Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2013 20:26 - Съвременните гърци
Автор: zelas Категория: История   
Прочетен: 6632 Коментари: 12 Гласове:
5

Последна промяна: 03.02.2013 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "Съвременните гърци, както знаем, нямaт никаква връзка с латинците, нито пък с т. нар. древни гърци. Модерната антропология показва, че гърците сега са бракикефални славяни, а древните гърци са били долихокефални, което е достатъчно, за да се установи абсолютно фундаментално разделение между съвременните гърци и техните лъжливи предци."

("Психология на социализма" от Гюстав Льо Бон, стр. 206) 

Брахикефални - ниски и кръгли черепи.
Долихокефални - продълговати черепи.

"The modern Greeks, as we know, have no relationship to the Latins, nor for that matter with the ancient Greeks. Modern anthropology has shown that they are brachycephalous Slavs, while the ancient Greeks were dolichocephalous, which fact is sufficient to establish an absolutely fundamental separation between the modern Greeks and their pretended ancestors."

("The Psychology of Socialism" by Gustave Le Bon, page 206)

Прочетете още:

Гърция - произведено в Германия!




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pioneer - Вакови такови, черни бели шарени, ...
03.02.2013 20:38
Вакови такови, черни бели шарени, Съвременните гърци имат елита несравнимо посилна от сите балканци заедно. И що правиме сега?
цитирай
2. zelas - Вакови такови, черни бели шарени, ...
03.02.2013 20:49
pioneer написа:
Вакови такови, черни бели шарени, Съвременните гърци имат елита несравнимо посилна от сите балканци заедно. И що правиме сега?


Имат самочувствие, което се подклажда от тероията че са наследници на древните елини. В началото на образуването на гръцката нация през век, тя е наброявала не повече от 1 милион и се състояла предимно от южно славяни (тоест българи), власи и албанци.
цитирай
3. pioneer - Важното е дека функционират, носи ...
03.02.2013 20:56
Важното е дека функционират, носи плодове самочувствието.
цитирай
4. pioneer - Прав си, ама нациите прават елит...
03.02.2013 21:01
Прав си, ама нациите прават елитата, селаните само гледат и слушат.
цитирай
5. anonimen65 - i kvo sega
03.02.2013 22:11
nie dneshnite bulgari sme selianite?
цитирай
6. pioneer - Колкото знам немало е българи в г...
03.02.2013 22:27
Колкото знам немало е българи в големите градови. И тоа што ебило било е грцизирано. Българите са живели по полето.
цитирай
7. germantiger - ...
03.02.2013 23:03
Чрез постинга ти предизвикваш други мисли, а именно:

Широколиките брахиоцефални славяни са миксирали и развалили - деградирали древните елини, а в същността си много от тях са били долихокефали с издължени лица характерни за нордическите типове. Разбира се, аз "манипулирам" и обвързвам антропологични типове с интелект, творчески сили и съзидание ;) и все пак... елините са създали величие - днешните гърци не, с други думи - долихокефалните елини са били висота - брахиокефалните днешни "низост"...

А пропо мнозинството от българите са именно широколики, някой с предразсъдъци би ги определил и тях като низост ;)

"Сегасериозно":
Автора, който цитираш е непрецизен манипулатор - защо ли:

1. Никой не е правил и няма как да направи изследване на елините със задна дата и то излседване като антропотипове масово сред населението им тогава

2. Автора заявява своето върху какво, с какво основание

КАКВО - КЪДЕ - КОГА - КОЙ И ЗАЩО
За да уязви гърците ли и за това ли всъщност е и твоя постинг?!
Аз за гърците мило на сърце нямам, но за ефтините манипулации пък "ич"!
цитирай
8. atil - Абсолютно вярно същинските днешни ...
04.02.2013 12:55
Абсолютно вярно същинските днешни гърци ,които произхождат от древните северни дорийски племена, нямат нищо общо със старото население на Близкия изток и Балканите!
цитирай
9. krisdimaryana - Истината излиза наяве!
04.02.2013 13:08
Поздравления zelas! Истината за "древните гърци" излиза наяве!
Истинските "гърци" са етиопци, идващи от Етиопия, преминавайки през Египет!
Те са тъмни, мургави! Всеизвестно е, че "гърците" и юдеите (евреите) са семитски племена и са братовчеди! Излиза и нова теза, че циганите са им някакви далечни роднини! Дали 3-те племена ще се окажат братовчеди, ще се разбере рано или късно! ;)
цитирай
10. get - - Изобщо ... както "манипулираш" правиш и внушения ! :(
04.02.2013 13:46
- По същият нагло-научен начин, постъпва и младият тогава(тридесет годишен) Йохан Дройзен Johann Gustav Bernhard Droysen роденият в Трептов Померания ... Хм-ъм, ПоморЯния ?

- Син на пастор(лутеран) !
Учител на роденият в семейството на банкера Абраама Менделсон - Jakob Ludwig Felix Mendelssohn Bartholdy - известен в последствие, като композитор ... но с още по-известният си дядо "секуларизираният"(светски ?) юдеин, немско-еврейски философ Moses Mendelssohn :)):)) !
Последният известен с полемиката си с другият виден Alexander Gottlieb Baumgarten ... другият още по-виден естет, Gotthold Ephraim Lessing и виден масон !

- Но да се върнем към Дройзен ! - с типичното за ... (?) и младостта си, интелектуално нахалство въвежда в научно обръщение термина "елинизъм". Според това "момче", понятието идва да опише: конкретен географски ареал СТРАНИТЕ ОТ ИЗТОЧНО СРЕДИЗЕМНОМОРИЕ говорещи на ИЗКУСТВЕНИЯТ език КИНЕ(койне); съотнесено към конкретна историческа епоха(?) от смъртта на Арександър Велики (323 г. до н.е.) до падането им под римско владичество (30 г. до н.е.) !
- Междувпрочем, той не е новатор при тази "своя" идея, Не ! - тази своеобразна историческа "хуцпа" същият заимства от теорията на Август Бьок и Карл Отфрид Мюлер, които развиват "теорията" си за Ойкумена(?) и търговските фактории(апойкии ?) като онагледяване на рaзпространение на гърците, като народ !

- Междувпрочем това съвсем не е ново в мисленето и традициите на едни от най-ревностните "елинисти" !
-От такъв вид са и тези създали през Втори век пр.н.е. Екзегигистката известна и като Александрийска схола(училище). На практика в късна античност то става диктатор на модата в словесността, чистота на "гръцки" език, семантика(тълкувание !) произход и значение на по-стари думи. Етно-географски теории и ред подобни и много показателни(съобрразно съдържателното в тях) неща !
- От тези, са прогонени ПЪРВИЯТ граматик Дионис Трак, учителя му Аристар ... Зоил(критик на Омир) ... да продължавам ли ... ?

цитирай
11. voulgaros - кажи бе Зелио. . АЗ СЪМ ГРЪК -НОРД...
04.02.2013 23:35
кажи бе Зелио..АЗ СЪМ ГРЪК -НОРДИЧЕСКИ ЕЛЛИН...ИМАМ ЧЕРТИ И ТЯЛО НА ДОЛФ ЛУНГРЕН ,,МНОГО ГЪРЦИ ИМАТ ЧЕРТИ НА СКАНДИНАВЦИ...НИЕ СМЕ ВЕЛИКА НАЦИЯ.

ИМА И ГЪРЦИ--ПО ЧЕРНИ..НО ТЕ СА С ДРУГИ ГЕНИ..
АЗ СИ ЗНАМ МОИТЕ ГЕНИ И КРЪВ--ГОРД ЕПИРОТ,ПАЗИТЕЛ НА ДОДОНА.
цитирай
12. zelas - кажи бе Зелио. . АЗ СЪМ ГРЪК -НОРД...
05.02.2013 11:30
voulgaros написа:
кажи бе Зелио..АЗ СЪМ ГРЪК -НОРДИЧЕСКИ ЕЛЛИН...ИМАМ ЧЕРТИ И ТЯЛО НА ДОЛФ ЛУНГРЕН ,,МНОГО ГЪРЦИ ИМАТ ЧЕРТИ НА СКАНДИНАВЦИ...НИЕ СМЕ ВЕЛИКА НАЦИЯ.

ИМА И ГЪРЦИ--ПО ЧЕРНИ..НО ТЕ СА С ДРУГИ ГЕНИ..
АЗ СИ ЗНАМ МОИТЕ ГЕНИ И КРЪВ--ГОРД ЕПИРОТ,ПАЗИТЕЛ НА ДОДОНА.


Дай снимка да те видим нордически елен? :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelas
Категория: Други
Прочетен: 5805530
Постинги: 820
Коментари: 7388
Гласове: 4981
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930