Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2018 22:40 - Няколко микро-вселени
Автор: dipsuchos Категория: Лични дневници   
Прочетен: 558 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ден след ден се случват различни неща навсякъде около нас. Неща, за които предполагаме; неща, които няма и да чуем; неща, в които сме въвлечени. Колко значими момента имаше днес в своя живот? Почувства ли щастие, любов, а може би тъга? Пребори ли се в името на личната си кауза; помогна ли на слабия; поучи ли се от силния? Поигра ли с дете; разневи ли старец; заработи ли заплатата си? Разходи ли кучето; погледна ли звездите; събуди ли се с изгрева? Доволен ли бе от себе си, а те от теб; ами ти от тях? 
Всеки един отговор, поражда поне още 10 комбинации, докато короната на дървото не се умножи по корените. Представям си колко много истории има по света. Над 8 милиарда истории всеки ден, а ти избра да четеш точно моята. Е, драги читателю, благодаря ти!
Това е чест за мен. Да пиша на лист хартия е хубаво, но да го споделя с другите е още по-добре.

                                                                        ***



Този постинг имаше съвсем различно предназначение, но клепачите ми натежават, затова затаете дъх, историята ще има свой смисъл друг път. 

До нови срещи!


Тагове:   спи ми се,


Гласувай:
3



1. germantiger - КОНКРЕТИКА, НЕ ЛАЛАДЖИЙСТВО
20.04.2018 23:40
- събудих се малко преди изгрева и днес беше да го нарека впечатляващо оранжево-жълт, отразяваше се с този цвят дори по стените

- чувствам, щастие, любов и тъга когато мисля за моята лична кауза и това което примерно чета - гениите всеки ден на четеца ми векове преди нас

- бих си поиграл с дете - обожавам това да го правя дори с часове, нямах тази въможност, не съм се скарал със старец, не ми е и попадал такъв

- на слаби не съм помагал, също не съм попадал на такива, някои слаби са боклкуци и не заслужават помощ, други с удоволствие да бих помогнал

- извини ме за егото, но аз съм сила, а да се учиш от силните трябва, първото не изключва в мен второто

- кучето на майка ми рядко разхождам, тя си го разхожда
цитирай
2. inel379 - Впечатлена съм от ентусиазма!
21.04.2018 01:13
От добрия дух, който заразява!
Нека светлината те води!
Усмивки!:)))
цитирай
3. germantiger - ...
22.04.2018 00:51
Аз съм впечатлен категорично от аватара!

ЖЕНА и ДИВОТА

разгарящо е
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dipsuchos
Категория: Други
Прочетен: 65866
Постинги: 62
Коментари: 59
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031