Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2018 10:06 - Какво ми се случи днес
Автор: beata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2763 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 20.11.2018 11:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Днес една жена ми продаде един червен конец...Смешно нали...И аз го купих...Не, не е никак смешно...Купих го, защото жената беше много бедна...Всъщност не купих конеца, а просто й дадох милостиня...Тя ме благослови и си тръгна. Когато я погледнах видях, че е със скъсани обувки в кишата и студа и съжалих, че не й дадох повече пари...
   " Ела да ти дам още пари"- извиках след нея, но тя само се обърна и се усмихна, и ми махна с ръка...
     Сложих конеца на ръката си, за да ми напомня, когато не съм доволна от нещо в живота си, за тази жена ....
      Понякога имаме всичко, което ни е необходимо, но пак сме недоволни...
      Когато си мислим, че сме направили някаква глупава постъпка, всъщност сме били най- умни и човечни...Мъдростта е това да виждаш нещата отвъд разума...
      Понякога това, което за умния е глупаво, за мъдрия -не е..



Гласувай:
10



1. vesever - Много хубаво си постъпила, и мал...
20.11.2018 16:15
Много хубаво си постъпила, и малкото е много за човек, който няма...
Аз преди време имах една случка с една възрастна жена във Варна, на пазара я срещнах, преглеждаше контейнерите с отпадъци от изхвърлените от продавачите негодни зеленчуци.
Заговорих я, тя ми обясни, че си събира за супа...
Тръгнах да търся да й дам лев или два, поне за хляб, но се оказа, че нямах монети, сетне опитах да разваля на близката будка, но нямаха да ми развалят...и реших, че ще й дам парите, които бях запазила, за да си купя бански. Никакъв проблем не е да ходя на плаж по къси гащета и потниче.
Жената беше много изненадана, когато й дадох банкнотите и се разплака, и аз се разплаках и бях щастлива, че поне седмица-две няма да рови в контейнерите и ще може да се храни нормално...

цитирай
2. shtaparov - Чудесна мисъл, велика дори- &qu...
20.11.2018 16:52
Чудесна мисъл,велика дори- "Мъдростта е това да виждаш нещата отвъд разума"!
цитирай
3. germantiger - ...
20.11.2018 18:17
Аз обратно днес

пред една аптека жена, която беше нормално облечена и на вид ми посика 20 стотинки

директно й казах, че не вярвам на тия по ъглите и искащите

просещите мъже ги отдалечавам брутално, почти посягам, но при мен е достатъчно само с глас и гримаса - умея това
цитирай
4. radostinalassa - Който дава , печели
20.11.2018 18:25
Това е еврейски закон. За да има обмяна на енергия трябва да даваме, а след това ще получиме даже повече. Във всеки случай ще получим любов и благодарност, и щастие.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: beata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 29522
Постинги: 18
Коментари: 9
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031