги години в тези две системи разбират въпроса и имат до някъде верен отговор. "На кого и на какво" може да се обедиини само в един въпрос, "Кой?". И този "кой" върти и двете системи - енергийната и съдебната...
цитирай
3. krumbelosvet - Лесно е да обидиш цял народ от стаята си
03.05.2016 19:07
Ако това ти доставя удоволствие. А Христос повелява да обичаме ближните си, г-н дегенерат.
цитирай
4. gikotev - Re: Лесно е да обидиш цял народ от стаята си
03.05.2016 19:30
На един роб НЯМА на ум да му дойде да потърси правилната информация, НЯМА на ум да му дойде да я събере и обработи, НЯМА на ум да му дойде да я покаже на ближния нему роб, НО ДА ОПЛЮЕ .... Ох как родното роб обича да оплюе!
Робът е беден духом. ДОКАЗАТЕЛСТВО! Правилното четене на съобщението показва, че политико-енерГЕПИйната мафия нарича жертвите си роби, а не АЗ. Аз бих наричал народа към когото принадлежа роби, единствено и само ако принадлежа към тази организирана престъпна група. НО аз НЕ принадлежа! Ето защо за мафията и аз съм роб. Е, малко по-различен от туй дето ме нарича "дегенерат", но все пак роб.
Да живеят НЕдегенератите!
цитирай
5. krumbelosvet - Ама Вие наистина ли не помните,
06.05.2016 21:12
че имахме най-евтината енергия в Европа. В зората на "прехода" Европа ни принуди да вдигнем в пъти цената. И нашата тежка химия и цветна металургия минаха на изкуствено дишане. После ни убеждаваха колко са енергоемки технологиите ни. В това имаше истина, защото бяхме разглезени от евтините за нас съветски нефтопродукти. Само че, като ни сочеха за ръзхитители, деляха деляха ЦЯЛОТО енергопотребление на БВП. Т.е., умрялото производство заедно с неизбежното битово потребление. И т.н. А никой нормален човек не нарича народа си роб, даже на шега и от чуждо име. А Вие го правите постоянно.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9833639
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031