Постинг
29.01.2011 22:22 -
Монистичен Идеализъм
Автор: zelas
Категория: Политика
Прочетен: 7473 Коментари: 21 Гласове:
Последна промяна: 30.01.2011 02:56
Прочетен: 7473 Коментари: 21 Гласове:
9
Последна промяна: 30.01.2011 02:56
Разработвайки "Музикалната Теория за Живота" с помощта на физиката, стигнахме до един важен извод - Ние сме Господ! Оказа се, че тази идея е била добре разработена и развита във философията, известна като Монистичен Идеализъм.
Монизъм е философска нагласа приемаща, че в основата на битието има едно единствено начало, чиито следствия са всички неща. Идеализмът твърди, че съзнанието е основната единица на вселената.
Монистичният идеализъм е теория, която гласи, че съзнанието, а не материята, е основата на Всичко. Теорията от своя страна е вариант на Пантеизъм, който гласи, че Вселената (природата) и Бог са еднакви. Обожествяване на природата.
Всичко това се доказва и от Квантовата механика, а именно, че ние живеем в една вселена от безкрайни възможности.
Една друга теория, наречена Дигитална Физика разглежда сърцето на Вселената като информация, и следователно изчислима.
Тоест заедно всички тези теории гласят едно и също нещо:
Ние сме Гость Пот (Дух Могъщи)!
Та като ви казвам, че сте Богове, ако не вярвате на мен, то поне вярвайте на имена като на Шопенхауер, Хегел, Уийлър (дигитална физика) и Госвами.
Революцията на Съзнанието започва тук и сега!
Ха, наздраве!
Монизъм е философска нагласа приемаща, че в основата на битието има едно единствено начало, чиито следствия са всички неща. Идеализмът твърди, че съзнанието е основната единица на вселената.
Монистичният идеализъм е теория, която гласи, че съзнанието, а не материята, е основата на Всичко. Теорията от своя страна е вариант на Пантеизъм, който гласи, че Вселената (природата) и Бог са еднакви. Обожествяване на природата.
Всичко това се доказва и от Квантовата механика, а именно, че ние живеем в една вселена от безкрайни възможности.
Една друга теория, наречена Дигитална Физика разглежда сърцето на Вселената като информация, и следователно изчислима.
Тоест заедно всички тези теории гласят едно и също нещо:
Ние сме Гость Пот (Дух Могъщи)!
Та като ви казвам, че сте Богове, ако не вярвате на мен, то поне вярвайте на имена като на Шопенхауер, Хегел, Уийлър (дигитална физика) и Госвами.
Революцията на Съзнанието започва тук и сега!
Ха, наздраве!
Шок - Армията на Израел нанесе удар по в...
Териконът край Авдиевка за сега е ничий...
С тази книга ПРОМЕНИХ СВЕТА !!!
Териконът край Авдиевка за сега е ничий...
С тази книга ПРОМЕНИХ СВЕТА !!!
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Yes! Знаех си!
29.01.2011 22:33
29.01.2011 22:33
Ние сме Господ! Жив да си!
Затуй хващайте се за косите момичета и момчета и сами си се изтегляйте нагоре като барон Мюнхаузен, защото няма кому да се молите и от кого да чакате.
цитирайЗатуй хващайте се за косите момичета и момчета и сами си се изтегляйте нагоре като барон Мюнхаузен, защото няма кому да се молите и от кого да чакате.
"И създаде Бог човека по свой образ и подобие"....явно е истина!
Поздрави!
цитирайПоздрави!
анонимен написа:
Ние сме Господ! Жив да си!
Затуй хващайте се за косите момичета и момчета и сами си се изтегляйте нагоре като барон Мюнхаузен, защото няма кому да се молите и от кого да чакате.
Затуй хващайте се за косите момичета и момчета и сами си се изтегляйте нагоре като барон Мюнхаузен, защото няма кому да се молите и от кого да чакате.
Точно така, най-близката ръка до косата която може ни изтегли е нашата собствена.
sparotok написа:
"И създаде Бог човека по свой образ и подобие"....явно е истина!
Поздрави!
Поздрави!
Да оказва се, че в Библията нещата са казани правилно, просто досега интерпретациите са били други - църковни.
В началото бе Съзнанието (Словото)
и Съзнанието бе у Нас
и Съзнанието бяхме Ние.
... МИННО ПОЛЕ !! - Приятел те чувствам, следва да те предупредя !
Отиваш директно на позициите на пантеизма и естественото право и още на ... рационалисти, превърженици на механистичното направление във философията и религията !
Всичко това !! - ОФИЦИАЛНО започва от Б. Спиноза през ХVІІ в. От него го попива протестанството(производните от него църкви).
Това като философско-етична и религиозна доктрина води до профанизиране на космическата концепция за Бог.
С това се внася тоталност, по-точното е еднаквост м/у тук и сега, тоест нашият свят и там - Света на Бог.
Наместо да изхождаш от позицията на Спиноза и последващите от него натуралисти-рационалисти, по-добре се обърни към Идеите на Готфрид Лайбниц !!
Той е много по-точен във религиозната си философия и това, което вкарваш като идея за Монистичен Идеализъм.
Лайбниц казва - Физическият свят не е нищо друго освен НЕСЪВЪРШЕННО СЕТИВНО ИЗРАЖЕНИЕ на истинския свят на неделимите първоелементи - монадите.
Разликите са от тук до небето, в двата подхода, към наглед един и същ въпрос и решение !
Накрая ... като логичен абсурд във философията стигаме до Ницшеанството - с неговият Супер(мен)човек. Който знаеш, къде бе на въоръжение ?!
Междувпрочем тази доктрина произтича от тези, които в последствие реват, че са станали жертва от прилагането й !?! - Съдбата ли, Бог ли, си знае работата !
В началото бе Съзнанието (Словото)
и Съзнанието бе у Нас
и Съзнанието бяхме Ние. ... Това без да съзнаем, че следва да претърпим качествен скок - лула тютюн не струва ! - Прощавай ако звуча рязко - Но ... казвам истината ! - За нея съм готов ... в огъня !
Прощавай :):)
С уважение !
цитирайzelas написа:
Да оказва се, че в Библията нещата са казани правилно, просто досега интерпретациите са били други - църковни.
В началото бе Съзнанието (Словото)
и Съзнанието бе у Нас
и Съзнанието бяхме Ние.
sparotok написа:
"И създаде Бог човека по свой образ и подобие"....явно е истина!
Поздрави!
Поздрави!
Да оказва се, че в Библията нещата са казани правилно, просто досега интерпретациите са били други - църковни.
В началото бе Съзнанието (Словото)
и Съзнанието бе у Нас
и Съзнанието бяхме Ние.
Отиваш директно на позициите на пантеизма и естественото право и още на ... рационалисти, превърженици на механистичното направление във философията и религията !
Всичко това !! - ОФИЦИАЛНО започва от Б. Спиноза през ХVІІ в. От него го попива протестанството(производните от него църкви).
Това като философско-етична и религиозна доктрина води до профанизиране на космическата концепция за Бог.
С това се внася тоталност, по-точното е еднаквост м/у тук и сега, тоест нашият свят и там - Света на Бог.
Наместо да изхождаш от позицията на Спиноза и последващите от него натуралисти-рационалисти, по-добре се обърни към Идеите на Готфрид Лайбниц !!
Той е много по-точен във религиозната си философия и това, което вкарваш като идея за Монистичен Идеализъм.
Лайбниц казва - Физическият свят не е нищо друго освен НЕСЪВЪРШЕННО СЕТИВНО ИЗРАЖЕНИЕ на истинския свят на неделимите първоелементи - монадите.
Разликите са от тук до небето, в двата подхода, към наглед един и същ въпрос и решение !
Накрая ... като логичен абсурд във философията стигаме до Ницшеанството - с неговият Супер(мен)човек. Който знаеш, къде бе на въоръжение ?!
Междувпрочем тази доктрина произтича от тези, които в последствие реват, че са станали жертва от прилагането й !?! - Съдбата ли, Бог ли, си знае работата !
В началото бе Съзнанието (Словото)
и Съзнанието бе у Нас
и Съзнанието бяхме Ние. ... Това без да съзнаем, че следва да претърпим качествен скок - лула тютюн не струва ! - Прощавай ако звуча рязко - Но ... казвам истината ! - За нея съм готов ... в огъня !
Прощавай :):)
С уважение !
А бре,гет-ски, каква спиноза, каква психоза те е хванала тебе, питам аз?! :)))
Каша ти е у главата, и друг път съм ти го казвал, ама един ден ще ни огрееш и в това съм сигурен.
За тези извращения на една чиста идея, които ти току-що изрецитира са съществували определини исторически предпоставки.
Това първо и второ, знаеш има и някои обективни планетарни промени в момента.
Историята се развива в цикли, да, но движението не е само в кръг ами нагоре (или надолу, зависи).
Аз го предвиждам да е нагоре. Сега сме се снишили за скок. Може и да греша. Моли се да съм прав.
А ти се опитваш да сложиш една идея в рамка, която е била скроена преди не знам си колко години.
Това са оковите които сам си решил, че ще си сложиш, тоест твой собствен избор.
Мен ме остави, аз по друг път вървя.
И ме караш да се обърна към нечии чужди окови, Готфрид Лайбниц - кой е той?
Дори и не го знам, кой е той, ако е ценен за мен и ако съм готов - той сам ще дойде при мен, или аз при него.
Това е стара деформация от комунизма, ти чел ли си, този и онзи. Не е важно какво си чел, а какво си готов да прочетеш. ОК?
До тези неща аз стигнах по собствен път чрез музика и физика, просто днес попаднах на тях като филосовска формулировка и ги споделям.
Плюс това ако сложиш сега в гуглето "Монистичен Идеализъм" на български, познай какво излиза? Ама в кавички.
А ти ми намекваш, че вече си минал по този път.
И ми говориш за истина, а бе човече, човече, първо си ги изясни на себе си нещата, щото това което написа е един голям монолог.
Жана често обича да казва - "знанието ти пречи" - и е много права.
Остави драмата за друг ден, днес празнуваме!
Ха, наздраве! :)))
цитирайКаша ти е у главата, и друг път съм ти го казвал, ама един ден ще ни огрееш и в това съм сигурен.
За тези извращения на една чиста идея, които ти току-що изрецитира са съществували определини исторически предпоставки.
Това първо и второ, знаеш има и някои обективни планетарни промени в момента.
Историята се развива в цикли, да, но движението не е само в кръг ами нагоре (или надолу, зависи).
Аз го предвиждам да е нагоре. Сега сме се снишили за скок. Може и да греша. Моли се да съм прав.
А ти се опитваш да сложиш една идея в рамка, която е била скроена преди не знам си колко години.
Това са оковите които сам си решил, че ще си сложиш, тоест твой собствен избор.
Мен ме остави, аз по друг път вървя.
И ме караш да се обърна към нечии чужди окови, Готфрид Лайбниц - кой е той?
Дори и не го знам, кой е той, ако е ценен за мен и ако съм готов - той сам ще дойде при мен, или аз при него.
Това е стара деформация от комунизма, ти чел ли си, този и онзи. Не е важно какво си чел, а какво си готов да прочетеш. ОК?
До тези неща аз стигнах по собствен път чрез музика и физика, просто днес попаднах на тях като филосовска формулировка и ги споделям.
Плюс това ако сложиш сега в гуглето "Монистичен Идеализъм" на български, познай какво излиза? Ама в кавички.
А ти ми намекваш, че вече си минал по този път.
И ми говориш за истина, а бе човече, човече, първо си ги изясни на себе си нещата, щото това което написа е един голям монолог.
Жана често обича да казва - "знанието ти пречи" - и е много права.
Остави драмата за друг ден, днес празнуваме!
Ха, наздраве! :)))
7.
get -
Добре де, разбрах грешката си !:) - Не желаех да оставям с написаното чувства ...
30.01.2011 08:45
30.01.2011 08:45
... за някакво мрачно пророчество ... за мизантропия и фатализъм - Хехе !
За кашата си прав ... но това е по причина, че не мога да предам възприятия, които не са присъщи за ежедневният ни свят. Тиш имаш дар от бога - музиката !
Можеш да го разкажеш и опишеш с терминология от музиката - Факт е :) това !
Не случайно се казва, че музиката, като изкуство най е близко и най-добре може да придаде със средствата си, това, което обичайно е възприето да се нарича Света на Бог.
Като започнеш да "виждаш" енергиите, които са и информация - разбираш че става въпрос за едни големи хармоници.
Там(?) "звуците" са приповдигнати, бравурни ! ... най-вече наподобяват предкласиката и класиката !
И тук си прав, но ние сме част от "големият оркестър" и сме Най-важното, активната част - тоест ние задаваме темата и настроението.
Но това е в проявената ...
Чакай ще ти го обясня по друг начин ! - Има три основни разраничения-области, свързани с нашето качество да възприемаме и осмисляме !
- Първа е, на познатото - това се припокрива почти едно към едно с това, което сме приели че е "нашият" свят !
Втора, на познаваемото - това е което нашето съзнание може да достигне-осмисли и опознае. Но тук възниква и проблемът с възприятието като качество. Сетивата от нашият свят, там не ни вършат работа !! В природата на човека са и ги притежава, тези сетива, но те докато сме настроени на вълната на този свят - стоят с рудементиран-недоразвит вид.
Третият свят е на НЕПОЗНАВАЕМОТО - значи ако сме си отворили очите за света от Второто(което ти пиша) - то ние ще го видим, това още по-дълбоко ниво, но просто не притежаваме Разум да го осмислим ... поне на този етап, на който се намираме :) - Странното е че древните хора са стигнали до тези прозрения далеч, далеч преди нас. Това е изобразено на Тази чиния http://img600.imageshack.us/img600/1364/simorq3.gif
Тук ни са показани алегорично Световете на познаваемото и непознаваемото !
Дано с картинката стане по-ясно какво се опитвам да обясня.
Пояснявам още, "женската фигура" отговаря на света, който ни предстои да познаем, "орелът" който я държи символизира - непознаваемият план - за който все още нямаме ум и понятийно-когнитивен апарат за да го осмислим.
По тази причина се говори, в много древни религиозни текстове(писани определено от хора визионери) че ЧОВЕК СЪЩЕСТВУВА В ТРИ СВЯТА !
- Хехе - с упоменаването му от мен - явно "дойде" при теб !
Второ Лайбниц е интересен, тъй като той може да ни подпомогне при разработването на своите концепции, с твърде оригиналните си прозрения, за това, за което с толкова труд се опитвах да ти обясня - :):):) !
Това няма да го коментирам - човека е, като клисаря - всеки един от нас, гледа от "своята си" камбанария, тази на своя си опит ! :):)
Успех - извинявам се, ако съм досадил с неисканият :) от никого съвет ! :):)
Поради това и избягвам, да пиша още за Това - Убедил съм се - По този Път човек може да се учи само и единствено, на база придобит по/на емпиричен, личен опит ... !
На-Здраве ! :):)
цитирайzelas написа:
А бре,гет-ски, каква спиноза, каква психоза те е хванала тебе, питам аз?! :)))
Каша ти е у главата, и друг път съм ти го казвал, ама един ден ще ни огрееш и в това съм сигурен.
Каша ти е у главата, и друг път съм ти го казвал, ама един ден ще ни огрееш и в това съм сигурен.
За кашата си прав ... но това е по причина, че не мога да предам възприятия, които не са присъщи за ежедневният ни свят. Тиш имаш дар от бога - музиката !
Можеш да го разкажеш и опишеш с терминология от музиката - Факт е :) това !
Не случайно се казва, че музиката, като изкуство най е близко и най-добре може да придаде със средствата си, това, което обичайно е възприето да се нарича Света на Бог.
Като започнеш да "виждаш" енергиите, които са и информация - разбираш че става въпрос за едни големи хармоници.
Там(?) "звуците" са приповдигнати, бравурни ! ... най-вече наподобяват предкласиката и класиката !
zelas написа:
За тези извращения на една чиста идея, които ти току-що изрецитира са съществували определини исторически предпоставки.
Това първо и второ, знаеш има и някои обективни планетарни промени в момента.
Това първо и второ, знаеш има и някои обективни планетарни промени в момента.
И тук си прав, но ние сме част от "големият оркестър" и сме Най-важното, активната част - тоест ние задаваме темата и настроението.
Но това е в проявената ...
Чакай ще ти го обясня по друг начин ! - Има три основни разраничения-области, свързани с нашето качество да възприемаме и осмисляме !
- Първа е, на познатото - това се припокрива почти едно към едно с това, което сме приели че е "нашият" свят !
Втора, на познаваемото - това е което нашето съзнание може да достигне-осмисли и опознае. Но тук възниква и проблемът с възприятието като качество. Сетивата от нашият свят, там не ни вършат работа !! В природата на човека са и ги притежава, тези сетива, но те докато сме настроени на вълната на този свят - стоят с рудементиран-недоразвит вид.
Третият свят е на НЕПОЗНАВАЕМОТО - значи ако сме си отворили очите за света от Второто(което ти пиша) - то ние ще го видим, това още по-дълбоко ниво, но просто не притежаваме Разум да го осмислим ... поне на този етап, на който се намираме :) - Странното е че древните хора са стигнали до тези прозрения далеч, далеч преди нас. Това е изобразено на Тази чиния http://img600.imageshack.us/img600/1364/simorq3.gif
Тук ни са показани алегорично Световете на познаваемото и непознаваемото !
Дано с картинката стане по-ясно какво се опитвам да обясня.
Пояснявам още, "женската фигура" отговаря на света, който ни предстои да познаем, "орелът" който я държи символизира - непознаваемият план - за който все още нямаме ум и понятийно-когнитивен апарат за да го осмислим.
По тази причина се говори, в много древни религиозни текстове(писани определено от хора визионери) че ЧОВЕК СЪЩЕСТВУВА В ТРИ СВЯТА !
zelas написа:
И ме караш да се обърна към нечии чужди окови, Готфрид Лайбниц - кой е той?
Дори и не го знам, кой е той, ако е ценен за мен и ако съм готов - той сам ще дойде при мен, или аз при него.
Дори и не го знам, кой е той, ако е ценен за мен и ако съм готов - той сам ще дойде при мен, или аз при него.
- Хехе - с упоменаването му от мен - явно "дойде" при теб !
Второ Лайбниц е интересен, тъй като той може да ни подпомогне при разработването на своите концепции, с твърде оригиналните си прозрения, за това, за което с толкова труд се опитвах да ти обясня - :):):) !
zelas написа:
Това е стара деформация от комунизма, ти чел ли си, този и онзи. Не е важно какво си чел, а какво си готов да прочетеш. ОК?
До тези неща аз стигнах по собствен път чрез музика и физика, просто днес попаднах на тях като филосовска формулировка и ги споделям.
Плюс това ако сложиш сега в гуглето "Монистичен Идеализъм" на български, познай какво излиза? Ама в кавички.
А ти ми намекваш, че вече си минал по този път.
И ми говориш за истина, а бе човече, човече, първо си ги изясни на себе си нещата, щото това което написа е един голям монолог.
Жана често обича да казва - "знанието ти пречи" - и е много права.
Остави драмата за друг ден, днес празнуваме!
Ха, наздраве! :)))
До тези неща аз стигнах по собствен път чрез музика и физика, просто днес попаднах на тях като филосовска формулировка и ги споделям.
Плюс това ако сложиш сега в гуглето "Монистичен Идеализъм" на български, познай какво излиза? Ама в кавички.
А ти ми намекваш, че вече си минал по този път.
И ми говориш за истина, а бе човече, човече, първо си ги изясни на себе си нещата, щото това което написа е един голям монолог.
Жана често обича да казва - "знанието ти пречи" - и е много права.
Остави драмата за друг ден, днес празнуваме!
Ха, наздраве! :)))
Това няма да го коментирам - човека е, като клисаря - всеки един от нас, гледа от "своята си" камбанария, тази на своя си опит ! :):)
Успех - извинявам се, ако съм досадил с неисканият :) от никого съвет ! :):)
Поради това и избягвам, да пиша още за Това - Убедил съм се - По този Път човек може да се учи само и единствено, на база придобит по/на емпиричен, личен опит ... !
На-Здраве ! :):)
Само да ти кажа, че следя с голям интерес темата.
Харесва ми, че се в силна форма, невероятен.
цитирайХаресва ми, че се в силна форма, невероятен.
след като изчетох Амит Госвами - невероятен е! Поздрави!:)
цитирайНе ние сме бог, а ние сме част от бога, така да го наречем явление в мисълта му.
Но нека не забравяме, че целият свят е такъв. Защото "Ние сме бог" е нещо малко по - различно като твърдение от правилното според мен, "и ние сме бог". Ние сме бог е старата концепция за нашата извънредна изключителност пред всички останали закони и сили на вселената, която ни доведе дотук....
В този аспект единствено дейстително съм склонен към малко дуализъм. Всяко нещо в същноста си има определена божествена, неразрушима същност, както и материална, преходан форма и изражение.
Иситната за селенаа е за мен някъде в "противоборството" - равновесието между тях.
цитирайНо нека не забравяме, че целият свят е такъв. Защото "Ние сме бог" е нещо малко по - различно като твърдение от правилното според мен, "и ние сме бог". Ние сме бог е старата концепция за нашата извънредна изключителност пред всички останали закони и сили на вселената, която ни доведе дотук....
В този аспект единствено дейстително съм склонен към малко дуализъм. Всяко нещо в същноста си има определена божествена, неразрушима същност, както и материална, преходан форма и изражение.
Иситната за селенаа е за мен някъде в "противоборството" - равновесието между тях.
d3bep написа:
Не ние сме бог, а ние сме част от бога, така да го наречем явление в мисълта му.
Но нека не забравяме, че целият свят е такъв. Защото "Ние сме бог" е нещо малко по - различно като твърдение от правилното според мен, "и ние сме бог". Ние сме бог е старата концепция за нашата извънредна изключителност пред всички останали закони и сили на вселената, която ни доведе дотук....
В този аспект единствено дейстително съм склонен към малко дуализъм. Всяко нещо в същноста си има определена божествена, неразрушима същност, както и материална, преходан форма и изражение.
Иситната за селенаа е за мен някъде в "противоборството" - равновесието между тях.
Но нека не забравяме, че целият свят е такъв. Защото "Ние сме бог" е нещо малко по - различно като твърдение от правилното според мен, "и ние сме бог". Ние сме бог е старата концепция за нашата извънредна изключителност пред всички останали закони и сили на вселената, която ни доведе дотук....
В този аспект единствено дейстително съм склонен към малко дуализъм. Всяко нещо в същноста си има определена божествена, неразрушима същност, както и материална, преходан форма и изражение.
Иситната за селенаа е за мен някъде в "противоборството" - равновесието между тях.
Малко дуализъм а като малко бременна жена, Стефане! :))
Ако приемаш, че едно е първично то не може да бъде в "противоборството" с второстепенното.
Кокошката не е в привоборство с яйцето, или обратно ако искаш! ;-)
Или си дуалист или си бременен! :)))
get написа:
ЧОВЕК СЪЩЕСТВУВА В ТРИ СВЯТА !
Здрасти Гет-ски. Не съм съгласен с тези три свята. Това са ограничения отново - религия.
Сам си слагаш хомота, приятелю. То е подобно на Рай и Ад, Добро и Зло, все вериги спиращи полета на мисълта.
Древните малко ги надценяваш или не интерпретираш правилно. Ето Библията интерпретирана чрез Монистичен Идеализъм показва, че има голямо ядро истина.
Тесла, за когото ще говорим в лседващата част, нямаше да направи толкова много изобретения ако смяташе, че има свят, който завинаги ще остане непознаваем. Е, етера е недоловим, но той му влиза под кожата.
sande написа:
Само да ти кажа, че следя с голям интерес темата.
Харесва ми, че се в силна форма, невероятен.
Харесва ми, че се в силна форма, невероятен.
За мен също всичко е много ново и вълнуващо, но явно му е дошло времето.
magicktarot написа:
след като изчетох Амит Госвами - невероятен е! Поздрави!:)
Не съм чел Самоосъзнаващата се Вселена на Амит Госвами, но ще я потърся щото той точно за това говори.
Другата как беше "Физика на Душата" нея, чела ли си я?
Неслучайно противоборство съм сложил в кавички.
Но разликата е, че докато между кокошката и яйцето има 100% отгворо, базиран на логиката(яйцето, защото и прародителите на кокошката - дивите птици, и техните прародители са го снасяли) , при материята и духа отговорът е по -скор обазиран на вярата, на това ка кни се иска да бъде, така че не може да се отсече толкова еднозначно....
цитирайНо разликата е, че докато между кокошката и яйцето има 100% отгворо, базиран на логиката(яйцето, защото и прародителите на кокошката - дивите птици, и техните прародители са го снасяли) , при материята и духа отговорът е по -скор обазиран на вярата, на това ка кни се иска да бъде, така че не може да се отсече толкова еднозначно....
"Монистичният идеализъм е теория, която гласи, че съзнанието, а не материята, е основата на Всичко. Теорията от своя страна е вариант на Пантеизъм, който гласи, че Вселената (природата) и Бог са еднакви. Обожествяване на природата." - Животът се е зародил от бактерията. Преминал е дълъг път на развитие за да достигне днешният си вид. Би ме попитал и то съвсем уместно, а какво е имало преди бактерията? Ами не знам, Пламене, но бих искала и аз да разбера...:)
цитирай... е на възприятието и когнитивен проблем !
Проблем е още, че в момента, когато започвам да ти го обснявам развивам тезата си от позиция на наблюдател - Вън от системата !
Но цялата система с нейната сложност ... възприема се когато си вътре в Нея.
Завършвам - като ДЕБЕЛО подчертавам - В този трипланов-трипластов свят, изобщо няма намек за АД, особено във вида му, в който го описват кабалистите-талмудисти в "Старият завет".
Пак маркирам основните моменти в схемата !
Възприемаш когато си Вътре !(не когато го пишеш по блоговете с риск да те приемат за многознайко-интелектуалец - Хехе - поне си запознат с биографията, така че последното не ми се връзва, аз съм "чайник" не интелектуал - Хаха)
Трябва да развиеш притежаваш нова сетивност !
Трябва да развиеш качество - перцептивен апарат(но това не е същото, като понятието, от класическата психология). То е нещо което ни подпомага, когато сме там и е резултат от опита ни пак от там .
От шашналият се в опити да обяснява - Гет - Привет :):):)
цитирайzelas написа:
Здрасти Гет-ски. Не съм съгласен с тези три свята. Това са ограничения отново - религия.
Сам си слагаш хомота, приятелю. То е подобно на Рай и Ад, Добро и Зло, все вериги спиращи полета на мисълта.
Древните малко ги надценяваш или не интерпретираш правилно. Ето Библията интерпретирана чрез Монистичен Идеализъм показва, че има голямо ядро истина.
Тесла, за когото ще говорим в лседващата част, нямаше да направи толкова много изобретения ако смяташе, че има свят, който завинаги ще остане непознаваем. Е, етера е недоловим, но той му влиза под кожата.
get написа:
ЧОВЕК СЪЩЕСТВУВА В ТРИ СВЯТА !
Здрасти Гет-ски. Не съм съгласен с тези три свята. Това са ограничения отново - религия.
Сам си слагаш хомота, приятелю. То е подобно на Рай и Ад, Добро и Зло, все вериги спиращи полета на мисълта.
Древните малко ги надценяваш или не интерпретираш правилно. Ето Библията интерпретирана чрез Монистичен Идеализъм показва, че има голямо ядро истина.
Тесла, за когото ще говорим в лседващата част, нямаше да направи толкова много изобретения ако смяташе, че има свят, който завинаги ще остане непознаваем. Е, етера е недоловим, но той му влиза под кожата.
Проблем е още, че в момента, когато започвам да ти го обснявам развивам тезата си от позиция на наблюдател - Вън от системата !
Но цялата система с нейната сложност ... възприема се когато си вътре в Нея.
Завършвам - като ДЕБЕЛО подчертавам - В този трипланов-трипластов свят, изобщо няма намек за АД, особено във вида му, в който го описват кабалистите-талмудисти в "Старият завет".
Пак маркирам основните моменти в схемата !
Възприемаш когато си Вътре !(не когато го пишеш по блоговете с риск да те приемат за многознайко-интелектуалец - Хехе - поне си запознат с биографията, така че последното не ми се връзва, аз съм "чайник" не интелектуал - Хаха)
Трябва да развиеш притежаваш нова сетивност !
Трябва да развиеш качество - перцептивен апарат(но това не е същото, като понятието, от класическата психология). То е нещо което ни подпомага, когато сме там и е резултат от опита ни пак от там .
От шашналият се в опити да обяснява - Гет - Привет :):):)
dolsineq написа:
Животът се е зародил от бактерията. Преминал е дълъг път на развитие за да достигне днешният си вид. Би ме попитал и то съвсем уместно, а какво е имало преди бактерията? Ами не знам, Пламене, но бих искала и аз да разбера...:)
Здравей, dolsineq, животът в материалното си проявление да, но разумът/съзнанието винаги си е било тук.
Мозъкът ни просто се е развил до степен способна да приема съзнанието. Като радиото, свири, говори, пее, но предаването идва от друго място.
get написа:
От шашналият се в опити да обяснява - Гет - Привет :):):)
Ами гет, аз съм ти казвал, че освен ако не седнеш и започнеш да систематизираш, ще останеш неразбран.
Поне на мен, ако не ми обясняват като на 4-годишен, нищо не схващам, а твоят стил на изразяване е доста завъртян, за простоумний чиляк като мен ! :)))
Но други може би те разбират.
d3bep написа:
Неслучайно противоборство съм сложил в кавички.
Но разликата е, че докато между кокошката и яйцето има 100% отгворо, базиран на логиката(яйцето, защото и прародителите на кокошката - дивите птици, и техните прародители са го снасяли) , при материята и духа отговорът е по -скор обазиран на вярата, на това ка кни се иска да бъде, така че не може да се отсече толкова еднозначно....
Но разликата е, че докато между кокошката и яйцето има 100% отгворо, базиран на логиката(яйцето, защото и прародителите на кокошката - дивите птици, и техните прародители са го снасяли) , при материята и духа отговорът е по -скор обазиран на вярата, на това ка кни се иска да бъде, така че не може да се отсече толкова еднозначно....
Ами Стефане, нещата се развиват и тук говорим не само за философия или религия, но и физика -
Науката и Душата си дават среща.
Това е новата революция в човешкото развитие.
Разгеле!!! :))
Лайбниц казва - Физическият свят не е нищо друго освен НЕСЪВЪРШЕННО СЕТИВНО ИЗРАЖЕНИЕ на истинския свят на неделимите първоелементи - монадите.
Поклон към Лайбниц! Мой любимец. Невероятен Стрелец - винаги улучва в десятката. Тесла е от същата мая. И на него съм голям почитател.
Хубава статия. Привет Зелас :)