Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2017 16:39 - Защо отказах участие в "Часът на Милен Цветков"?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 4027 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 10.02.2017 11:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес (09/02/2017г.) около 14:00 часа ми се обади по телефона продуцент от предаването "Часът на Милен Цветков", по НОВА ТВ. Покани ме да участвам тази вечер, по темата с излязлата информация за взрив и жертви във френска АЕЦ. Категорично отказах.
Мотивите ми за този отказ е мое предишно участие в същото предаване, на 22-ри юни 2011-та г. Тогава водещият Цветков се държа изключително нагло, преднамерено подготвен да провокира, да обижда и да внушава на зрителите си неща, които нямаха общо с темата, а именно - експеримент с рециклирано ядрено гориво в АЕЦ "Козлодуй", съпроводен с изчезването на ТРИ тона от него. Отказа да покаже на зрителите документите, които носех, за да докажа твърденията си, а за капак най-нагло и пресолено артистично заяви, че няма как аз да съм единствения честен човек на земята. Не стана ясно, от къде и как е разбрал степента на моята честност или нечестност.

image

Оригиналния запис на въпросното ми участие може да бъде видяно от ТУК. За удобство и да не губите време гледайте след двадесетата минута от записа на цялото предаване. Подробности за участието ми в тази гавра съм ви разказал своевременно и подробно тогава в "
„Часът на Милен Цветков”, 22 юни 2011 г. – коментар".
След тази случка на няколко пъти ми се случва да се засека с Милен Цветков, най-често в или около Борисовата градина, в София. Какво да ви кажа? Жалка картинка е да се гледа, как гузното човече се опитва да се скрие, да не би да го заговоря или заплюя.

По същия начин ще постъпвам и занапред със всички "български, национално отговорни медии".

Що се отнася до днешната случка във Франция, за сега няма основание за повишаване на степента на тревога, за българските граждани. Ако има напрежение ще го разберете най-напред и най-точно и достоверно от тук. Не е нужно да ходя при продажници, като Минилен Цветков. Не ли?

Допълнителен аргумент за отказа ми можете да видите в "
Защо отказах участие в "Часът на Милен Цветков"? 2".

Георги Котев



Гласувай:
9



1. gikotev - Re: оффф.. пак ли бе
09.02.2017 18:16
Хахахахахахахааааааа.........
Спинозната красавица ме сваля? И за това галено ме нарича грозен и луд ;-) Палавница игрива! Знае, че съм израснал в световно известното българско село Шишковци, кюстендилско (прославено с картините на Владимир Димитров - Майстора), а също така и че много се гордея с това. Завижда ми, но нищо повече не може да направи.
Завижда ми и за работата? Моята работа е да откривам и показвам смъртоносни нищожества, като нея самата и така да предпазвам здравите и мислещи хора на територията. Май отлично се справям, а скъпа? И да се пръскаш от яд ние само ще се радваме. Никой не те е канил тук да разнасяш отрови!
цитирай
2. chavdar01 - ЗНАЕШ ЛИ ЧЕ ПЪРВИЯТ МИ УЧИТЕЛ ПО СОЛФЕЖ В СОФИЯ БЕШЕ КОМПОЗИТОРА НА ДЕТСКИ ПЕСНИЧКИ МЕТОДИ ИВАНОВ.
09.02.2017 19:12
А НЕГОВ ВУЙЧО Е ВЛАДИМИР ДИМИТРОВ-МАЙСТОРА (НА МАЙКА МУ БРАТ)
В ТЕХНИЯТ АПАРТАМЕНТ В СОФИЯ НА БУЛ.СЛИВНИЦА БЕШЕ ПЪЛНО С КАРТИНИ НА МАЙСТОРА ВКЛЮЧИТЕЛНО И ПОРТРЕТИ НА МЕТОДИ ИВАНОВ(МЕЧО) КАТО МАЛКО ДЕТЕ.
ПОЗДРАВИ!
цитирай
3. gikotev - Re: Re: оффф.. пак ли бе
10.02.2017 12:02
Отрепката, заради която поставих горния коментар видимо е наминала на сам, нещо не и е харесало и е решила да изтрие коментара си. Независимо от това аз ще запазя своя.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9833630
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031