Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2017 13:56 - Ще пренапиша вятърно света...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1379 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Само с тебе…
 

                                 на Жоро

 

Открих те сред безбройните лица,

пресекли мойте бързи коловози

и вече двама толкова лета,

препускаме с космични еднорози.

 

Усещам само с тебе любовта –

онази нежност скитаща в сърцето,

натиснала в дълбокото страха,

достигам със очите си небето.

 

Обичаш мойта звездна светлина,

във нея се изгубваш и откриваш,

за тебе съм едничка на света,

в душата ми неистово преливаш.

 

Обичам твойта мъжка тишина,

дъха ти скрит във моята безкрайност,

онези мигове когато със крила,

се стрелвам в тази огнена омайност.

 

Ще бъдем вечно двамата със теб –

два атома крепящи свободата,

а над света ще властва само ден,

пренарисувал в бяло тъмнината.

 

21.11.2017г.

Елица


image


Времето…

 

Усмихнато е времето във мен,

то тихо свързва с трепет ветровете,

държи ме във невидим страстен плен,

и пренарежда в бяло световете.

 

В ръцете му разлистена летя,

дори във есен пролетна се чувствам,

във ритъма му огнена блестя,

а после мълчалива се довлюбвам.

 

А то ме пази светла и добра

и границите в мене преобръща,

превръща ме отново във звезда,

копнееща в магическата къща.

 

Стрелките знам накрая ще се спрат,

планетите ще бъдат във редица

и всички страхове ще се стопят,

във общата космическа зеница.

 

21.11.2017г.

Елица

image 

 

Ще пренапиша вятърно света…

 

Не мога да съм лоша и сърдита,

единствено се стапям от тъга,

родена съм безкрайна и открита -

частичка от вселенската душа.

 

На враговете тайничко прощавам,

с приятелите сплитам небеса,

надежда със очите си създавам,

във тъмното досбъдвам чудеса.

 

И все така обичам нажежено,

с онази нежност палеща кръвта,

усмивката ми винаги в червено,

в безмълвие разпраща свобода.

 

Към бъдното съм птица устремена –

една огромна звездна светлина,

във приказка докрай осъществена

ще пренапиша вятърно света.

 

14.11.2017г.

Елица



image











Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Ели! Прекрасно е и нежно! Да сте ...
22.11.2017 20:52
Ели! Прекрасно е и нежно!
Да сте живи и здрави и с още много любов!
Прегръдка!
цитирай
2. vesever - И песните са ми много любими, ей сега ...
22.11.2017 20:53
И песните са ми много любими, ей сега си ги пускам :))
цитирай
3. cinderellathespy - 1.& 2. vesever
23.11.2017 10:02
vesever написа:
Ели! Прекрасно е и нежно!
Да сте живи и здрави и с още много любов!
Прегръдка!

И песните са ми много любими, ей сега си ги пускам :))


Радвам се, че почувства с мен, Веси!
Нали беше ден на християнското семейство
и реших да си споделя и тук емоцията...
Песничките много ги обичам отдавна.
Шейн Уърд има страхотен глас!
И ти си пускала Сара Брайтмън, помня!
А Viva Forever си е химна на безсмъртието! :))
Мене нещо ме затрупа работата и не остава време
за блогърстване, но да се надяваме, че през декември
нещата ще се нормализират!
Усмихнат есенен ден, Веси!
Топла прегръдка и от мен! <3

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719220
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031