Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2010 13:17 - Аав Ээж (О майко, о татко ) - Енкжаргал
Автор: zelas Категория: Музика   
Прочетен: 3644 Коментари: 8 Гласове:
5

Последна промяна: 24.12.2010 00:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Един ден до Победата на Слънцето!

Днес ще направя едно малко изключение, за да ви представя този невероятен музикант от Монголия - Енкжаргал (Enkh Jargal).

image

Енкжаргал е роден през 1968 г. в Улан Батор (Монголия). Той е израснал в малко село в близост до руската граница. Учи в музикалната консерватория на Улан Батор (1990 - 1992) и негов учител е известният Мурин Хур.

По-късно днес ще продължим с Коледната поредица от Родопски песни.
 






Гласувай:
5



1. d3bep - Неее. Слънцето днес ВЕЧЕ Е в побе...
23.12.2010 13:32
Неее. Слънцето днес ВЕЧЕ Е в победа!
Поздрави на всички слънчеви, слънчасали и лунни твари!

ПП. Имам голям мерак за сокол.
цитирай
2. zelas - Неее. Слънцето днес ВЕЧЕ Е в побе...
23.12.2010 15:43
d3bep написа:
Неее. Слънцето днес ВЕЧЕ Е в победа!
Поздрави на всички слънчеви, слънчасали и лунни твари!

ПП. Имам голям мерак за сокол.


Е да де, имах предвид 25 Декември - денят на възраждащото се Слънце. Малко го оплесках този календар, ама поне ще знаем за догодина.

Поздрави и на теб!

п.п. Като малък имах сокол!
цитирай
3. d3bep - Завиждам ти :) А аз преди седмица ...
23.12.2010 19:05
Завиждам ти :) А аз преди седмица намерих болно гълъбче и се мъчих да го лекувам, но след 4 дни мъчене то умря... И така пак се присетиух за сокол...

Поздрави!

ПП. а аз имам предвид оригинала - зимното слънцестоене, 22 декемвро - денят, когато слънцето почва да побеждава и светлата част да се увеличава...
цитирай
4. tota - Можеш да слушаш в захлас, а очите се пълнят със сълзи ....
23.12.2010 21:50
"О, майко , о татко " - обръщението и музиката, която звучи пробужда спомени и мисли за прекрасните дни с тях - нашите родители ...За отминали дни, които няма да се повторят...
Прекрасно изпълнение. Благодаря ти!!
цитирай
5. vilikal - Благодаря ти, раздвижи ми сетив...
23.12.2010 23:47
Благодаря ти, раздвижи ми сетивата. Много добро изпълнение и приятна изненада за мен. За първи път слушам автентична монголска етно музика и съм заинтригуван. Не е учудващо, че е много силно повлияна от китайския фолклор, но си носи безбрежноста на безкрайните пусти полета. Имам няколко етно проекта на Йо-Йо-Ма на които много ми навява, а третото парче от Silk Road Journeys направо си е цитат.
Отново благодаря. Зарадва ме, предколедно. Християнската ни коледа.
Sparatok разви добра темата днес.
Поздрави и...
Пазете се от зли помисли :)))))
цитирай
6. zelas - Радвам се, че музиката на Енкжаргал ...
24.12.2010 00:23
Радвам се, че музиката на Енкжаргал ви е въздеиствала. Аз лично съм много впечатлен. Има нещо универсално човешко в музиката му.
цитирай
7. audan - Енкжаргал
09.01.2011 01:52
Този човек и свири, и пее страхотно!
Пуснах долния клип пред мой ппознат - китарист и барабанист. Когато му казах, че ще слушаме монголски фолклор, той се намръщи, но още с първите тонове веднага се промени. Беше толкова омагьосан, че я чухме още 2, 3, 4 ... пъти.

Оказа се, че монголецът свири перфекто чисто, а диапазонът на гласа му ... чухте го. Опитайте да припявате заедно с Енкжаргал и ще разберете за таланта му. И като прибавим чистата и естествена мелодия, то чудото е станало.

Една върховна успокояваща песен.Е, накрая пришпори коня, ама ... карай! ;) :)))
цитирай
8. zelas - Този човек и свири, и пее страхот...
11.01.2011 21:28
audan написа:
Този човек и свири, и пее страхотно!
Пуснах долния клип пред мой ппознат - китарист и барабанист. Когато му казах, че ще слушаме монголски фолклор, той се намръщи, но още с първите тонове веднага се промени. Беше толкова омагьосан, че я чухме още 2, 3, 4 ... пъти.

Оказа се, че монголецът свири перфекто чисто, а диапазонът на гласа му ... чухте го. Опитайте да припявате заедно с Енкжаргал и ще разберете за таланта му. И като прибавим чистата и естествена мелодия, то чудото е станало.

Една върховна успокояваща песен.Е, накрая пришпори коня, ама ... карай! ;) :)))


Това изпълнение не е просто перфектно, то е божествено, нямаш идея колко пъти аз съм го слушал, аз за диапазона на гласа му съм обяснил тук -
http://zelas.blog.bg/muzika/2011/01/09/angelite-i-hun-hur-tu-obertonovo-peene-solo-polifoniia.664067

Той пее обертоново, което позволява за постигане на много високи честоти, които в нормално пеене е невъзможно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zelas
Категория: Други
Прочетен: 5784398
Постинги: 820
Коментари: 7388
Гласове: 4981
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031