Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2010 21:57 - 119. Индиферентни очила
Автор: razkazvachka Категория: Изкуство   
Прочетен: 4874 Коментари: 20 Гласове:
18

Последна промяна: 30.12.2010 04:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
на втори април - поздрав за 11400-ия ми гост и 1550-ти глас - valben

Навръх великия четвъртък, който се оказа и първи април, седим една тайфа и чакаме да попревали денят и да отидем да празнуваме.
Денят се е опънал блажено сред меката сияйност на онова, което тайно наричам "усмивката на бога" - светлина, окъпала целия свят, извираща от всичко живо, толкова много светлина, че дори най-малките сенчести петънца из душата ми са изчезнали.
А Дафи е захапала шнолата и се опитва да събере изрусената си модерна прическа в някаква кифла на тила и да я защипе - Дафи е сияйна блондинка - маскиран интелект - изрусена.
- Извинете, - на вратата се е подал плахо един младеж от четвърти курс - да е донасял някой забравени слънчеви очила от 435та зала?
Ние се извиняваме, че никой нищо не е донесъл и той се измушва, а вратата пак е затворена.
Тука Дафи пуска белозъбата си усмивка и започва да разправя:
- Пък аз си купих "индиферентни очила" ...
- Какви-какви? - наостряме любопитни усмивки, а тя продължава:
- Нали  ги знаете сергиите при ГУМ? Има всякакви джунджурии и слънчеви очила. Отивам към една от сергиите с очила и продавачът сериозно се захваща непременно да ми продаде едни. Започна любезно да ми сваля едни след други и да ми ги дава да ги меря - то не бяха "долче-и-габана", то не бяха всякакви марки, цветове и форми.... И аз меря, щото ми е хубаво да ме омайват...
- Е, тва е търговец - хилим се ние. - Майстор.
- И по едно време, тоя бръква като фокусник и вади някакви от едно чекмедже - продължава  Дафи. - И вика: "А, ей тия са за жена със самочувствие! Като Ви гледам, такава сте!" - "Ами такава съм си" - съгласявам се аз и ги меря. И вече бях готова да ги взема, а продавача, който беше вече загрял по темата, ми ги взима от ръцете и вика: "ама не, имам нещо съвсем специално, точно като за Вас"! - И, Дафи, която вече също е загряла по темата и е готова да хареса всякакви очила, предложени й от продавача, който е завладял доверието й, пък и не ще да разваля купона от пазаренето, наостря очи и уши и чака...
Ние също сме налапали въдичката и започваме да даваме предположения какви ще да са тия съвсем по-най-специални очила....
Дафи временно се прави на сериозна и продължава:
- И, бърка тоя в дълбоките торби под сергията, вади някакви големи очила, подава ми ги със замах и вика: "А тези са ИНДИФЕРЕНТНИ очила за интелигентни хора със самочувствие!"
- Какви?
- Индиферентни - премятаме думата няколко пъти из въздуха - като кадифено карамелче, топи се меко в устата и кара всички да се усмихваме, преди да избухнем в кикот.
- А, най-интересното е, че тоя чифт взеха, че ми станаха и се харесах с тях - и Дафи вади едни грамадни кръгли слънчеви очила с някакви сиво-розови рамки, слага си ги и е само очила и усмивка.
Ние също се кефим.
Дафи ми дава разрешение да преразкажа историята, щото тя така и така няма да я напише.
Бисерна усмивка и Индиферентни очила.
Денят клони към вечерта, пожелаваме си "весели празници" и всяка от нас  се стопява индивидуално сред усмивката на бога - сияние сред светлина.
Великден иде!
______________________
и в един момент, Дафи се появява отново насред мрежата и вика - Ама не беше сергия, аз все пак съм жена със самочувствие, не пазарувам от амбулантни търговци - магазин си беше! И се налага да пусна тази корекция, иначе как ще се шири тая история в някакъв ерзац вариант навръх Първи април! Самата истина ви казвам! Индиферентно и без никаква измама!




Гласувай:
18



1. gkowachew - Светъл празник ти пожелавам!
01.04.2010 22:49
И на цялото семейство!Важни са празниците,защото са беловата на живота,останолото е чернова!
цитирай
2. razkazvachka - Да е изпълнен със светлина празникът
01.04.2010 22:58
gkowachew написа:
И на цялото семейство!Важни са празниците,защото са беловата на живота,останолото е чернова!


и да изпълни беловата от край до край:))))
цитирай
3. frustrated - хех..
01.04.2010 23:36
едва ли не си рекох че ще се окажат някви вълшебни очила :D
та весели весели...
...........................
:)
цитирай
4. razkazvachka - frustrated
01.04.2010 23:44
и ние така се хванахме - пък после имаше вариации на тема как трябва да се произнасят и правопишат - ЕНтелегентни и ЕндЕферентни, дали си е било невежество, или е било хитра уловка, щото думата "индиферентни" звучи някак си кадифено, или пък - волно или неволно има нюанс на - големи и изолиращи света - индиферентен поглед, скрит зад тях.... тоз продавач ще да е бил от ония вселенските магически продавачи на всичко, което не знаеш, че можеш да си купиш в някой слънчев ден, изпаднал между истината и фантазията
цитирай
5. iliada - :)
02.04.2010 00:08
Това е да си търговец по душа -както и да се казват -ЕНтелегентни или ЕндЕферентни очилата -важното е внушиш на потенциалния купувач ,ще е специален ,а с очилата и уникален!:)Ето как и двете страни доволни !:)))))
Увлекателно разказваш !:)Поздрав!:)
Весели празници!
цитирай
6. анонимен - Happy April Fool's day
02.04.2010 00:10
Razkazche, thanks for the funny story. It is good to laugh on the April 1.
цитирай
7. razkazvachka - това са си талантите сред амбулантните:))))
02.04.2010 01:19
iliada написа:
Това е да си търговец по душа -както и да се казват -ЕНтелегентни или ЕндЕферентни очилата -важното е внушиш на потенциалния купувач ,ще е специален ,а с очилата и уникален!:)Ето как и двете страни доволни !:)))))
Увлекателно разказваш !:)Поздрав!:)
Весели празници!


винаги се оставям да ми измъкнат паричката - това си е повече от покупка:)))

Весели празници и на тебе, днес-утре ще има и Великденска приказка, после пък - Гергьовска, а след това ще се върнем към магиите летни...
цитирай
8. razkazvachka - April Fool!
02.04.2010 01:21
анонимен написа:
Razkazche, thanks for the funny story. It is good to laugh on the April 1.


you're welcome!

Happy Easter!
цитирай
9. pegas08 - Имаш едни индитрбр...както и да е.
02.04.2010 06:54
Имаш цайси от мен!
За добрия хумор! Оле!

Крада те!
цитирай
10. bapha - няма грам значение как се пише или произнася...
02.04.2010 09:10
ама факт ми се чини ако тия ми ти цайси са "за интелигентни хора със самочувствие!", всеки българин ще си купи по няколко чифта... :)))))
да си ги носим със здраве :)
цитирай
11. razkazvachka - pegas08
02.04.2010 09:24
да не забравиш - от онези, индиферентните, щото днес пак ще е слънчево, макар че някой вика нещо за дъжд - старите кокали твърдят, че няма да има....
и днес да мируваш и да слушаш:))))
цитирай
12. razkazvachka - bapha
02.04.2010 09:27
няма, така си е - а онези, които мислят, че има - ще им е скучно:))))
цитирай
13. elpidaa - бисерни усмивки, razkazvachka ...
02.04.2010 21:14
бисерни усмивки, razkazvachka :)
и Весел Великден :)
цитирай
14. razkazvachka - бисерен и весел, elpidaa,
02.04.2010 22:37
благодаря, че се отби:)))))
цитирай
15. анонимен - главната героиня
04.04.2010 19:51
Нищо, че съм от главните герои, стана ми интересно да го чета - много увлекателно, разказвачке. Забравила си да споменеш Яна и Ели, които се подсмихваха здравата за моя сметка. А господинът каза, че ставам за рекламно лице на магазина му, така че...
цитирай
16. razkazvachka - Хей, Дафи! Честито Възкресение!
04.04.2010 20:23
анонимен написа:
Нищо, че съм от главните герои, стана ми интересно да го чета - много увлекателно, разказвачке. Забравила си да споменеш Яна и Ели, които се подсмихваха здравата за моя сметка. А господинът каза, че ставам за рекламно лице на магазина му, така че...

Ами не съм споменала другите, защото не им поисках разрешение, но в четвъртък ще поправя пропуска и ще ви има комплект в другия блог.
Ха, "подсмихваха"! - Направо си се кикотехме - ама не за твоя сметка - а сега като станеш рекламно лице - ще се гордеем, че те познаваме!
цитирай
17. raylight - Честито
05.04.2010 23:04
Възкресение и от мен :))
цитирай
18. razkazvachka - Привет!
06.04.2010 22:17
raylight написа:
Възкресение и от мен :))

да ти е лъчисто!
цитирай
19. solitudine - :D
12.04.2010 18:10
Забавно. Много приятна историйка. Главната героиня определено запленява с усмивката, жалко, че сигурно народа няма да я види и с очилата. Но нищо. На нас само усмивката ни стига ^.^
цитирай
20. razkazvachka - виж по въпроса за снимката в
12.04.2010 22:34
solitudine написа:
Забавно. Много приятна историйка. Главната героиня определено запленява с усмивката, жалко, че сигурно народа няма да я види и с очилата. Но нищо. На нас само усмивката ни стига ^.^

другия блог - http://geapostolova.blogspot.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: razkazvachka
Категория: Изкуство
Прочетен: 1836577
Постинги: 291
Коментари: 7478
Гласове: 22445
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031