Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2012 10:16 - Музика..
Автор: vikanelov Категория: Музика   
Прочетен: 1648 Коментари: 2 Гласове:
1



Здравейте читатели.Доста време размишлявах върху какво да е сутришния ми постинг и най-накрая реших да бъде музиката и по-точно:Каква музика обичате да слушате?Аз обичам да слушам най-вече музика от жанра поп,но много хора бъркат поп с поп-фолк.Зарежда ме и най-често ме пренася в историята на песента или на сцената докато я изпълнявам.Чалгата я деля на две групи.Някогашната хубава,балканска музика,която умело забавляваше с ритмите си хората по кръчмите,сега се е превърнала в силиконово и перверзно изкривяване на ""модерното общество"".С текстове,които се запомнят лесно,без почти никакви певчески данни и разголени клипове,това е един от най-популярните и слушани жанрове в България.За съжаление,когато личности от свеовен ранг посетят родината ни ни запомнят с песни като ""Шматка"",а не със стойностни изпълнители като Васил Найденов,Валя Балканска,Васил Василев,Мария Илиева,Софи Маринова и още много друи.Веднъж попитах сестра си защо хора  като Азис,Десислава са се забили в чалгата и дали са глупави,а тя ми отговри:
  -Те изобщо не са глупави,напротив просто знаят как да се продават!
Ето това е положението с музиката в нашата мила Българиия.Вие каква музика обичате да слушате?
image        

 

 

 

 

 

 

Подпис:В.Ангелов


Тагове:   България,   музика,   чалга,   поп,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - за радост...
29.08.2012 12:16
за музиката няма граници...
светът е пълен с прекрасна музика...
цитирай
2. vikanelov - Музика..
29.08.2012 12:36
mariniki написа:
за музиката няма граници...
светът е пълен с прекрасна музика...

Много правилно :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vikanelov
Категория: Изкуство
Прочетен: 52865
Постинги: 14
Коментари: 58
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930